Marlong Tehdidi-Oyun Ekranı

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

"Durun be. Bu ne acele?"

Derken biraz da sert olarak zırhlı kadını omzundan tuttu.

"Siz hangi handa olacağımızı dahi bilmiyorsunuz!"

Bençeyi andıran elini kızın omzundan indirdi. Ormandan çıkma olmanın kabalığı üstüne sinmiş olsa da sivilleşmenin de etkilerini talıyordu.

"Bazen böyle kabalışıyorum. şu küçük adam göründüğünden daha akıllı laflar ediyor. Bu kırmızı cübbeli ve sen... siz ne alacaksınız ki o altınla. Bizim neye ihtiyacımız olacağını biliyor musunuz? Ã?nce hana gidelim, akıllı adamlar gibi giyinelim ve sonra konuşalım. Bakalım ne alsak iyi olur, gideceğimiz yer nasılmış. Eldon..."

İsmini doğru hatırladığından emin olamk için Eldon'a baktı. Herhalde doğru hatırlamıştı

"... biliyor gideceğimiz yeri ve karşımızdakini. Hoppala diye yola mı çıkılır hem."

Felise hitaben

"Neden insanlar bu Marlong... işte ölmüş adamın yaşadığını düşünüyorlar. Ne oldu da onca ölümünü gören kişinin dedikleri insanları ilgilendirmiyor? Burada bir panayır var demek ki sizi kuşkulandıran bir şeyler cereyan etmiş. Oradan başlayalım araştırmaya dimi?"
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Felis Shifterın dediklerini dinledi ve hak verircesine bir bakış attı. Sonra nefesini topladı.

'' Çok önemli bir noktaya değindin. Panayıra Aglarond dan gelen bir grup insan ın söylentileri halkımı etkiledi. Dediklerinden aslıdna bende etkilendim ondan burdasınız. Marlong ve hizmetkarları öldürdükleri herşeye kendi damgalarını basarlardı. Aglarond da son zamanlarda bulunan cesetlerde Marlong un mühürünün bulunması herkesi telaşlandırdı. Hizmetkarları halkı korkutmak için yapıyor diye düşünsekte içimize yine bir korku hakim oldu. Sizden asıl araştırmanızı isteyeceğim şeyde bu. ''
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Shifter'ın canını bir şeyler sıkıyordu. Haritadaki yazıları okuyamıyordu ama Aglarod gibi büyük bir yerin bir adada olduğunu biliyordu. Kayan yıldızlar denizinin diğer tarafındaydı.

"Bu Aglaronddan mı bahsediyoruz. Bize haber vermek için oldukça uzak bir yoldan gelmişler ve size tehdit oluşturmak için oldukça uzaklar sanki."

Kafası karışmıştı ama...

"Neyse ne. Onca yolu gitmeden önce bu adamlarla benden daha kafası çalışır birisi konuşsa iyi olur. Siz bu adamları bulabilir misiniz? O kadar yolu geldiklerine göre herhalde eğlenmeye gelmemişlerdir."
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Felis bunu haklı bulmuştu ve shifter a kafasını hafifçe eğerek karşılık verdi. Sonra büyücüye baktı ve:

'' Halkımın içinde en dikkat çekmeyen sanırım siz olursunuz'' dedi ve kesilen nefesini toparladı.

'' şehirde misafirlerin kaldığı handa kalıyorlar oraya bakmalısın. Zaten onları diğerlerinin içinde hemen farkedersin. Üzerlerinde siyah cübbeleri var...! ''
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

Kırmızı pelerinli büyücü hafifçe eğilerek Felis'e selam verdi.
"Emredersiniz efendim arkadaşları bahsettiğiniz handa bulacağım. Lady Faelha bana eşlik edebilir misiniz?"
Image
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

Elini omzuma koyduğunda gerçekten "sinirlenmiştim". Gerçekten. Zırhımın üzerinden bile olsa yabancı birisinin bana dokunması sinie bozucuydu. Ters, ters baktım ama fazla uzatmadım. Eğer dışarıda, bir daha, bu tekrar ederse söylemek üzere bir kaç cümleyi aklımın bir kenarına yerleştirdim.

Konuşmaları dinlerken iyice sakinlğimi kaybetmeye başlamıştım, ama bunu dışımdan bell ietmiyordum. Bir an önce harekete geçsek ne olurdu sanki ?

Sonunda kırmızı cüppeli bana hiç beklemediğim bir kibarlıkla eşlik etmemi rica etti. Umduğumdan daha yumuşak bir baş hareketiyle onu onayladım ve odadan çıkmak için kapıya yöneldim... Bu sefer bir başkası tarafından durdurulmak istemiyordum...
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

Leydinin, kapıya doğru yöneldiğini gören Bernard, onu takip etti. Dışarı çıktıktan sonra.
"Bana eşlik ettiğiniz için çok teşekkür ederim leydim, daha müsait zamanlarda daha çok gezme fırsatımız olur umarım" dedi.
Image
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Bernard'ın Devereux hanımla dışarı çıkmasından sonra eladrin neşeyle kahkaha attı.
"Genç büyücünün sinirinin sebebi anlaşıldı. İnsanların gençlik döneminde akıllarının beş karış havada olduğunu unutmuşum. Eldon sanırım bol bol romantik müzikler çalarsan asabi büyücümüzün saygısını kazanabilirsin."
Ã?ıkarken dönüp eğilerek abartılı bir selam verdi Felis'e.
"Eldon dostum biz de hana gidip bir oda tutalım, hancıdan erzak alıp laflarız biraz."
Shiftera döndü. (Darkgnome'a)
"Sizde bizimle zaman geçirmek ister misiniz? Sinirleri yatıştırmak için Sembia şarabı ve güzel bir sohbetten daha iyisini düşünemiyorum."
Sonra Eldon'a döndü.
"Diğer soruna gelince, ben de yoldaşlarımı yarı yolda bırakmam, hoş bu dünyada tek başına kahramanlık yapacağını düşünenlerin ya öldüğünü ya da ölüme sebebiyet verdiğini görecek kadar çok yaşadım. Eğer biraz aklı olan varsa zaten topluluk olarak var olmayı kabul edecektir."
Elemdil sadece bir an bir düşünceye daldı sonra tekrar neşeli haline döndü.
"Evet ilk içkiler benden, sonra kim ısmarlayacak konuşurken karar veririz."
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

