Bütün yazıları tek tek okurken gözüme şu çarpptı (Darkgnome)
Demişsin ama ben ödüllendirilmedim?Ardından işler çığırından çıkmaya başladı tabiiki. Bazı kişilerin akyırılması kesinlikle yadırganamaz. Rp beceremeyen, D&D bilmeyen ama çok uğraşan kişiler de bir şekilde ödüllendirildi.
Tamam bunu geçelim şimdi, ehem
O değil de ben sitenin en genç neslinden olmama rağmen hiçbir işe yardım edemiyor olmaktan büyük bir utanç duyuyorum.Fakat ne yazık ki yapabileceğim bir şey yok.Yardım edebilmeyi isterdim, ama beni tanıyanlarınız vardır, elimi attığım dal kırılır benim.
Dolayısıyla işlerden uzak durmayı tercih ediyorum.
Ama son 5 sayfadır yazmamış olmama rağmen.
"No fear, Edmond is here!"
(Max Payne 2'de en sevdiğim sözdür "No fear, Vlad is here!")


