2012 Filmi
2012 Filmi
Arkadaşlar çok konuştuk adamlar sonunda filmini yaptılar. Kesinlikle gideceğim. Sürüyle internet sitesi var. Ama özellikle şu hoşuma gitti.
http://www.instituteforhumancontinuity.org/
2012 yılındaki felaketler yaşanırken nasıl hayatta kalabileceğimize ilişkin ipuçları var. Felaketlerin simulasyonları var. Hatta 2012 yılı sonrası için Dünya lideri bile seçebiliyorsunuz. Tabii seçebileceklerinizin hepsi sanırım Amerikalı, beyaz, erkek.... Dolayısı ile çeşitlilik az. Ben de bari 2012 sonrası liderimiz olabildiğince genç olsun dedim. 18 yaşında bir aday vardı onu seçtim.
Açıkçası eğlenmek için de baksanız, bilgi almak için de baksanız güzel bir site.... 2012 yılında bir felaket olmasa bile insanlığın karşılaşabileceği olası felaketler hakkında kafa yormuşlar bu açıdan en azından benim oldukça hoşuma gitti.
http://www.instituteforhumancontinuity.org/
2012 yılındaki felaketler yaşanırken nasıl hayatta kalabileceğimize ilişkin ipuçları var. Felaketlerin simulasyonları var. Hatta 2012 yılı sonrası için Dünya lideri bile seçebiliyorsunuz. Tabii seçebileceklerinizin hepsi sanırım Amerikalı, beyaz, erkek.... Dolayısı ile çeşitlilik az. Ben de bari 2012 sonrası liderimiz olabildiğince genç olsun dedim. 18 yaşında bir aday vardı onu seçtim.
Açıkçası eğlenmek için de baksanız, bilgi almak için de baksanız güzel bir site.... 2012 yılında bir felaket olmasa bile insanlığın karşılaşabileceği olası felaketler hakkında kafa yormuşlar bu açıdan en azından benim oldukça hoşuma gitti.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
Biliyorum bu filmi, ama bu siteyi ilk defa görüyorum. Hoş hazırlamışlar
Simülasyonlara bayıldım. Ama pek sevmem böyle yıkım senaryolarını, zaten bu tür filmleri de pek izlemem. Her şeyin yok olma fikri saçma geliyor diyelim.
Ben kimseyi seçmedim, hakkaten seçenekler çok sınırlı. Ben kurtulursam lidersiz kalacam kardeşim
Hadi her şeyi geçtim, bir kadın aday koysalardı. Değişiklik olurdu. Bir sürü tipsizi dizmişler
Hiçbirinde lider karizması yok bence. Belki de bilerek bunları koydular. Videolarını izlemedim, uykum geldi yatacağım şimdi. Belki sonra bir bakarım.
Ben kimseyi seçmedim, hakkaten seçenekler çok sınırlı. Ben kurtulursam lidersiz kalacam kardeşim
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Yıkım senaryoları her şeyden önce bana eğer bilimsel bilgi içeriyorlarsa, ilginç gelir. Ã?rneğin Türkçesini hatırlamıyorum New Yorkta seyrettiğim için İngilizcesi Knowing olan filmden sonra cidden böyle yok olması mümkün mü Dünyanın diye düşünmüştüm. İzlemeyenler için filmde Güneş'ten ard arda gelen sanıyorum Radyasyon Rüzgarları Ozon Tabakasını parçalıyor, dolayısı ile de yaşam topu topu bir günü bile bulmayan bir sürecin ardından gezegenden sanırım tamamen siliniyordu.
Bu senaryonun tamamen silinme bölümü belki çok gerçek değil. Sonuçta radyasyon atmosferi sanırım tamamen yok edemez. Denizlerdeki yaşam da sanırım üzerlerinde yer alan tonlarca su tarafından korunur. Ama yine de işte, tüm bunları düşünmemi sağladığı için filmi sevdim.
Bir de filmde Times Meydanının da yok oluşu gösteriliyordu. Filmi de Times Meydanındaki sinemada izlediğim için, çıkıp da hala yerinde duran Times Meydanına bakmak değişik bir duyguydu.... : ) ) )) )
Bu senaryonun tamamen silinme bölümü belki çok gerçek değil. Sonuçta radyasyon atmosferi sanırım tamamen yok edemez. Denizlerdeki yaşam da sanırım üzerlerinde yer alan tonlarca su tarafından korunur. Ama yine de işte, tüm bunları düşünmemi sağladığı için filmi sevdim.
