Facebook sayfamız..

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

yeminer wrote:Ben de hayran oldum frpworld'e :)
Ben de oldum :) facebook'tan sonra sitenin pabucu dama atılmasın da.Belki oradan daha iyi haberleşir organize oluruz.İsim Onur Cem Ã?elebi
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

Ya bir şekilde farklı sulara açılmamız gerek. Web değişiyor :) Bir şekilde yoğun kullanıcısı olan platformlara kapağı atmamız lazım :P Twitter hesabı da mı açsak :P Bu gün frpworld google la paslaşırken görüldü. şok şok şok :P
Last edited by yeminer on Sun Dec 06, 2009 5:15 am, edited 1 time in total.
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

yeminer wrote:Ya bir şekilde farklı sulara açılmamız gerek. Web değişiyor :) Bir şekilde yoğun kullanıcısı olan platformlara kapağı atmamız lazım :p Twitter hesabı da mı açsak :p Bu gün frpworld google la paslaşırken görüldü. şok şok şok :p
ya ben bir twitter'ı çözemedim, ne işe yarar o ya? önüne gelen bir şeyler yazabiliyor mu, blogdan tek farkı bu mu? anlatın bana bir, twitter neyin nesidir? :D
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

Sorma catboy :) Ben de çözemedim. Ã?yle bi dalga işte, kullanıyor gelişmiş yaşam formları ama ben sanırım o kadar upgrade olmadım :P Teknolojinin gerisinde mi kaldım ne, ben facebook da durdum.
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Twitter aslında facebooktaki fan sayfaları gibi bir şey sanırsam. Bir sayfaya üye oluyorsun, ondan updateler geliyor sürekli. Gereksiz bir şey bence :|
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Aegron bunu da mı yaptın demeyin lütfen.. Twiter sayfamız hayırlı olsun :mrgreen: Frpworld olarak aratırsanız göreceksiniz.. İnternet ortamında boş durmayalım demi.. En azından soran olursa var deriz :-P
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

yeminer wrote:Sorma catboy :) Ben de çözemedim. Ã?yle bi dalga işte, kullanıyor gelişmiş yaşam formları ama ben sanırım o kadar upgrade olmadım :P Teknolojinin gerisinde mi kaldım ne, ben facebook da durdum.
Daha facebook seviyesine ulaşamamış arkadaşlar var aramızda :D (Ben gibi :| )
Aegron Linwelin wrote:Aegron bunu da mı yaptın demeyin lütfen.. Twiter sayfamız hayırlı olsun :mrgreen: Frpworld olarak aratırsanız göreceksiniz.. İnternet ortamında boş durmayalım demi.. En azından soran olursa var deriz :-P
Haha müthişsin Aegron! :D Seni propaganda bakanlığına atıyorum :-P Yalnız şaka bir yana süper bir misyon yapıyorsun, ihtiyaçların en önemlisi: reklam.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Possessed wrote:Haha müthişsin Aegron! :D Seni propaganda bakanlığına atıyorum :-P Yalnız şaka bir yana süper bir misyon yapıyorsun, ihtiyaçların en önemlisi: reklam.
Tek amacım o zaten bir kaç kişi de olsa katabilmek sitemze.. Sağolun varolun bir işe yaradıgımı az da olsa görmek iyi geliyor bazen :)
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Post Reply