Oyunumda kullanabileceğim hafif karikatürvari fantstik resimler arıyorum. Tarz olarak diterlizzi tarzı diyebiliriz.
BU tarz resimler yada ne tarz olursa olsun oyunlarda kullanılabilecek manzara, mağara, kale, yaratık resimleri için bildiğiniz bir bağlantı var mı?
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Bu kadar karikatürize çizimi sevmiyorum ben, fazla deforme edilmiş buluyorum, hoşuma gitmiyor. (Boyaması sağlammış ama, böyle renklendirebilmek isterdim...)
Yalnız bu çizimler pek DiTerlizzi'nin tarzına benzemiyor gibi. Gerçi çizdiyse çizmiştir bilemem
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Diterlizzi değil. Onun stilinden uzak aslında ama bir bakıma karikatirüze işte. Diterlizzi de karikatirüze bir ciddiyet olduğundan bunlardaki havadan daha değişik.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
pek çok üstadın sitesi ve portföyü internette var.. onların isimleri ile arayabilirsin..
ancak, senin aradığın türde resimlere ihtiyaç duyduğumda http://www.deviantart.com sitesinde yaparım araştırmamı.. çok başarılı bir sitedir..
aradığın classın ve/veya ırkın ismini, yukarıdaki "search" kutusuna yazıp arattığında aklına gelmeyecek pek çok tarzda çizimler bulman mümkündür.. sol taraftaki gelişmiş süzme aparatlarıyla da aramanı kategorize etmen mümkün..
Süzme aparatı gerçekten kullanışlı olacak gibi gözüküyor. Ayrıca tarzını beğendiğin çizerin diğer resimlerine ulaşabilmekte tarzda aradıklarımı bulmamı kolaylaştıracak sanırım.
Teşekkürler.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Sonunda aradığım tarzda çizerler buldum. Tam karikatür olmasa dahi oyunlarda kullanılabilecek atmosfere katkıda bulunabilecek çok güzel çizimler var. Bir çizeri bulduktan sonra onun üstünden daha pek çoğuna ulaşabiliyorsun bu site sayesinde ve en güzel yönü bu oldu benim için.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Darkgnome wrote:Diterlizzi değil. Onun stilinden uzak aslında ama bir bakıma karikatirüze işte. Diterlizzi de karikatirüze bir ciddiyet olduğundan bunlardaki havadan daha değişik.
Hee tamam, tahmin ettiğim gibi DiTerlizzi'nin sanatından etkilenmemek elde değil, onun stili hoştur.
Darkgnome wrote:Teşekkürler Dura.
Sonunda aradığım tarzda çizerler buldum. Tam karikatür olmasa dahi oyunlarda kullanılabilecek atmosfere katkıda bulunabilecek çok güzel çizimler var. Bir çizeri bulduktan sonra onun üstünden daha pek çoğuna ulaşabiliyorsun bu site sayesinde ve en güzel yönü bu oldu benim için.
deviantart benim de favori sitem, herkese tavsiye ediyorum, müthiş bir sanat platformu.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Gerçekten güzel fikir. Çizimler çok güzel. aslında bu tip animasyonlardan kullnılabilecek oldukça çok tip var.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka