Yıkımdan Sonra (Fallout oyun)

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

"Tamam ama köpeği ne yapıcaksın?" dedi. Albert'tan bir ifade gelmeyince sol eliyle köpeği kaldırdı ve koltuk altına attı. Düşmeyecek şekilde tutuyordu ama sıkmıyordu. İçeri girerken tehlikeli bir şey görerse elini ensesine atma bahanesiyle silahını tutacaktı.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Dean:
Cabal'a dönerek, "belli ki aradığımız adam bu değil, sıradan bir yumuşak işte! Ben yine de gidip bir konuşayım ama sen gelme, tipinle masum bir aileyi korkudan altına sıçırtma, hamile kadın seni görünce erken doğum filan yapabilir," eğreti bir sırıtış gösterdi espri yapmış gibi, gözlerinin içine bakıyordu kararlı bir şekilde. "Hadi sen kilisenin oraya dön, asıl hergeleler ortaya çıkar filan, ben de birazdan geliyorum."

.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Cabal "Ne olur ne olmaz burada arkanı kollayayım." dedi. Sokağın köşesinde Dean'in yapacaklarını izlemeye koyuldu.
Dean eve doğru gidip kapıyı çaldı. Biraz sonra kapı açılmadan içeriden bir kadın sesi geldi
"Kim o?"





Billy ve Albert kiliseye doğru yaklaştılar içeri gireceklerken kapının yanında duran genç bir rahip kibarca önlerine geçti.
"Beyler, rica etsem silahlarınızı şuradaki dolaba bırakır mısınız? Tanrının evine silahla giremezsiniz." dedi gülümseyerek.
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

"İçeride sanırım bir okul var. İçeriden küçük çocukların ve bir üğretmenin çıktığını gördük. ama yanlarına gidipte korkutmak istemedik. Eheheeeheheeh."
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

"Evet burada kalan yetim ve öksüzler için eğitim vermeye çalışıyoruz. Ã?oğu zaman rahiplerimiz bazen de dışarıdan hayırsever vatandaşlar. Eğer isterseniz siz de çocuklarımıza eğitim verebilirsiniz ya da kilisemize ufak bir bağışta bulunabilirsiniz."
Bu arada hala önlerinde duruyordu sakince ve tebessüm ederek.

Image
Rahip Miguel

"Ah! Ne kadar kabayım kendimi tanıtmama izin verin. Rahip Miguel siz..."
diyerek el sıkışmak için elini uzattı.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Elimi uzatıyorum. Ama elini ağrıtmamak için çok sıkmıyorum. "Bende billy Joe. Efendim silahları çıkarmakta hem fikirim ama inşallah beni görünce saldıracak biri çıkmaz ortaya. Sonradan olduğum şey yüzünden... Hala kabullenemeyenler var ve bununla epey uğraşıyorum. İçerde birileri var mı acaba? Kilise içinde birilerini korkutmakta istemem." dedi sıkkın bir ifadeyle.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

"Merak etmeyin o tip düşünen birinin kilisemizde yeri olamaz zaten. Rahiplerimiz, gönüllülerimiz, barınacak yer bulamayan ve burada ağırlamaktan mutlu olduğumuz insanlar ve tabii öksüz ve yetimlerimiz var içeride."
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Bunca zaman siz neredeydiniz?

"Güzel, güzel. Kimyada oldukça bilgiliyimdir. Kimyadan anlayan, bu konuda bilgili biri var mı?"

Bu sırada içerisi ne kadar kalabalık bir göz atıyorum.

"Benim Jamie adında bir arkadaşım gönderdi. Burada şu 4 numaralı günah çıkartma bölmesinde yolunu bulmuş. Benim de aydınlanmamın bu bölmeden olacağını söyledi. İş bölmede değilde sanırım içindeki rahipte. O rahiple görüşebilirmiyim lütfen? şu Jamie ile görüşen yani."
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

