Ben sanırım bir oturuşta 2 tane izleyebilirim daha fazlasınada dayanamam gibi geliyor
Üst Üstte Kaç Film İzleyebilirsiniz ?
Üst Üstte Kaç Film İzleyebilirsiniz ?
Bütün herşeyi dikkate alarak,(fizyolojik,psikolojik,biyolojik ) bir oturuşta en fazla kaç film izleyebilirsiniz ?
Ben sanırım bir oturuşta 2 tane izleyebilirim daha fazlasınada dayanamam gibi geliyor
Ben sanırım bir oturuşta 2 tane izleyebilirim daha fazlasınada dayanamam gibi geliyor
Bir şehir,kalesini asla kaybetmez;
eğer onu taçlandıran duvarlar tuğladan
değil de insandan ise..
eğer onu taçlandıran duvarlar tuğladan
değil de insandan ise..
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Lord_Feanor
- Kullanıcı

- Posts: 628
- Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
- Location: Miklagaard
bu temmuz bir akşam 8 gibi oturup sabah 10-11 e kadar pizza yiyip bira içmiş tüm star wars serisini izlemiştim.. bütün gece kız arkadaşımla mesajlaşmış olmamın beni uyanık tutmuş olması ayrı mesele 
yani bana yaklaşamazsınız bile
edit: bu arada tüm LOTR serisini(hemde extended edition) izlemek benim için çok sıradan bir olay, arada bir yaparım
yani bana yaklaşamazsınız bile
edit: bu arada tüm LOTR serisini(hemde extended edition) izlemek benim için çok sıradan bir olay, arada bir yaparım
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
hodri meydan gibi olmuş sanki...Lysana wrote:Lotr + Sw izle ozaman merak ederim durumunu
hadi o zaman ben de diyorum ki ardıardına aralıksız 6 filmlik testere serisini izleyin...
ben çıksın 6. film bir (daha sinemalara da gelmedi türkiye'ye) toptan hepsini ardıardına izlemeyi planlıyorum, belki dayanamayıp testereyle intihar etmeye kalkabilirim o ayrı mesele...
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Testere mi yok ya o kadar etki yapmaz sendecatboy wrote:hodri meydan gibi olmuş sanki...Lysana wrote:Lotr + Sw izle ozaman merak ederim durumunu![]()
hadi o zaman ben de diyorum ki ardıardına aralıksız 6 filmlik testere serisini izleyin...![]()
ben çıksın 6. film bir (daha sinemalara da gelmedi türkiye'ye) toptan hepsini ardıardına izlemeyi planlıyorum, belki dayanamayıp testereyle intihar etmeye kalkabilirim o ayrı mesele...
Lotr+Sw denerim denemedim tamamını izlersem bilmiyorum kalktıgımda bazı davranış bozuklukları yaşayabilirim...
Thanks Mario but The princess is in another castle!!

Bu yaz oturma odasında uyuyordum hep, çekyatı açıp, sırtımı duvara yaslayıp, üstüme battaniye veya çarşafı örtüp, dizlerimi göğsüme çekip, leptopu 180 derece açıp çok yakından da olsa sahura kadar film izliyordum.12'de başlayıp 4'e 5'e kadar, bu da 2,5 film eder sanırım, ama bir keresinde gün ortasında Star Wars serisinin 3 filmini bir günde, bir keresinde Avatar'ın 10 bölümünü ardarda izlemiştim. var yani çılgınlıklarım 
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury

