Ben de oldumyeminer wrote:Ben de hayran oldum frpworld'e
Facebook sayfamız..
Ya bir şekilde farklı sulara açılmamız gerek. Web değişiyor
Bir şekilde yoğun kullanıcısı olan platformlara kapağı atmamız lazım
Twitter hesabı da mı açsak
Bu gün frpworld google la paslaşırken görüldü. şok şok şok 
Last edited by yeminer on Sun Dec 06, 2009 5:15 am, edited 1 time in total.
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
güç amacın, k
ya ben bir twitter'ı çözemedim, ne işe yarar o ya? önüne gelen bir şeyler yazabiliyor mu, blogdan tek farkı bu mu? anlatın bana bir, twitter neyin nesidir?yeminer wrote:Ya bir şekilde farklı sulara açılmamız gerek. Web değişiyorBir şekilde yoğun kullanıcısı olan platformlara kapağı atmamız lazım :p Twitter hesabı da mı açsak :p Bu gün frpworld google la paslaşırken görüldü. şok şok şok :p
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
Daha facebook seviyesine ulaşamamış arkadaşlar var aramızdayeminer wrote:Sorma catboyBen de çözemedim. Ã?yle bi dalga işte, kullanıyor gelişmiş yaşam formları ama ben sanırım o kadar upgrade olmadım
Teknolojinin gerisinde mi kaldım ne, ben facebook da durdum.
Haha müthişsin Aegron!Aegron Linwelin wrote:Aegron bunu da mı yaptın demeyin lütfen.. Twiter sayfamız hayırlı olsunFrpworld olarak aratırsanız göreceksiniz.. İnternet ortamında boş durmayalım demi.. En azından soran olursa var deriz
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Tek amacım o zaten bir kaç kişi de olsa katabilmek sitemze.. Sağolun varolun bir işe yaradıgımı az da olsa görmek iyi geliyor bazenPossessed wrote:Haha müthişsin Aegron!Seni propaganda bakanlığına atıyorum
Yalnız şaka bir yana süper bir misyon yapıyorsun, ihtiyaçların en önemlisi: reklam.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!

