Yıkımdan Sonra (Fallout sohbet)

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

CLiCKs wrote:Ya şöyle bir şey yapabilirmiyiz. Hardal gazının olduğu bombayı Albert'in silahına takarız. O da keskin nişancı değil mi? Direk carlos'un eve yollar postayı :D Ama gazın silahın ucunda patlaması durumu var. Eğer bazukamız olsaydı olurdu. Patlamayan bir şey koyardık ucuna sonra ona da hardal gazı bum! Tabii bu kadar powerplay bünyeye zararlı.
El bombası gibi şeyleri silah vasıtasıyla atabilmek için iki alet var:

Image
Havan tüfeği, +100, 40 mm, 1 hazne

Image
Havan fırlatıcı, +100, 40 mm, 1 hazne

Darkgnome:
Laser nişanlayıcı ya da silah ışığını takmak zaman almıyor. Ama elinde fener varsa bunu silah ışığına çevirmek istersen zaman alıyor.

Dean'e bir susturucu takıp ertesi akşam saldırabilirsiniz.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Havan tüfeği de süpermiş; böyle çatışmalar için çok kullanışlı.

.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

dwaxer wrote:.
Havan tüfeği de süpermiş; böyle çatışmalar için çok kullanışlı.

.
Hele de senin gibi Hızlı Parmak marifetine sahipse.
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Gaz maskesi: 100 $ (Ne olur ne olmaz)
Gece görüş gözlükleri: 200 $ (Uzaktan adamları görebileyim diye)
Telsiz: 100 $ (3 takım arasında haberleşebilmek için)
Adrenalin: 100 $ (Dean ve Cabal'a vermek için)
Stimpak: 50 $ (Çok boşladık bunları)
Susturucu: 200 $ (Uziden kırma "Albert 01" silah için)
Hardal gazı: 150 $ (Billy tek başına girmeden kullanır)

Toplam 800 Dolar: , 130 dolar kaldı
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Darkgnome wrote:Gaz maskesi: 100 $ (Ne olur ne olmaz)
Gece görüş gözlükleri: 200 $ (Uzaktan adamları görebileyim diye)
Telsiz: 100 $ (3 takım arasında haberleşebilmek için)
Adrenalin: 100 $ (Dean ve Cabal'a vermek için)
Stimpak: 50 $ (Çok boşladık bunları)
Susturucu: 200 $ (Uziden kırma "Albert 01" silah için)
Hardal gazı: 150 $ (Billy tek başına girmeden kullanır)

Toplam 800 Dolar: , 130 dolar kaldı
Yanlış toplamışsın toplam 900 +%10=990 eder.
Neyse ilaçları burası pahalı satıyor demiştim, Adrenalin'i başka yerden 50$'a buluyorsun.

880+50= 930$
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Aslında bize bir de Tank lazım! :mrgreen: hem içini cephaneyle doldururuz.

Havan tüfeğine param yetmiyor şimdilik; aslında bana çelik yelek filan da lazımdı, neyse ömrümüz yeterse inşallah! :mrgreen:
............


Devrim eşyaları karakter kağıtlarına ben mi yazayım? Aslında hep hata yaptığımdan :-P çekiniyorum ama yaz dersen yazayım yani. Bir de cephane durumu; bütün fişek ve desert kurşunlarını ben aldım ha!

.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

dwaxer wrote:.
Aslında bize bir de Tank lazım! :mrgreen: hem içini cephaneyle doldururuz.

Havan tüfeğine param yetmiyor şimdilik; aslında bana çelik yelek filan da lazımdı, neyse ömrümüz yeterse inşallah! :mrgreen:
............


Devrim eşyaları karakter kağıtlarına ben mi yazayım? Aslında hep hata yaptığımdan :-P çekiniyorum ama yaz dersen yazayım yani. Bir de cephane durumu; bütün fişek ve desert kurşunlarını ben aldım ha!

.
Yaz sen, kurşunları da ekle.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Clicks

Deri Ceket: 660 $ büyük boy
Gaz maskesi: 110 $

200$ kalıyor onunla da 200 mermi uygun olur sana sanırım, değiştirmek istediğin bir şey varsa yazarsın.
Bu arada kafa çok büyümediği için gaz maskesi ve kasklar normal fiyat.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Tamam benim için de uygundur.

Bu arada bu tilki mayın basıp patlamasın :D
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Abi boş ver, patlasın. Bu ... sonra bizim ganimete de ortak olaya çalışır. Bağlantıları da bize göre çok iyi. Hani diyeceğim acaba, ateş edipte geri çekilemeden, ben mi öldürsem. Lazerli silahıda bizim olur hem. :roll: (Albert değil ama oynatıcısı kötü yönelimli sanki :D )
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Silahım: Albert 01 (Susturculu)
Başımda: Gece görüş
Cabal ve Dean takımın: Cabal'a 1xKulaklıklı telsiz, Dean'e 1xAdrenalin
Billy: 1xHardal gazı
Yanımda: Keleş, Gaz maskesi, stimpack, deri ceket
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Darkgnome wrote:Silahım: Albert 01 (Susturculu)
Başımda: Gece görüş
Cabal ve Dean takımın: Cabal'a 1xKulaklıklı telsiz, Dean'e 1xAdrenalin
Billy: 1xHardal gazı
Yanımda: Keleş, Gaz maskesi, stimpack, deri ceket
Keleş'i sattık.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Clicks
Senin Billy'nin eski özellikleri böyleydi:
Güç: 26
Ã?eviklik: 17
Zeka : 8
şans: 9

şimdi böyle olmuş:
Güç:28
Ã?eviklik:20
Zeka:8
şans:9

Seviye atlayınca bunlara +5 eklemişsin galiba hatalı olmuş, 5. seviyeye gelince eklenecek.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Valla en son albertta gördüğüm için ekledim. Her seviyede ekleniyor sanıyordum ayrıca. Ben yeni karakteri atarım hatasız olarak.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Darkgnome
Neden 109 senin saldırın?
Keskin: 25
Tüfek: 34

Albert1:
+10 tüfek
+20 keskin

Toplam 89, çömeldiğini düşünüyoruz pencereye yaslandığın için =99

NOT: Fındıkta gaz maskesi var ama bu fotoğraf karakteri daha iyi yansıttığı için koydum.
Post Reply