Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Mon Nov 16, 2009 12:11 am
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Efla
Site Admin
Posts: 3913 Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:
Post
by Efla » Mon Nov 16, 2009 12:17 am
Daha fazla da nazlamazlar başka yerde ha
Frpworld'ün kıymetini bil.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
catboy
Site Yazarı
Posts: 3268 Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:
Post
by catboy » Mon Nov 16, 2009 1:55 am
iki yıldır kaç kişi bana facebooka üye olmam için baskı ve şiddet uyguladı, lakin sanırım bu sefer sizler başaracak gibisiniz. tatlı dil galiba sadece yılanları değil kedileri deliklerinden çıkartabiliyordur belki...
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Mon Nov 16, 2009 4:10 am
catboy wrote: iki yıldır kaç kişi bana facebooka üye olmam için baskı ve şiddet uyguladı, lakin sanırım bu sefer sizler başaracak gibisiniz. tatlı dil galiba sadece yılanları değil kedileri deliklerinden çıkartabiliyordur belki...
Facebook: Gel pisi pisi pisi
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Lysana
Kullanıcı
Posts: 716 Joined: Fri May 28, 2004 10:00 am
Location: Arborea
Post
by Lysana » Mon Nov 16, 2009 5:05 am
Ben de facebook a üye değilim çok eksikliğini hissetmedim ama gerçekten çok iyi ve zevkli videolar var en azından
Bir şehir,kalesini asla kaybetmez;
eğer onu taçlandıran duvarlar tuğladan
değil de insandan ise..
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Mon Nov 16, 2009 5:48 am
Lysana wrote: Ben de facebook a üye değilim çok eksikliğini hissetmedim ama gerçekten çok iyi ve zevkli videolar var en azından
Evet bak o konuda güzel.. Ben kullanıyorum herkese de tavsiye ediyorum tabi haddini aşmamak lazım
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
catboy
Site Yazarı
Posts: 3268 Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:
Post
by catboy » Mon Nov 16, 2009 7:19 am
heyecanlı bekleyiş sona mı eriyor, yoksa catboy facebooka geliyor mu? birazdan...
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Mon Nov 16, 2009 7:25 am
catboy wrote: heyecanlı bekleyiş sona mı eriyor, yoksa catboy facebooka geliyor mu? birazdan...
Geliyorsan gel artık
hadi be catboy gel işte
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
catboy
Site Yazarı
Posts: 3268 Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:
Post
by catboy » Mon Nov 16, 2009 7:31 am
geldim tamam
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Mon Nov 16, 2009 7:33 am
Hemem ekliyorsun beni madem gizemli takılıyorsun ben isim vereyim sen verme
Oğuz 'Aegron' Yavaş
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Mon Nov 16, 2009 7:45 am
Tamam eklendiniz şahsım tarafından
Vay be ilerde anlatacak bir anımız oldu. Bi catboy vardı biz ona facebook lu yaptık diye
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
catboy
Site Yazarı
Posts: 3268 Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:
Post
by catboy » Mon Nov 16, 2009 11:12 am
Aegron Linwelin wrote: Tamam eklendiniz şahsım tarafından
Vay be ilerde anlatacak bir anımız oldu. Bi catboy vardı biz ona facebook lu yaptık diye
yalnız birisi gelsin bana bu facebooku öğretsin, karışık geldi birden ya...
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670 Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth
Post
by Alenthas » Mon Nov 16, 2009 8:03 pm
Yav 64 fan var, bunların yarısı gelse bu site coşar?
Efla
Site Admin
Posts: 3913 Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:
Post
by Efla » Mon Nov 16, 2009 8:57 pm
AlenthasLeasess wrote: Yav 64 fan var, bunların yarısı gelse bu site coşar?
Bence o 64 kişiden siteye bile üye olmayan 5-6 kişi çıkar
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958 Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:
Post
by Possessed » Tue Nov 17, 2009 10:27 pm
AlenthasLeasess wrote: Yav 64 fan var, bunların yarısı gelse bu site coşar?
Eheh hadi ya
Efla'nın dediği gibi buraya üye olmayanlar olabilir aralarında. FRP adını görüp atlayanlar gibi. Hadi arkadaşlar, size güveniyorum, sitemizin reklamını en iyi şekilde yapın facebookta
Bir propaganda posteri falan mı hazırlasak
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..