"İnsanlar arasında alkol almak bizim için tehlikeli. Aklım başımda gezmeyi tercih ederim ama size katılırım."

Bohçasını sırtına attı. İçinde oldukça az eşya var gibiydi.

"Sonra belki panayıra bakabiliriz."
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

devrimk wrote: "Sizde bizimle zaman geçirmek ister misiniz? Sinirleri yatıştırmak için Sembia şarabı ve güzel bir sohbetten daha iyisini düşünemiyorum."
Elini Harun'un omzuna koydu. "Evet. Bizim için biraz şarap ve sohbet iyi olur. Ã?atışmaya birlikte gireceğim kimseleri yakından tanımaya çalışırım" Kapüşonunu indirdi. Felis'e başıyla selam verdi. Onlar yola koyulduklarında peşlerinden gidecekti.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Eldon önde olmak üzere hana doğru yürümeye basladınız. Felis arkanızdan biraz bakındıktan sonra sırtını dönüp tam tersi yönde yürümeye basladı. Bu sırada Büyücü ile Lady Faelha şehire doğru yola koyulmuşlardı.

Büyücü ve Ladt Faelha:

şehrin içinde aksam saatleri olmasına rağmen hala şenlik havası devam ediyordu. Etrafa ilgiyle bakınan yabancıları halkın içinde çabucak sezmek o kadar da zor değildi. Uzaktan hanı farkettiniz ve oraya doğru yürümeye başladınız. Tam bu sırada Hana siyah kapişonlu 5 adamın girdiğini farkettiniz ve arkalarından sizde içeriye girdiniz. Ahşap bir yapı olan hana ilk girdiğinizde ilerde ki masaya yerleşmiş ve aralarında fısır fısır konusan siyah kapişonlular dikkatinizi çekti. Onlarında dışında kendinden geçmiş mırıldanan bir sarhoş birde hafif uykulu kafasını duvara yaslamış bir yaşlı vardı. Sizin geldiğinizi gören ufak boylu bir çocuk yanınıza gelip şirin bir ses tonuyla:

'' Buyrun ne alırsınız'' dedi. Tam bu sırada arkadan bir kadın sesi geldi.
'' Buraya gel...'' Ã?ocugu tutan kadın arka tarafa götürdü ve tekrar yanınıza geldi.
''Buyrun efendim ne alırdınız..? Kalacak bir yere mi ihtiyacınız var..?'' dedi sarı saçlı bayan.

Diğerleri:

Kısa bir yürüyüşten sonra yolun kenarında bulunan Han a geldiniz. Hanın önünde bulunan atlar ve gelen sesler içerde baya kişinin olduğunu belli ediyordu. Yüklü at arabaları oldukça fazlaydı. İçeriye girdiniz ve içerde birkaç kişi kendi kendine mırıldanıyor ve onun dışındaki herkes sesli sesli konusuyordu ve oldukça çok fazla ses vardı. Handakilerle ilgilenen bir kaç kişi vızır vızır dolaşıyor bir o yana bir bu yana birşeyler taşıyor masadaki boşları toparlayıp siliyordu. Kimse sizin geldiğinizi farketmiş gibi bile değildi. Sembia dan farklı olarak bir çok ırktan kişi burada bi arada eğleniyordu. İlerde tek bir boş masa vardı...
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Herkes istediklerini söyleyip masaya oturduktan sonra gözlerini ozana çevirerek fısıldayan ilk kişi Harun'du. Etraftaki kimsenin bu adamın adını duymaktan memnun kalmayacğaını biliyordu.

"Marlong denen şu adam. Kimdir bu ve neden bu kadar korkulur?"
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

"Kana susamış bir savaş lordu olduğunu söyleyebilirim." dedi eladrin şarabını yudumlarken.
"Boşverin tatsız konuları, kendinizden bahsedin biraz. Buraya ayrı ayrı mı çağırıldınız yoksa önceden de beraber miydiniz? Merak ettim doğrusu." dedi Elemdil.
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

"Lin ile ben sizden önce tanıştık. Geri kalanınızı tanımıyorum ama tanımak isterim."

Diğerlerinin kendilerini tanıtmalarını bekledi biraz. Herkes kendisini yeterince tanıttıktan sonra.

"şimdi de tatsız konulara geri dönelim."

Biraz daha diğerlerine yaklaştı.

"Sizce de sadece birine bakıpta geri dönmemiz için biraz fazla para ve büyük bir grup değil miyiz? Bu konuda biraz huzursuz hissediyorum."
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

"Senin gibi irikıyım birinin de bu kadar pimpirikli olması da garip ama ne yaparsın kader işte." Neşeli bir kahkaha attı.
"Neyse ben yatıyorum ne de olsa yarın yola çıkacağız. İzninizle."
Herkese eğilerek selam verir ve odasına çıkar.
Post Reply