Yıkımdan Sonra (Fallout sohbet)
CLiCKs wrote:Usta bir harita koyup fındık carlos'u da üstünde bizlerle beraber belirtirsen çok iyi olur. Adamlarını da mümkünse.

Sahne Scarfase'in son sahnesi, yukarıdaki resim aşağı yukarı anlatıyor.
Sadece Dean içeri girdi. Siz kapının dışındasınız, sağ üst köşede tablo gibi bir şey var orası kapı.
Evet doğru:Darkgnome wrote:Devrimk ben pencerenin arkasından ateş ederken siper almış sayılmıyor muyum? Sadece +10 eklemişsin bana.
Saldırı 101, Albert savunma 39+10+20 =69 hasar 132 fakat sonucu değiştirmiyor. Kötü bir zar geldi maalesef, 10 atmıştım senin savunmana.
O tip avantajlarınızı not düşün en çok onlar gözden kaçıyor.
O zaman ben savunma değerlerimi de yazsam kafama göre sanırm daha iyi olacak. Hem aklımızdaki pozisyonu yazılarımızla yeterince anlatamamışsak, belki artılarımızı yazarken daha iyi anlaşılır.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
Hikayemizdeki alıntıları da buradan paylaşayım. Filmlerin içeriğinden de bahsettiğim yerleri gizli olarak yazdım.
1-İlk savaştaki takasın kanlı bir savaş alanına dönmesi Scarface'de mevcuttu.
2-Walter White, Breaking Bad isimli dizinin baş kahramanı. Seyretmediyseniz tavsiye ederim.
3- Son savaş sahnemiz yine Scarface'den: final sahnesi.
1-İlk savaştaki takasın kanlı bir savaş alanına dönmesi Scarface'de mevcuttu.
2-Walter White, Breaking Bad isimli dizinin baş kahramanı. Seyretmediyseniz tavsiye ederim.
3- Son savaş sahnemiz yine Scarface'den: final sahnesi.
Code: Select all
1- Scarface ve arkadaşını esir alıp diğerini elektrikli testereyle kesiyorlardı.
2- Kanserden öleceğini anlayınca ailesine bakabilmek için uyuşturucu işine giren kimya öğretmeni.
3- Seyredenler bilir o kadar çok kokoin çekiyordu ki ölene kadar bir çok kişiyi öldürüyordu.Montananın teklifi güzel ama arkada birisini bırakacak birisi yok gibi. Tilkiye bırakmaya ne derseniz. Tiliki yavşaktır ve burayı çekip çevirebilir belki. Bay Montana ile de araları iyi.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
Hayır başkasını bırakıp gidemezsiniz. Burada mafya olmaya karar verirseniz bu teklifi kabul edin.Darkgnome wrote:Montananın teklifi güzel ama arkada birisini bırakacak birisi yok gibi. Tilkiye bırakmaya ne derseniz. Tiliki yavşaktır ve burayı çekip çevirebilir belki. Bay Montana ile de araları iyi.
Ben mafya filan olmak istemem. Mafyayım ama Gul'um. Ne anladım ben bu işten. Hayallerimin peşinden gideceğim ve sonunda kendimi insan yapamasan da bir cyborg vücuduna monte edip öksürükten, kokudan, bel ağzrısından ve topallıktan kurtulacağım.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
