Paladin olmak istiyorum ama karakterime karar veremedim.
Yani, hem klişeyi aşıp açık görüşlü bir paladin oynatmak isterken aynı zamanda genellikle oynattığım açık görüşlü tiplemeyi kenara atıp farklı bir şey denemek, yobaz oynatmak istiyorum... Ne yapacağıma karar veremedim.
oyun başlığında kimleri görüyorum efendim, catboy uzun bıyıklarını kapıdan içeri sokmuş. oyunumuzda bizi şereflendirirsiniz efendim. kadroda yer yoksa bile sizin için açabiliriz. o kadar ortak hikayelerine yazdıktan sonra seni oyunuma almayı çok istiyordum zaten. bir ejderhayı sopalamakta kolay değildir. bu yüzden kaç kişi olursanız o kadat iyi. kadro yedi kişi olmuştur, duyurulur. (kaçınılmaz olarak benim npc'im dahil 8 kişi olacak). (kaçışın yok catboy)
Androner
Alenthas
Catboy
Aegron
Mark
Catboy
Clicks
en kısa zamanda karakterleri bekliyorum. Alethnas paladin her şekilde oynaması çok eğlenceli bir sınıfıtır bence. Ama yobazları daha bir hoş oluyor... :embarrass:
Merak etmeyin grupta ranger olması iyidir. Ama söylemedi demeyin 3.5 rangerleri zordur, 4th e benzemez Doğal olarak benim npc'im grupta ranger olacak ama pek bir efektif değil. Sadece çevreyi bildiği için size yol gösterecek. Hem arada bir bayan olması oyun açısından daha iyi değilmidir