Arkadaşlar peki bu adamlarda telsiz varsa ne yapacağız. Yani sürekli olarak birbirleri ile telsizden haberleşiyorlasa gayette temiz bir şekilde adamları öldürsek dahi diğerlerinin haber olabilir. En içten başlayıp, dışa doğru mu gitsek acep?
Yıkımdan Sonra (Fallout sohbet)
Sürekli bir şeyler çıkarttığıma bakma, benoyundan .okzevk alıyorum ve memnuniyetsizliğim yok. Sadece kötüye kullnılacak gibi bir şey çıkmasını istemiyorum. Bilgi bankasına koyduğuna göre başkalarının da oynatmasını istiyorsun ama kurallarda bir iki kullnılacak kısım olunca sistem kötü felan densin istemiyorum. Onca emek verdin buna, onca kafa yordun.BUnları yazarken asıl yapmak istediğim powerplay değil, o sistemde bir iki can sıkabilecek olayı yakalamak ve sistemi daha iyi hale getirmek.
Arkadaşlar peki bu adamlarda telsiz varsa ne yapacağız. Yani sürekli olarak birbirleri ile telsizden haberleşiyorlasa gayette temiz bir şekilde adamları öldürsek dahi diğerlerinin haber olabilir. En içten başlayıp, dışa doğru mu gitsek acep?
Arkadaşlar peki bu adamlarda telsiz varsa ne yapacağız. Yani sürekli olarak birbirleri ile telsizden haberleşiyorlasa gayette temiz bir şekilde adamları öldürsek dahi diğerlerinin haber olabilir. En içten başlayıp, dışa doğru mu gitsek acep?
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
Demek 223 FMJ aslında Bladerunnerdaki silahın aynısıymış. Bu fallout'u yapanar çok fazla göndermışlar valla. Her yerden başka bir gönderme çıkıyor. 
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
Aslında bu tip sistemi ilk yaratan Dwaxer, ben sadece Fallout dünyasına uygun hale getirip bazı kuralları sadeleştirmeye çalıştım.Darkgnome wrote:Sürekli bir şeyler çıkarttığıma bakma, benoyundan .okzevk alıyorum ve memnuniyetsizliğim yok. Sadece kötüye kullnılacak gibi bir şey çıkmasını istemiyorum. Bilgi bankasına koyduğuna göre başkalarının da oynatmasını istiyorsun ama kurallarda bir iki kullnılacak kısım olunca sistem kötü felan densin istemiyorum. Onca emek verdin buna, onca kafa yordun.BUnları yazarken asıl yapmak istediğim powerplay değil, o sistemde bir iki can sıkabilecek olayı yakalamak ve sistemi daha iyi hale getirmek.
Arkadaşlar peki bu adamlarda telsiz varsa ne yapacağız. Yani sürekli olarak birbirleri ile telsizden haberleşiyorlasa gayette temiz bir şekilde adamları öldürsek dahi diğerlerinin haber olabilir. En içten başlayıp, dışa doğru mu gitsek acep? :-o
şimdi şu son savaşı da yapalım biraz sistem hakkında konuşuruz, neler rahatsız etti, neler eklenmeli, neler çıkartılmalı diye.
Billy'de güzel olmuş eline sağlık.
İnternette dolaşırken tesadüfen gördüm:
Elektrikli testereli M16:

.
Evet Billy Joe'ya böyle bir şey lazım.
.
Ben Desert Eagle'a da susturucu rahatça takılır diye düşünmüştüm.
Peki bendeki Colt M1911'e takılabiliyor mu? Ayrıca ganimetlerin arasında 44.lük Magnum mu vardı, ben mi yanlış hatırlıyorum? O Magnumu ben alayım madem (tabanca koleksiyoncusu gibin oldum ya) Ben bu tabancaları artık iki elimde birden tutup saydırayım.
.
şu Montana bize biraz destek çıksın da bari mayın tarama cihazı ve(ya) bir pipboy satın almasak da ödünç alalım kiralayalım filan?
