Prototype
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Prototype
Bu oyunun baslıgını ben mi görmedim yoksa cidden yok mu ...
Muhabbeti döndü fakat kimse başlığını açmadı.
Güzel bir oyundu fakat tekdüzeliği sıkmıştı beni.Bazı oyunlar devrim niteliğinde olacak kadar güzelse de, sanırım tekdüzelik sorununu aşmak en zor işlerden birisi.Assassin's Creed oynu da bu yüzden çok düşük not almıştı.Serbest gezmenin olduğu bütün oyunlarda var diyebilirim bu sorun.Umarım 17 Kasım'da gelecek olan Assassin's Creed 2 ile bu sorunu aşarlar.
Güzel bir oyundu fakat tekdüzeliği sıkmıştı beni.Bazı oyunlar devrim niteliğinde olacak kadar güzelse de, sanırım tekdüzelik sorununu aşmak en zor işlerden birisi.Assassin's Creed oynu da bu yüzden çok düşük not almıştı.Serbest gezmenin olduğu bütün oyunlarda var diyebilirim bu sorun.Umarım 17 Kasım'da gelecek olan Assassin's Creed 2 ile bu sorunu aşarlar.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Ya oyunda çok alternatif savaş teknikleri var tamam burası hoş... Ama hep aynı şeyi kullanarak ta yapabiliyorsun herşeyi yani tank patlatırken farklı bi tarz kullanmana gerek yok. Oyunu sıradanlaştıran yönlerden biride bu bence.. Belki onlarca güzel hareket var ama bunları isteğe baglı olmak yerine zorunlu hale getirseler oyun daha zevkli oalbilirdi...
Hayır, zorunlu olmak daha kötü, fakat oyunu sıkıcı yapan şeylerden birisi görevlerdir.
SÃ?rekli oradan oraya koş, git o binayı ele geçir, oradan oraya uç, git o kişileri öldür. Klişe görevler. Bu da oyunu çok kısa sürede oynanmaz yapıyor.Senaryosu güzel olmasaydı oynamazdım.
Assassin's Creed'de de aynısı vardı fakat ilginçtir benim ilgimi çok daha fazla çekmişti o oyun.
SÃ?rekli oradan oraya koş, git o binayı ele geçir, oradan oraya uç, git o kişileri öldür. Klişe görevler. Bu da oyunu çok kısa sürede oynanmaz yapıyor.Senaryosu güzel olmasaydı oynamazdım.
Assassin's Creed'de de aynısı vardı fakat ilginçtir benim ilgimi çok daha fazla çekmişti o oyun.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
BİLİYODUM!Efla wrote:oyunu oynamadım ama videosunu izlemiştim. Ölüm zamanındaki engin karakterini hatırlıyo musunuz bilmem. Biraz esinlenmedim desem yalan olur videodan =)
Oyun biraz tekdüze ama zevkliydi bence. En fazla 20-30 saat oynanır derim ben
edit: Bu arada belli bir şey yapmak zorunda değilsin (tankı yoketmek için). Mesela yerden spike çıkartıp patlatabilirsin, yumruğunla patlatabilirsin, içine girebilirsin, falan filan. Ya da mesela helikopter düşürmek için istersen tekmeleyebilir, istersen şu halat gibi uzayan şeyi atabilir, ya da istersen şu özel güç olan (tabii eğer yakındalarsa) adamın içinden birsürü o uzun halat gibi şeylerden çıkartıp patlatabilirsin
Last edited by Alenthas on Mon Sep 14, 2009 7:00 am, edited 2 times in total.
Catboy'un söyledikleri benim için de geçerli.
Ve Alenthas'ınkilerde
Evet, tankı patlatmak için Muscle bilmem ne gücünü seçip tankın üstüne yağdırdığım insanlarla bile patlatabiliyordum
Ama sıkıyor, çünkü tankı 30 yolla yok edebiliyorsan da, yaptığın tek şey tankı yok etmek?
Ve Alenthas'ınkilerde
Evet, tankı patlatmak için Muscle bilmem ne gücünü seçip tankın üstüne yağdırdığım insanlarla bile patlatabiliyordum
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Zorunlu olmaktan kastım ı anlamadın sanırım. Hareket sınırlandırılmasını kastediyorumEdmond wrote:Hayır, zorunlu olmak daha kötü, fakat oyunu sıkıcı yapan şeylerden birisi görevlerdir.
SÃ?rekli oradan oraya koş, git o binayı ele geçir, oradan oraya uç, git o kişileri öldür. Klişe görevler. Bu da oyunu çok kısa sürede oynanmaz yapıyor.Senaryosu güzel olmasaydı oynamazdım.
Assassin's Creed'de de aynısı vardı fakat ilginçtir benim ilgimi çok daha fazla çekmişti o oyun.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:


