Türkiye'de yapılan bir kart oyunu için çizimler yaptım. Bazıları aşağıdaki linkte bulunuyor.
Umarım beğenirsiniz.
http://devrimkunter.deviantart.com/gallery/#Kurtadam
Kurtadam oyunu
Harika çizimler bunlar. İleride forumda oyun poynatmaya devam edersem, senin karşına bilmeden senin çizimini de koyabilirim. O kadar güzeller yani.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
Zaman ayırıp baktığınız ve ayrıca beğenilerinizi ilettiğiniz için teşekkürler.
Darkgnome
Oyunu ben de tam anlamıyla bilmiyorum 4-8 kişi oynanıyor, çekilen kartlara göre bazı kişiler kurtadam oluyor, insan olanlar onları bulmaya, kurtadam'da onları öldürmeye çalışıyor.
SacoKhan
Ã?erçeveleri 3d max'de modelledim.
Darkgnome
Oyunu ben de tam anlamıyla bilmiyorum 4-8 kişi oynanıyor, çekilen kartlara göre bazı kişiler kurtadam oluyor, insan olanlar onları bulmaya, kurtadam'da onları öldürmeye çalışıyor.
SacoKhan
Ã?erçeveleri 3d max'de modelledim.