.
Evet Billy Joe'ya böyle bir şey lazım.
.
Ben Desert Eagle'a da susturucu rahatça takılır diye düşünmüştüm.
.
şu Montana bize biraz destek çıksın da bari mayın tarama cihazı ve(ya) bir pipboy satın almasak da ödünç alalım kiralayalım filan?
.
(9x19 mm) mermi kullanan daha narin silahlara susturucu takılabiliyor. Senin silahlar savaş silahı statüsünde olduğundan onların öyle bir özelliği yok. (Susturucular normalde silahın menzilini ve etkinliğini düşürdüğü için)dwaxer wrote:.
Evet Billy Joe'ya böyle bir şey lazım.
.
Ben Desert Eagle'a da susturucu rahatça takılır diye düşünmüştüm. :roll: Peki bendeki Colt M1911'e takılabiliyor mu? Ayrıca ganimetlerin arasında 44.lük Magnum mu vardı, ben mi yanlış hatırlıyorum? O Magnumu ben alayım madem (tabanca koleksiyoncusu gibin oldum ya) Ben bu tabancaları artık iki elimde birden tutup saydırayım. :-P
.
şu Montana bize biraz destek çıksın da bari mayın tarama cihazı ve(ya) bir pipboy satın almasak da ödünç alalım kiralayalım filan?
.
Magnum yoktu.
Eşyalar:
1 Deri Ceket
1 Keleş (AK 47): (30 mermi 7.62)
1 Ã?öl Kartalı (Desert Eagle): (10 mermi .44 Magnum)
1 Kesik çifte, (10 fişek)
1 MP5 (60 mermi 9x19mm Parabellum)
1 Sterling (60 mermi 9x19mm Parabellum)
2480 $ adambaşı: 620$
Son hali böyle, sanırım işinize yarayan silah yok. Mermileri paylaşın silahları satarsak,
1.200 $ o da adam başı 300 $ daha eder.
920 $ adam başı alın hayrını görün.
Dwaxer sen Colt'u satıp 2. Ã?öl kartalını tutarsan 820 $'ın olmuş oluyor. Bence daha iyi.
Darkgnome Winchester'i 200 $'a satabilirsin, dürbününü de 50$'a ya da saklayabilirsin.
Pipboy Cabal'da var, (yağmalayacağınız yer onda işaretli) ama mayında işe yaramaz.
Mayınlar iki tip detektör alalım derken aklınızda olsun:
1. Araç mayını: Metal dedektörüyle tespit edilebilir.
2. şahıs mayını: Metal dedektörüyle tespit edilemez.
Avcılık, İzcilik zarınız kullanılır.
Montana size hariteyı yollayacak destek babında.
Bence gaz bombası fikri fena değil, herkes her tür saldırıya hazır olacak diye bir şey yok.
Dwaxer:
Yakın Dövüş 38 3 41
Fırlatmalı silahlar 38 1 39
Yakın Dövüş Silahları 38 1 39
Hızlı Nişan 20 8 28
Keskin Nişan 13 1 14
Tabanca 20 12 32
Tüfek 20 7 27
Ağır Makinalı 18 1 19
Patlayıcı 13 6 19
Fiziksel Yetenekler
Atletizm 38 1 39
At sürme 20 1 21
Araç Kullanma 33 16 49
Avcılık, İzcilik 31 1 32
Sessiz hareket 33 11 44
Zihinsel Yetenekler
Biyoloji, Kimya 13 1 14
Mekanik, Tamir 13 6 19
İlkyardım, Tedavi 13 1 14
Alışveriş, Kumar 22 1 23
Sosyal ilişkiler 22 1 23
Kırmızı olanlar karakter kağıdında yanlış yazılmış bir kontrol eder misin?
Yakın Dövüş 38 3 41
Fırlatmalı silahlar 38 1 39
Yakın Dövüş Silahları 38 1 39
Hızlı Nişan 20 8 28
Keskin Nişan 13 1 14
Tabanca 20 12 32
Tüfek 20 7 27
Ağır Makinalı 18 1 19
Patlayıcı 13 6 19
Fiziksel Yetenekler
Atletizm 38 1 39
At sürme 20 1 21
Araç Kullanma 33 16 49
Avcılık, İzcilik 31 1 32
Sessiz hareket 33 11 44
Zihinsel Yetenekler
Biyoloji, Kimya 13 1 14
Mekanik, Tamir 13 6 19
İlkyardım, Tedavi 13 1 14
Alışveriş, Kumar 22 1 23
Sosyal ilişkiler 22 1 23
Kırmızı olanlar karakter kağıdında yanlış yazılmış bir kontrol eder misin?
Yetenek karşılaşmalarında zar atmayacağımı söylemiştim.
New Reno sahibinin yeteneği +80
-10 Albert tanıdığı için
-15 şanınızdan dolayı
+55'i kalıyor.
Pazarlığı Albert +44'ü ile yapıyor. Eşyaları görünür fiyatından %11 (Yuvarlak hesap %10 olsun) pahalıya alıyorsunuz sadece.
Aynı hesapla Billy yanlız giderse %38 fazlasına alıyor.
New Reno sahibinin yeteneği +80
-10 Albert tanıdığı için
-15 şanınızdan dolayı
+55'i kalıyor.
Pazarlığı Albert +44'ü ile yapıyor. Eşyaları görünür fiyatından %11 (Yuvarlak hesap %10 olsun) pahalıya alıyorsunuz sadece.
Aynı hesapla Billy yanlız giderse %38 fazlasına alıyor.
Pardon yaa, bilerek yapmıyorum biliyorsunuz değil mi?devrimk wrote:Dwaxer:
Tüfek 20 7 27
Avcılık, İzcilik 31 1 32
Alışveriş, Kumar 22 1 23
Sosyal ilişkiler 22 1 23
Kırmızı olanlar karakter kağıdında yanlış yazılmış bir kontrol eder misin?
"şans"ı 8 den 9'a çıkardığımı yazmamışım herhalde alışveriş ve sosyalde
Tüfek de 20 ile 7 yi toplamaktan aciz kalmışım
Yalnız avcılık sonradan güç ile zeka yer değiştirdi herhalde, neyse mantıklı.
..............
Devrimk o zaman dediğin gibi yapalım ben silaşşör gibi 2 desert eagle ve 1 de sadık çiftelimi ve bütün ilgili cephaneleri alayım.
Susturucu olmuyormuş ne yapalım, o kalsın o zaman bıçağımla boğazlarım sessiz görevlerde.
3 gaz bombası ve bir gaz maskesi satın alacağım ama bir de fener, halat, laser pointer
.
O zaman Albert'tan rica ediyorum desrt eaglelardan birine taksın bir susturucu. Ben kendisine yardımcı olurum tamir mekanik:+19 aid edeilirim.devrimk wrote:Yanlış anlama olmasın, dükkandan gidip susturucu alıp takmak mümkün değil ama mekanik, tamir becerisiyle susturucuyu silaha modifiye etmek mümkün.
.
3 Gaz bombası: 165 $dwaxer wrote:Pardon yaa, bilerek yapmıyorum biliyorsunuz değil mi? :mrgreen:devrimk wrote:Dwaxer:
Tüfek 20 7 27
Avcılık, İzcilik 31 1 32
Alışveriş, Kumar 22 1 23
Sosyal ilişkiler 22 1 23
Kırmızı olanlar karakter kağıdında yanlış yazılmış bir kontrol eder misin?
"şans"ı 8 den 9'a çıkardığımı yazmamışım herhalde alışveriş ve sosyalde
Tüfek de 20 ile 7 yi toplamaktan aciz kalmışım
Yalnız avcılık sonradan güç ile zeka yer değiştirdi herhalde, neyse mantıklı.
..............
