Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Mark
Kullanıcı
Posts: 2004 Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul
Post
by Mark » Mon Aug 17, 2009 7:17 am
Aegron Linwelin wrote: 4th de kaç nesildir elf/ranger olarak görmeye alıştığımız simalardan oldu da kendileri...
Bu 3.5 ya, biraz delirim dedim. Yoksa çekilmez
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Mon Aug 17, 2009 7:18 am
Mark wrote: Aegron Linwelin wrote: 4th de kaç nesildir elf/ranger olarak görmeye alıştığımız simalardan oldu da kendileri...
Bu 3.5 ya, biraz delirim dedim. Yoksa çekilmez
4th de çok uslusun aman !!!
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670 Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth
Post
by Alenthas » Mon Aug 17, 2009 7:22 am
Illyra wrote: oyun başlığında kimleri görüyorum efendim, catboy uzun bıyıklarını kapıdan içeri sokmuş. oyunumuzda bizi şereflendirirsiniz efendim. kadroda yer yoksa bile sizin için açabiliriz. o kadar ortak hikayelerine yazdıktan sonra seni oyunuma almayı çok istiyordum zaten. bir ejderhayı sopalamakta kolay değildir. bu yüzden kaç kişi olursanız o kadat iyi. kadro yedi kişi olmuştur, duyurulur. (kaçınılmaz olarak benim npc'im dahil 8 kişi olacak). (kaçışın yok catboy)
Kıskandım
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Mon Aug 17, 2009 7:24 am
AlenthasLeasess wrote: Illyra wrote: oyun başlığında kimleri görüyorum efendim, catboy uzun bıyıklarını kapıdan içeri sokmuş. oyunumuzda bizi şereflendirirsiniz efendim. kadroda yer yoksa bile sizin için açabiliriz. o kadar ortak hikayelerine yazdıktan sonra seni oyunuma almayı çok istiyordum zaten. bir ejderhayı sopalamakta kolay değildir. bu yüzden kaç kişi olursanız o kadat iyi. kadro yedi kişi olmuştur, duyurulur. (kaçınılmaz olarak benim npc'im dahil 8 kişi olacak). (kaçışın yok catboy)
Kıskandım
bak seeeennn
tama söz senlen de diablo II oynayalım bir ara
catboy
Site Yazarı
Posts: 3268 Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:
Post
by catboy » Mon Aug 17, 2009 7:25 am
tamam alenthas ile diablo oynarsınız, benle de wow oynarız...
(Blizzard reklamı yapıyoruz bolcana bu arada ya)
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Mon Aug 17, 2009 7:26 am
tamam night elflerle oynarız bir ara
CLiCKs
Kullanıcı
Posts: 1392 Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by CLiCKs » Mon Aug 17, 2009 7:35 am
Mark wrote: Illyra wrote: Mark druid demiş...
Hani şu kaçık duurid lerden :evillaugh:
Pikel Bouldershoulder havası seziyorum
Belki Illyra sayesinde tanışırsınız
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670 Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth
Post
by Alenthas » Mon Aug 17, 2009 7:40 am
Karazhan'a gelin
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Mon Aug 17, 2009 7:40 am
CLiCKs wrote: Mark wrote: Illyra wrote: Mark druid demiş...
Hani şu kaçık duurid lerden :evillaugh:
Pikel Bouldershoulder havası seziyorum
Belki Illyra sayesinde tanışırsınız
göreceğiz...
Edmond
Kullanıcı
Posts: 5509 Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:
Post
by Edmond » Mon Aug 17, 2009 7:44 am
İnsan Fighter hazırlamaya başladım bile
Keşke sadece PHB olmasaydı bu aralar aklımda hoş bir karakter vardı ama neyse
Bu Fighter'da manyak olacak
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Mon Aug 17, 2009 8:03 am
Andoner - Human Fighter
Catboy - Human Wizard
Clicks - Elf Ranger
Edmond - Human Fighter
Alenthas - ??? Paladin
Aegron - ??? Fighter
Mark - ??? Druid
hım arada bazı ırklar eksik yada gecenin bu saatinde benim gözümden kaçmış olması normaldir. karakter kağtlarını hazırlamaya başlarsınız artık ?
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Mon Aug 17, 2009 8:06 am
Edmond wrote: İnsan Fighter hazırlamaya başladım bile
Keşke sadece PHB olmasaydı bu aralar aklımda hoş bir karakter vardı ama neyse
Bu Fighter'da manyak olacak
Düşündüğüm şey değil di demi?
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Mon Aug 17, 2009 8:08 am
Andoner - Human Fighter
Catboy - Human Wizard
Clicks - Elf Ranger
Edmond - Human Fighter
Aegron - Human Fighter
Alenthas - ??? Paladin
Mark - ??? Druid
Bence Alenthas Human olur, Mark'ta elf (tamamen tahmindir)
Bu arada Androner seni kafama göre Human yazdım ama... Tahmin ettiğim için