Oyun dergileri hakkında araştırma
-
Lord_Feanor
- Kullanıcı

- Posts: 628
- Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
- Location: Miklagaard
bir ara pc gamer vardı, çok kaliteliydi ama kalktı sonra piyasadan
türkiye ye fazla kaliteli geldi galiba 
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Vallahi ben küçükken Level okuduğumda gülmekten kırılırdım, şimdi pek öyle geyik görmedim? Hani şu oyun turnuvasını diyorsan bence zevkli bir şey
Tabii bir de geçen "yemekteyiz" adlı programın "oyundayız" versiyonunu yapmışlardı o da pek güzeldi. Ama ben incelemelerde yapılan o güzel espirileri özlüyorum.
Level'de eskiden Göktuğ abi vardı, adam komikti, sonra Oyungezer'e geçti, adam hâlâ komik.
Kendisi takip ettiğim ilk ve tek yazardır.
Ayrıca Feysbuğumda ekli bulunmaktadır
Alenthas o komikliği istiyorsan Oyungezer'i takip et.
Bu arada Catboy tabiî ki Oyungezer daha doyurucu (ve ben daha komik olduğuna inanıyorum) olacak çünkü Göktuğ abi orada!
(Ehem, ben Göktuğ değilim!)
Kendisi takip ettiğim ilk ve tek yazardır.
Ayrıca Feysbuğumda ekli bulunmaktadır
Alenthas o komikliği istiyorsan Oyungezer'i takip et.
Bu arada Catboy tabiî ki Oyungezer daha doyurucu (ve ben daha komik olduğuna inanıyorum) olacak çünkü Göktuğ abi orada!
(Ehem, ben Göktuğ değilim!)
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
Komik olmak başka ve yerinde komik olmak da başkadır, Oyungezer bunu başarıyor. Hemn bilgilendiriyor, hem de eğlendiriyor. şahsen Level'da oyun incelemesinden hiç bir tat alamıyorsunuz çoğu sırf geyik ve konusu hakkında bile bir şey öğrenemediğiniz bir sürü oyun incelemeleri var.
Hem anime, müzik gibi onlarca sayfa eklemek için donanım sayfalarını kısaltmaları da hiç hoş değildi. Sadece Level'da 2-3 sayfa donanım incelemesi olurken Oyungezer'de 6-7 sayfa doyurucu donanım sayfaları da var.
Kağıt kalitesine hiç girmeyeyim, Level erkenden çıkmak için son dört sayısında kağıt kalitesini o kadar çok düşürdü ki okuduktan sonra ellerimin tahriş olmaya başladığını fark ettim...
Oyungezer'e Level'i almam için bahane olan Burak Akmenek'in de transfer olması (özellikle wow hakkında yazıları çok keyiflidir) beni iyice Level'Dan soğuttu. Dahası adamın bebeği oluyor, Level değil onu Oyungezer kutluyordu. Olacak iş değil bu kadar çalışanlarına değer vermemeleri de ayıpsanacak bir durum.
Bir de sakın bana o legoel denen zenci adamdan bahsetmeyin, adamın türk kızlarına etmediği laf kalmamıştı bir seferinde. Yok ben onlara hatır sordum da kız bunu yanlış anladı. Avrupalı kızlardan örnek almalıymış bizim türk kızları. Evet, sen onunla beraber olmak istediğini kız anlayınca doğal olarak kendini korudu ve seni başından savdı diye bizim türk kızlarımıza laf etme hakkını sana kim veriyor?
Level yavaşça adam olmaya başlayacak diye umuyorum diye almaya devam ediyorum ki bundan verdikleri tam sürüm oyunların da katkısı vat abi. Ã?ünkü bazen güzel oyunlar verebiliyor. Ama Oyungezer'in poster hediyesini daha çok tercih ederim yine de...
Hem anime, müzik gibi onlarca sayfa eklemek için donanım sayfalarını kısaltmaları da hiç hoş değildi. Sadece Level'da 2-3 sayfa donanım incelemesi olurken Oyungezer'de 6-7 sayfa doyurucu donanım sayfaları da var.
Kağıt kalitesine hiç girmeyeyim, Level erkenden çıkmak için son dört sayısında kağıt kalitesini o kadar çok düşürdü ki okuduktan sonra ellerimin tahriş olmaya başladığını fark ettim...
Oyungezer'e Level'i almam için bahane olan Burak Akmenek'in de transfer olması (özellikle wow hakkında yazıları çok keyiflidir) beni iyice Level'Dan soğuttu. Dahası adamın bebeği oluyor, Level değil onu Oyungezer kutluyordu. Olacak iş değil bu kadar çalışanlarına değer vermemeleri de ayıpsanacak bir durum.
Bir de sakın bana o legoel denen zenci adamdan bahsetmeyin, adamın türk kızlarına etmediği laf kalmamıştı bir seferinde. Yok ben onlara hatır sordum da kız bunu yanlış anladı. Avrupalı kızlardan örnek almalıymış bizim türk kızları. Evet, sen onunla beraber olmak istediğini kız anlayınca doğal olarak kendini korudu ve seni başından savdı diye bizim türk kızlarımıza laf etme hakkını sana kim veriyor?
Level yavaşça adam olmaya başlayacak diye umuyorum diye almaya devam ediyorum ki bundan verdikleri tam sürüm oyunların da katkısı vat abi. Ã?ünkü bazen güzel oyunlar verebiliyor. Ama Oyungezer'in poster hediyesini daha çok tercih ederim yine de...