"Kimya konusunda bir hocamız var ama her zaman bilgisini paylaşmaktan hoşlanan birine kapımız açıktır."
"Jamie ah! Onun hala kayıp bir ruh olduğunu düşünüyordum, genelde çarşamba günleri burada gelip yemek yer. Doğrusu hiç günah çıkardığını görmedim, üstelik günah çıkartmaya hangi rahip boş olursa o girer, numaralara göre bir paylaşım yoktur."
Cümlesini tamamlayınca sorulan soru garibine gitti belli ki.
"Siz buraya ne için geldiniz? Kardeşim."
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

"Jamie'nin başı son günlerde dertte. Eğer onunla konuşan rahiple konuşabilirsek belki ona açıldığı şeyleri öğrenme fırsatımız olur ve onun sorununu da öğreniriz. Ayrıca onu bulmuşta oluruz. Jamie bugün geldiyse bahsetmiş olabileceği şeyler vardır. Ama sanırım tekrardan kaybolmuştur. Kendi başına açtığı iş yüzünden. Bu onun tanrıyla arasında bir şey tabii ama onu sorunlarından kurtarmada yardım etmeyi düşünüyoruz. Acaba bu mümkün mü?" dedi Billy Joe. Haddinden fazla konuşmuştu ama sorunu çözebilirdi.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

"Bay miguel, eee, Peder. Üstümüzde silahlarla bu gibi konuşmaları yapmamız sie garip geliyor olabilir ama bizim gördüğünüz gibi siz insanlara göre biraz çirkiniz. Normalde sürekli tehlike altındayız. Ancak silahımız olduğu sürece güvende akalbiliyoruz."

"Jamie bize burada günah çıkarttığını söylüyor. Sadece Jamie'nin bizden çok rahibi dinlediğini fark ettik. Kendisinin günah çıkarttığı rahip ile görüşebilirsek..."

Bir süre sustu. Bu iş böyle olmayacaktı. Rahip kendilerine inanasa dahi...

"Jamie bir dahali gelişinde ona daha ilgili davranmanızı rica ediyoruz. Ona kötü alışkanlıklarını bırakmasını söylesniz."

"Burada kimya dersleri kaçta oluyor. Kimya hocası ile bizzat görüşmek isterim. Onunla kaybolmuş bilgileri baştan paylaşmak belki de iyi olabilir. Hatta onun işine yarayabilecek bazı şeyler de bulabilirim belki. Siz bana haftanın hangi günleri saat kaçlarda dersi olduğunu söylerseniz ona göre ben kendim gelmek istiyorum."

Eğer bu saatlrde kimya dersi vardı ise o zaman kimyacının olma şansı artacaktı. Diğer adamların buradan mal alma vakitlerini öğrenebilirse ve eğer bu kimya dersi ile çakışıyorsa bu aradıkları adamı buldukları anlamına gelecekti. Eğer çakışmaz ise burada başka bir aracının daha olduğu anlmına gelirdi.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

"Eğer barış için geldiyseniz önceden söylediğim gibi silahlarınızı şuraya bırakabilirsiniz. Jamie bu gün gelmişti üstelik çok fena görünüyordu bir terslik olduğunu anlamıştım zaten."
Sonra ciddileşti.
"Umarım Jamie'nin başına gelen bela sizle ilgili değildir."
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

devrimk wrote: "Umarım Jamie'nin başına gelen bela sizle ilgili değildir.
"Bizim demeye çalıştığımızda o belayla ilgilenmeye çalışmaktı zaten." dedi.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

"Kimya hocamız Walter White biraz önce gelseydiniz buradaydı. Her gün buraya gelir, sadece kimya değil, biyoloji, fizik, matematik gibi bütün fen bilimlerinde çocuklarımızı eğitecek kadar bilgisi vardır. Ayrıca kilisemize maddi olarakta çok yardımda bulunduğunu belirtmeliyim. Bu zamanda bulunmayacak kadar iyi biridir." dedi Rahip Miguel.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

devrimk wrote:Cabal "Ne olur ne olmaz burada arkanı kollayayım." dedi. Sokağın köşesinde Dean'in yapacaklarını izlemeye koyuldu.
Dean eve doğru gidip kapıyı çaldı. Biraz sonra kapı açılmadan içeriden bir kadın sesi geldi
"Kim o?"
Dean:
"Kiliseden geliyorum bayan, kocanızla görüşmem lazım!"

.
Post Reply