“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670 Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth
Post
by Alenthas » Mon Jul 13, 2009 1:50 am
Yok mu bize şöyle uzun soluklu bir oyun hazırlayacak, oyunculardan bir iki tanesi bir dahaki seansa gelmese bile oyunu idare edecek şöyle babacan bir DM
Darktimes
Kullanıcı
Posts: 809 Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Darktimes » Mon Jul 13, 2009 7:03 pm
Ah öyle birşey bir bulsam
Ultima bırakılmaz, ara verilir
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670 Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth
Post
by Alenthas » Sun Jul 26, 2009 7:52 am
Eveeeet, yok mu kimse?
Darktimes
Kullanıcı
Posts: 809 Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Darktimes » Tue Jul 28, 2009 2:57 am
Baksana msn muhabbetine dönüyor
Nerde o eski babacan DM'ler.Ahh ahh eskilerde Yeminer falan vardı ama
Ultima bırakılmaz, ara verilir
Androner
Kullanıcı
Posts: 808 Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Androner » Wed Jul 29, 2009 10:01 pm
bu yazın sıcağında oyun mu oynayacaksınız yaa
(eylül'ü bekleyin)
Darktimes
Kullanıcı
Posts: 809 Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Darktimes » Fri Jul 31, 2009 1:02 am
Eylül olunca da herkes okullarına gidiyor ortalık yine dımdızlak kalıyor
Oynamak isteyen adam yaz kış dinlemez der, geçerim
Ultima bırakılmaz, ara verilir
Edmond
Kullanıcı
Posts: 5509 Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:
Post
by Edmond » Fri Jul 31, 2009 4:31 am
Haha, eylül olunca muhabbet başlar
"Bu yaz da olmadı seneye artık!"
Fazla erteliyorsunuz
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
Darktimes
Kullanıcı
Posts: 809 Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Darktimes » Sat Aug 01, 2009 6:59 pm
Haklısında Edmond görüyorsun işte
Piyasa da oyun oynatacak Dm yok
Ultima bırakılmaz, ara verilir
Darktimes
Kullanıcı
Posts: 809 Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Darktimes » Fri Aug 21, 2009 8:29 am
Yahu koca yaz geçti bir tane bile dm bulamadık oyun oynatacak, hale bak..
Ultima bırakılmaz, ara verilir
Androner
Kullanıcı
Posts: 808 Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Androner » Fri Aug 21, 2009 6:14 pm
eylül olunca herkes evinde işinde gücünde oluyor
yazın o tatile gidiyor, bu tatile gidiyor falan filan derken insanları istanbulda bulmak zor.
kışın hafta sonları uygun oluyor insanlar.
Darktimes
Kullanıcı
Posts: 809 Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Darktimes » Wed Sep 16, 2009 10:08 am
Androner wrote: eylül olunca herkes evinde işinde gücünde oluyor
yazın o tatile gidiyor, bu tatile gidiyor falan filan derken insanları istanbulda bulmak zor.
kışın hafta sonları uygun oluyor insanlar.
Bende tam tersine eylül geldiğinde şehir dışına çıkıyorum
Mukadderat
Ultima bırakılmaz, ara verilir