Devrimk o zaman dediğin gibi yapalım ben silaşşör gibi 2 desert eagle ve 1 de sadık çiftelimi ve bütün ilgili cephaneleri alayım.
Susturucu olmuyormuş ne yapalım, o kalsın o zaman bıçağımla boğazlarım sessiz görevlerde.
3 gaz bombası ve bir gaz maskesi satın alacağım ama bir de fener, halat, laser pointer
.
Gaz maskesi: 110 $
Fener: 55 $
Halat: 11 $
Lazer nişanlayıcı: 220 $
Susturucu: 220 $
49 $'da paran kalır.
Dükkanda:
Toplam 7 tane gaz bombası var.Göz yaşartıcı bomba 55$ (3 Dean aldı, 2 de Cabal: kaldı 2)
Ayrıca 3 tane Hardal gazı var. 150 $ Bu soluduğun zaman öldürüyor fakat rüzgar sayesinde başka yere gidip insanları öldürme ihtimali de var.
.
Oo süpermiş ben gaz maskesiz dolaşmıyorum artık. Mutantlara da tavsiye ederim
şu hardallıdan da biriniz alsa direk odaya atar toplu katliam yaparız.
Gerçi büyük ihtimalle GM karşımıza kadınlar ve masum çocuklar çıkartacak bol bol, böyle mafya ailelerinde çok olur. Billy sen tararsın artık hepsini wahşet mutant.
......
Devrimk şu fallout2'de dedin ki power armor varsa paladin ölmüştür; bu paladin meselesi nedir kardeşlik örgütü filan mı* Ben onlara kızmıştım içeri almadmışlardı beni. Amaçları ne onların?
.
Oo süpermiş ben gaz maskesiz dolaşmıyorum artık. Mutantlara da tavsiye ederim
şu hardallıdan da biriniz alsa direk odaya atar toplu katliam yaparız.
......
Devrimk şu fallout2'de dedin ki power armor varsa paladin ölmüştür; bu paladin meselesi nedir kardeşlik örgütü filan mı* Ben onlara kızmıştım içeri almadmışlardı beni. Amaçları ne onların?
.
Aslında Fallout'taki güç odaklarını yazacaktım sonra oyun içinde karşınıza çıkmaları daha eğlenceli olur diye yazmadım.
Brotherhood of Steel kısaca BoS
Amerikan hükümetinden bağımsız askeri organizasyon. Asker kökenli arkadaşlar bu örgütü kurmuşlar, vahşi topraklara yeniden düzeni getirmeye çalışıyorlar.
şehirleri ele geçirme gibi bir hedefleri yok, kaleler kuruyorlar ve etraftaki saldırgan canlıları temizliyorlar. Teknolojileri üst düzeyde sayılabilir. Oldukça az kişiyi bünyelerine kabul ediyorlar, Fallout 1'de onlar için bir görev yaparsan aralarına girebiliyordun.
Brotherhood of Steel kısaca BoS
Amerikan hükümetinden bağımsız askeri organizasyon. Asker kökenli arkadaşlar bu örgütü kurmuşlar, vahşi topraklara yeniden düzeni getirmeye çalışıyorlar.
şehirleri ele geçirme gibi bir hedefleri yok, kaleler kuruyorlar ve etraftaki saldırgan canlıları temizliyorlar. Teknolojileri üst düzeyde sayılabilir. Oldukça az kişiyi bünyelerine kabul ediyorlar, Fallout 1'de onlar için bir görev yaparsan aralarına girebiliyordun.
Ya şöyle bir şey yapabilirmiyiz. Hardal gazının olduğu bombayı Albert'in silahına takarız. O da keskin nişancı değil mi? Direk carlos'un eve yollar postayı
Ama gazın silahın ucunda patlaması durumu var. Eğer bazukamız olsaydı olurdu. Patlamayan bir şey koyardık ucuna sonra ona da hardal gazı bum! Tabii bu kadar powerplay bünyeye zararlı.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Albert Einstein

