Elite Guard I

FRP-RPG ile ilgili her türlü bilgi paylaşımını buradan yapabilirsiniz (Wod, dnd, GURPS, Cthulhu, Fallout ...). Engin bilgilerini paylaşmak ve yeni bilgiler edinmek isteyen herkesi buraya davet ediyoruz.
Post Reply
Calengil
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 24
Joined: Thu Feb 21, 2008 10:00 am
Location: Maladomini - Baator

Elite Guard I

Post by Calengil »

Arkadaşlar uzun süredir hazırda bekleyen fakat sanatsal eksiklikler sebebiyle bir türlü yayına giremeyen kitapçığımızı sizlere sunmaktan onur duyarım...

ELİTE GUARD!

4th Edition oyunlarınıza neşe, renk ve aksiyon katmak üzere hazırlanmış bu beş adet babayiğidi senaryolarınıza serpiştirebilir, oyuncularınızı normalden birazcık daha fazla zorlayabilirsiniz. Sekiz sayfalık kitapçık'ımızı indirmek için aşağıdaki linki kullanabilirsiniz.

Elite Guard I

Hepinize iyi oyunlar dilerim... :wink:

Dipnot: Üstelik İlüsleri de var. :P

Code: Select all

Ã?nceki kitapçık gibi bunun da sorun çıkarmayacağını düşünerek gönderiyorum... =)
[/i]
Wolves are always alone..
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Orjinal olmuş Resimlerle beraber olması da çok hoş bir hava katmış. Projesyonel işlerle gayet rahat yarışabilir. 4th edition dmlerinin işine yarayacaktır.

Hele ki Wizard'sın kitaplarını ezberlemiş oyuncular varsa böyle materyaller çok daha eğlenceli olabilir =)

Çizimler de oldukça başarılı devrimk'e de tebrikler.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Calengil
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 24
Joined: Thu Feb 21, 2008 10:00 am
Location: Maladomini - Baator

Post by Calengil »

Teşekkürler, Elite Guard'ın hemen ardından şimdi de Elite Hunter'a başladık. Yakın zamanda, onu da bitirip çıkarmaya hazır hale getirirsek eğer Frpworld'e de koyarım.

Yorumlar için tekrar teşekkürler... :wink:
Wolves are always alone..
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Güzel çalışma olmuş Melih abi elinize sağlık..
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Güzel olmuş elinize sağlık arkadaşlar. Çizimler filan yakışmış yani.

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

dwaxer wrote:.
Güzel olmuş elinize sağlık arkadaşlar. Çizimler filan yakışmış yani.

.

O konuda Devrimk e teşekkürlerimizi sunuyoruz :mrgreen:
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Çizimler ve tasarım gerçekten çok iyi. Geri kalanına yorum yapacak kadar bilgili değilim. RPcraft gerçekten iyi iş çıkartıyor. Sitelerinin yeni şekil de asıl amaçlarına daha yakın olmuş sanırım.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Evet çizimler konusunda gerçekten çok güzel bir çalışma hem çizim hem içerik olarak..

Devrimk güzel iş çıkarmış çizim konusunda tebrikler..
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Ben sadece karakalem (yani eskiz) çizimleri verdim. Mastemind çini-renklendirme işini yaptı. Tüm övgüleri tek başıma almayayım dedim.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

devrimk wrote:Ben sadece karakalem (yani eskiz) çizimleri verdim. Mastemind çini-renklendirme işini yaptı. Tüm övgüleri tek başıma almayayım dedim.
Biliyorum :mrgreen: Kitapçıkta belirtmişsiniz
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Post Reply