Bir de filmde Times Meydanının da yok oluşu gösteriliyordu. Filmi de Times Meydanındaki sinemada izlediğim için, çıkıp da hala yerinde duran Times Meydanına bakmak değişik bir duyguydu.... : ) ) )) )
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Ahah, cidden garip bir duygu olsa gerekFirble wrote:Bir de filmde Times Meydanının da yok oluşu gösteriliyordu. Filmi de Times Meydanındaki sinemada izlediğim için, çıkıp da hala yerinde duran Times Meydanına bakmak değişik bir duyguydu.... : ) ) )) )
Vallahi 'dünyanın sonu' filmleri genelde aslında sadece 'Amerika'nın sonu' filmleri olduğu içineksik kalıyorlar biraz. Ben Peri Bacaları, hadi olmadı Kolezyum falan dünya'nın sonunda nasıl gözükürdü görmek isterdim doğrusu. Hep Amerika'da çekmesinler
Sanırım ABDde 3 boyutlu sinema miktarı sınırlı... O nedenle ancak belli sayıda film 3-boyutlu yapılıyor, ya da bilmiyorum belki sinemalarla önce anlaşıyorlardır film yapılmadan...
Neyse zaten 3 boyutlu olmayanı da epey etki yaratacak. Zaten epey insan var bu konuya kafa yoran...
Bu arada gerçekten Dünyadaki yaşamın yakın zamanda yok olması ihtimali üzerine düşünmek isteyenleri, şu anki bulgular itibari ile çok daha ciddi bir tehlike gibi görünen Küresel Isınma hakkında bilgi edinmesini tavsiye ederim.
Aslında bu konuda bilgi edindikçe, insan epey kötü hissediyor kendini... Üstelik de insanların kendi eseri olacak bir felaket üzerinde düşünmek sanırım insanlardan bağımsız bir şekilde oluşan bir felaket üzerine düşünmekten daha rahatsız edici.
Neyse zaten 3 boyutlu olmayanı da epey etki yaratacak. Zaten epey insan var bu konuya kafa yoran...
Bu arada gerçekten Dünyadaki yaşamın yakın zamanda yok olması ihtimali üzerine düşünmek isteyenleri, şu anki bulgular itibari ile çok daha ciddi bir tehlike gibi görünen Küresel Isınma hakkında bilgi edinmesini tavsiye ederim.
Aslında bu konuda bilgi edindikçe, insan epey kötü hissediyor kendini... Üstelik de insanların kendi eseri olacak bir felaket üzerinde düşünmek sanırım insanlardan bağımsız bir şekilde oluşan bir felaket üzerine düşünmekten daha rahatsız edici.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
-
Lord_Feanor
- Kullanıcı

- Posts: 628
- Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
- Location: Miklagaard
time demiş ki;
2012: End-of-World Disaster Porn
ben de izlemeye gidiyorum şimdi, gelince kendi yorumumu yazarım.
2012: End-of-World Disaster Porn
ben de izlemeye gidiyorum şimdi, gelince kendi yorumumu yazarım.
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
-
Lord_Feanor
- Kullanıcı

- Posts: 628
- Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
- Location: Miklagaard
işte yorumum;
efektler süper.. ancak nerdeyse herkesin dediği gibi filmde yığınla klişeleşmiş öğe var. hele başroldeki boşanmış, iki çocuğu olan(bir kız bir erkek), para kazanamayan ve çocuklarıyla bir haftasonu geçirecek olan baba karakteri bu tür filmlerin olmazsa olmazı.
ortalama bir film işte, niye geldim bu filme demezsiniz ama dvd sini de almazsınız.
yakında the road geliyor, viggo mortensen i yine az biraz aragorn modunda görmek güzel olacak. bence onu bekleyin
efektler süper.. ancak nerdeyse herkesin dediği gibi filmde yığınla klişeleşmiş öğe var. hele başroldeki boşanmış, iki çocuğu olan(bir kız bir erkek), para kazanamayan ve çocuklarıyla bir haftasonu geçirecek olan baba karakteri bu tür filmlerin olmazsa olmazı.
ortalama bir film işte, niye geldim bu filme demezsiniz ama dvd sini de almazsınız.
yakında the road geliyor, viggo mortensen i yine az biraz aragorn modunda görmek güzel olacak. bence onu bekleyin
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
2012 de doğal felaketler yerine daha farklı bir değişim olucak diye okumuştum biryerde,o tarihlerde güneşte patlama olucak ve bütün elektronik aletleri bozucak ve teknolojide bir gerileme yaşanıcak,dinler inanıçlar var olan bütün düzen değişicek yeni bir düzen gelicek.
Hatırladığım kadarıyla böyleydi zaten yıkımlar depremlerden ziyade böyle bir konu daha çok dikkatimi çekti.
Hatırladığım kadarıyla böyleydi zaten yıkımlar depremlerden ziyade böyle bir konu daha çok dikkatimi çekti.
Bir şehir,kalesini asla kaybetmez;
eğer onu taçlandıran duvarlar tuğladan
değil de insandan ise..
eğer onu taçlandıran duvarlar tuğladan
değil de insandan ise..
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Evet filmin en ciddi boyutu belki, Marduk gelmiyor. Felaket cok farkli sekilde oluyor, dogrusu bilimsel alt yapisini da cok fena bulmadim, filmden ciktiktan sonra da boyle bir sey olabilir mi diye de dusundum. Zannediyorum eger olursa da fay hatti uzerindeki ulkemizde ilk etapta etkilenmesi muhtemel yerlerden birisi.... Bunun disinda da film beni etkiledi. Evet klasik Amerikan filmi olmazsa olmazlari vardi. Ama en azindan insanligin soyunun tukenmesini engelleyen karakter bir Hintliydi. Amerikali olmayan saglam bazi karakterler de vardi. Filmdeki ana islevleri kacip hayatlarini kurtarmak olan bes malum karakteri bir yana birakirsak, oldukca ilginc insanlar vardi, bence boyle bir felaketin boyutlari konusunda da oldukca ciddi bir fikir verdi.
Kisacasi filmi begendim dogrusu beni dusundurdu de... Fragmandaki slogan uzerinde bir fikir belirtecek olursam, soru suydu Dunyanin Hukumetleri bizi nasil boylesi bir felakete hazirlayabilirler? Benim cevabim su hazirlayamazlar, hic kimseyi hazirlayamaz. Herkesin kendini hazirlamasi gerekiyor, ya da belki hazirlanmak gercek anlamda mumkun degil.
Acikcasi ben yarin boyle bir olayin olacagini duysam, sogukkanlilikla karsilayabilecegimi dusunurdum, filmi izleyince, sadece bir senaryo olmasina ragmen, aslinda boyle bir olayi hic hazir olmadigimi fark ettim.
Neyse benim izlenimlerim ve aklimda beliren dusunceler bunlar.
Kisacasi filmi begendim dogrusu beni dusundurdu de... Fragmandaki slogan uzerinde bir fikir belirtecek olursam, soru suydu Dunyanin Hukumetleri bizi nasil boylesi bir felakete hazirlayabilirler? Benim cevabim su hazirlayamazlar, hic kimseyi hazirlayamaz. Herkesin kendini hazirlamasi gerekiyor, ya da belki hazirlanmak gercek anlamda mumkun degil.
Acikcasi ben yarin boyle bir olayin olacagini duysam, sogukkanlilikla karsilayabilecegimi dusunurdum, filmi izleyince, sadece bir senaryo olmasina ragmen, aslinda boyle bir olayi hic hazir olmadigimi fark ettim.
Neyse benim izlenimlerim ve aklimda beliren dusunceler bunlar.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Sanırım böyle bir olaya hazır olmak mümkün değil zaten,alıştığın bütün düzeninin yaşadığın gezegenin yok olma düşüncesi kolay sindirilebilen birşey olmasa gerek.
Zaten Kendimden çok sevdiklerimin yok olacağı fikri beni derinden sarsar
Zaten Kendimden çok sevdiklerimin yok olacağı fikri beni derinden sarsar
Bir şehir,kalesini asla kaybetmez;
eğer onu taçlandıran duvarlar tuğladan
değil de insandan ise..
eğer onu taçlandıran duvarlar tuğladan
değil de insandan ise..