Prototype

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Post Reply
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Prototype

Post by Aegron Linwelin »

Bu oyunun baslıgını ben mi görmedim yoksa cidden yok mu ...
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Muhabbeti döndü fakat kimse başlığını açmadı.

Güzel bir oyundu fakat tekdüzeliği sıkmıştı beni.Bazı oyunlar devrim niteliğinde olacak kadar güzelse de, sanırım tekdüzelik sorununu aşmak en zor işlerden birisi.Assassin's Creed oynu da bu yüzden çok düşük not almıştı.Serbest gezmenin olduğu bütün oyunlarda var diyebilirim bu sorun.Umarım 17 Kasım'da gelecek olan Assassin's Creed 2 ile bu sorunu aşarlar.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Ya oyunda çok alternatif savaş teknikleri var tamam burası hoş... Ama hep aynı şeyi kullanarak ta yapabiliyorsun herşeyi yani tank patlatırken farklı bi tarz kullanmana gerek yok. Oyunu sıradanlaştıran yönlerden biride bu bence.. Belki onlarca güzel hareket var ama bunları isteğe baglı olmak yerine zorunlu hale getirseler oyun daha zevkli oalbilirdi...
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Hayır, zorunlu olmak daha kötü, fakat oyunu sıkıcı yapan şeylerden birisi görevlerdir.

SÃ?rekli oradan oraya koş, git o binayı ele geçir, oradan oraya uç, git o kişileri öldür. Klişe görevler. Bu da oyunu çok kısa sürede oynanmaz yapıyor.Senaryosu güzel olmasaydı oynamazdım.

Assassin's Creed'de de aynısı vardı fakat ilginçtir benim ilgimi çok daha fazla çekmişti o oyun.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

oyunu oynamadım ama videosunu izlemiştim. Ölüm zamanındaki engin karakterini hatırlıyo musunuz bilmem. Biraz esinlenmedim desem yalan olur videodan =)
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Efla wrote:oyunu oynamadım ama videosunu izlemiştim. Ölüm zamanındaki engin karakterini hatırlıyo musunuz bilmem. Biraz esinlenmedim desem yalan olur videodan =)
BİLİYODUM! :D

Oyun biraz tekdüze ama zevkliydi bence. En fazla 20-30 saat oynanır derim ben :P Bittikten sonra yapacak pek bir şey yok.

edit: Bu arada belli bir şey yapmak zorunda değilsin (tankı yoketmek için). Mesela yerden spike çıkartıp patlatabilirsin, yumruğunla patlatabilirsin, içine girebilirsin, falan filan. Ya da mesela helikopter düşürmek için istersen tekmeleyebilir, istersen şu halat gibi uzayan şeyi atabilir, ya da istersen şu özel güç olan (tabii eğer yakındalarsa) adamın içinden birsürü o uzun halat gibi şeylerden çıkartıp patlatabilirsin :D
Last edited by Alenthas on Mon Sep 14, 2009 7:00 am, edited 2 times in total.
Image
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

ben de zaten o civarda 20-30 saat arası oynadım, oldukça eğlendim ama artık sıkıcı gelmeye başlamıştı ve bırakmıştım oynamayı.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Catboy'un söyledikleri benim için de geçerli.

Ve Alenthas'ınkilerde :D

Evet, tankı patlatmak için Muscle bilmem ne gücünü seçip tankın üstüne yağdırdığım insanlarla bile patlatabiliyordum :D Ama sıkıyor, çünkü tankı 30 yolla yok edebiliyorsan da, yaptığın tek şey tankı yok etmek?
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Edmond wrote:Hayır, zorunlu olmak daha kötü, fakat oyunu sıkıcı yapan şeylerden birisi görevlerdir.

SÃ?rekli oradan oraya koş, git o binayı ele geçir, oradan oraya uç, git o kişileri öldür. Klişe görevler. Bu da oyunu çok kısa sürede oynanmaz yapıyor.Senaryosu güzel olmasaydı oynamazdım.

Assassin's Creed'de de aynısı vardı fakat ilginçtir benim ilgimi çok daha fazla çekmişti o oyun.
Zorunlu olmaktan kastım ı anlamadın sanırım. Hareket sınırlandırılmasını kastediyorum :D
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Oyunda bir tankı istersen silahsız bile patlatabilirsin. Oyun dergilerinin çogunda bu konu tartışılmış oyunda sırdanlık diye
Post Reply