Monk silahları

Sorularınız mı var? O zaman cevapları olan kişileri burada bulabilirsiniz.
Post Reply
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Monk silahları

Post by Edmond »

Daha önce, çok önce, bir yerlerde Monk'ların silahlarına, yani Sai, Nunchaku gibi silahlarına, Unarmed Damage'lerini verebildeklerini görmüştüm, nerede olduğuna dair bir fikrim yok.Peki bunun doğruluk derecesi var mıdır?Yani 2d6 unarmed damage'i olan bir Monk, Nunchaku ile de mi 2d6 vurur?
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Dura
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 281
Joined: Tue Jan 27, 2004 10:00 am
Location: Derfas

Post by Dura »

kuralı çok iyi bilmiyorum, zaten matematiğim de çok iyi değildir ama mantıken öyle olmalı.. vücudunu silah olarak kullanabilen bir insanın subdeal damage verebilen (kesici ve delici olmayan) bir silahla vereceği zararla yalnızca kafa atmasıyla örneğin vereceği zarar arasında fark yoktur..

sinir düğümlerinden birine yapılan dengeli bir yumruk, meşe odununu çok da aratmaz kısacası..
Aurë entuluva...!!
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

monk'un silaha ihtiyacı yok bence bir quivering palm yada stunning blow işi görür. Solar Stance falan vardı bir aralar.
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Hayır bir monk silah ile unarmed damagede veridği hasarları veremiyor ama bazı silahlar ile flurry of blows özelliğini kullanabiliyor ki bu silahlar kata silahları olarak adalandırılıyor. Bo sopası, nunçaku, Sai gibi silahlar bu sınıfa giriyor.

Monlaşrın silah kullanma sebebi bazı silahların onlara sağlayacağı büyüsel artılar ve bazı marifetlerden ileri gelebilir. Ayrıca bazı yaratıkları öldürmek belli malzemelerden yapılmış silahlar gerekiyor ki monklar o vakit bu silahlara ihtiyaç duyabilir.

Mesela bir reach silah ile uzaktaki rakiplerini dövüp yakınlaştıklarında elleri ile pataklayan bir monk olabilir. uzakta dursan da fena, yakınlaşsan da :D
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Büyülü eşyalar oldukları zaman bazen daha mantıklı olabiliyorlar, ayrıca Disarm ve Sunder için de işe yarıyorlar.

Saygılarımla...
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Dura
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 281
Joined: Tue Jan 27, 2004 10:00 am
Location: Derfas

Post by Dura »

hmm

hiçbir büyülü silah, korkunç bir KIIAAAAIIII ile koşarak (bu sırada vücut serbest, zırh yok, hatta muhtemelen üstte gömlek dahi yok, saçlar efil efil uçuşuyor, bol pantolonun paçaları senin süratinle dalgalanmakta, yüzündeki kaslar gerilmiş, avına atılan kurt gibi ağız ve burun bölgesi kasılmış haykırıyor narasını...) sıçrayıp yaklaşık 2-3 metre uçtuktan sonra rakibin burnunun üzerine gömdüğün dizin etkisini veremez..

varsın bikaç puan düşük damage olsun.. (birsıfırolsunbizimolsun)
Aurë entuluva...!!
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Darkgnome herhângi bir silah değil, kata silahları ile Unarmed Damage'i kadar vurabiliyor diye okumuştum ben.Of o kaynağı yeniden bir bulabilsem :(
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Edmond wrote:Darkgnome herhângi bir silah değil, kata silahları ile Unarmed Damage'i kadar vurabiliyor diye okumuştum ben.Of o kaynağı yeniden bir bulabilsem :(
Buraya bak:
http://www.d20srd.org/index.htm
Buldun buldun, bulamazsan boşver. :schemes: Eğer ileri seviye bir monk ise zaten unarmed savaşmak daha artistik.

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

dwaxer wrote:
Edmond wrote:Darkgnome herhângi bir silah değil, kata silahları ile Unarmed Damage'i kadar vurabiliyor diye okumuştum ben.Of o kaynağı yeniden bir bulabilsem :(
Buraya bak:
http://www.d20srd.org/index.htm
Buldun buldun, bulamazsan boşver. :schemes: Eğer ileri seviye bir monk ise zaten unarmed savaşmak daha artistik.

.
İyi ama ben Shuriken atarkeni kastediyorum :D 1d2 vuracağıma koşup vururum daha iyi :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Edmond wrote:İyi ama ben Shuriken atarkeni kastediyorum :D 1d2 vuracağıma koşup vururum daha iyi :D
Str bonusunu da ekliyorsun ya.
Sling kullan madem: 1d4+str
Sen diyorsun ki "silahımı uzaktaki düşmana fırlatayım ama yüksek dmg vurayım" oh ne ala. "Ki" enerjini fırlatabilirsin belki :-P çok çalışman lazım!

Kung-fu filmlerinde (bir de Hellboy2'de) uzayan yumruk tekniği vardı; öyle olabilir. :mrgreen:

şaka bir yana oyundaki monk için istersen

Code: Select all

sana 1 feat karşılığında "Uzayan Kol Tekniği"ni verelim. Bu feat sana 1 roundda tek bir melee vuruşunu "reach" yapabilmeyi yani 5 ft daha uzağa vurabilmeni sağlar. Eğer 2. bir feat "Elastik Kol" featini de bunun üzerine alırsan vuruş mesafene 10 ft ekleyebilirsin (yalnız bunlar standart aksiyon ile tek vuruştur; full roundtaki çoklu vuruşlarını yapamazsın bu teknikle) Shuriken dediğin zaten 10 ft menzili var.
.[/b]
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Hahahaha Street Fighter'daki Dhalsim gibi :D Hiç feana değil :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Bence kaçırma. Bu uzayan kol sayesinde uzaktaki adamı dahi trip ile yere düşürür, grapple ile sararsın felan. Hatta Dm iyi niyetli çıkarsa, ağaçlara çıkarken bu kolu kullanırsın daha yükseğe daha çabuk çıkarsın. :D

şimdi ölyle bir olay var aslında. Diyelimki elinde bir silah var. Savaş boyunca bu silahı kullanmayabilirsin. Yani saldırılarını yine unarmed olarak yapabilirsin. Silah sadece elinde kalır ve o şekilde sana bir artı veriyorsa artısını vermeye devam eder.

Yalnız onca zamandan beri yanlış bildiğim bir şeyi okuduktan sonra şimdi anladım. Double weapon olan bo sopası ile saldıran bir monk flurry of blows yaparken isterse her iki tarafı ile de saldrıabilir diyor. Ancak bunu iki silah kullanma penaltısını değil sadece flurry of blows penaltısını alıyor. Demekki two weapon fighting, flurry of blows ile birlikte işe yaramıyor. Bilmiyorum hayalı mıyım?
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Post Reply