2012 Filmi

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Sevdiklerinin otesinde insanligin yok olmasi da bence apayri bir mesele.. Hepimiz ne kadar itiraf etmesek de bence hic tanimadigimiz insanlara karsi bile icimizde bir miktar sevgi tasiyoruz.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Firble wrote:Sevdiklerinin otesinde insanligin yok olmasi da bence apayri bir mesele.. Hepimiz ne kadar itiraf etmesek de bence hic tanimadigimiz insanlara karsi bile icimizde bir miktar sevgi tasiyoruz.
aynen katılıyorum bence kendi türünden olanlara canlıların değişik bir bağı oluyor. sadece insanlar açısından bakmamak lazım, hayvanlarda da gözlenebiliyor bu...

şu filmi izlicem ben de hayırlısıyla artık... bir geçsin de vizeler... :D
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

adamlar ölüm fetvası çıkartırlar diye Kabe'nin de yıkıldığını gösteren sahneleri çıkartmak zorunda kalmışlar. bu konuda görüşleriniz nelerdir?
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Kendi adıma konuşayım, ben rahatsız olmazdım. Ama bir film yapacak olsaydım ben de koymazdım :)
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Lord_Feanor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 628
Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
Location: Miklagaard

Post by Lord_Feanor »

emmerich in korkaklığıdır derim.. spielberg falan olsa kabe mabe bırakmazdı ortada
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Lord_Feanor wrote:emerich in korkaklığıdır derim.. spielberg falan olsa kabe mabe bırakmazdı ortada
Haha çok iyi :D

Evet bu haberi ben de duymuştum film vizyona girerken. Son anda aldıkları bir kararla Kabe'nin yıkılışını çıkarmışlar filmden. Çok saçma yani, Lord Feanor'a katılıyorum, gölgelerinden korkmuş adamlar. Yıkılmasını göstermek önemlidir yani, tüm dünya yok olacak bir Kabe uzayda tek başına dolaşacak mı :D "2001: A Space Odessey" filmindeki kara taş blok gibi, Kabe'nin indiği gezegende yaşam başlıyor falan :-P Böyle böyle evrenin yaratılışından beri yaşam gezegenden gezegene aktarılıyor. Voa, film çekilir buna.

Neyse, demek istediğim her yapının yıkılışını tabii gösteremezler; ama Kabe gibi milyonlar için önemli bir yapının yıkılması oldukça etkileyici olurdu bence.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Lord_Feanor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 628
Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
Location: Miklagaard

Post by Lord_Feanor »

Possessed wrote:Kabe'nin indiği gezegende yaşam başlıyor falan :-P Böyle böyle evrenin yaratılışından beri yaşam gezegenden gezegene aktarılıyor. Voa, film çekilir buna.
burda çekilmişi var zaten, transformers :D allspark hesabı :D
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

İyi de filmde zaten fazla mekan yıkılmıyor ki... ABD dışında adam akıllı nasıl yıkıldığı gösterilen şehir olarak sanırım Roma var sadece... Vallahi benim New Yorkumun bile nasıl yıkıldığını göstermiyor. Ama en azından ABD başkanı konuşma yaparken Times Meydanı sapasağlamdı.

Bu arada benim aklıma ilk gelen yer, Kabe değil İstanbuldu. Eğer kıta tabakaları dengesizleşirse sanırım Kaliforniyada olanların benzeri İstanbul'dan Van'a uzanan hattın üzerinde de gerçekleşir. Vallahi düşünmek bile tuhaf geliyor. Tabii biz ABD şehirlerinin yıkılışını hisseden Amerikalıların hissettiklerini tam hissetmiyoruz sanırım. Yani o arada senin ülkenin de yıkılıyor olduğunu bilmek ayrı, bizzat o yıkımı görmek daha ayrı gibi.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Firble wrote:İyi de filmde zaten fazla mekan yıkılmıyor ki... ABD dışında adam akıllı nasıl yıkıldığı gösterilen şehir olarak sanırım Roma var sadece... Vallahi benim New Yorkumun bile nasıl yıkıldığını göstermiyor. Ama en azından ABD başkanı konuşma yaparken Times Meydanı sapasağlamdı.

Bu arada benim aklıma ilk gelen yer, Kabe değil İstanbuldu. Eğer kıta tabakaları dengesizleşirse sanırım Kaliforniyada olanların benzeri İstanbul'dan Van'a uzanan hattın üzerinde de gerçekleşir. Vallahi düşünmek bile tuhaf geliyor. Tabii biz ABD şehirlerinin yıkılışını hisseden Amerikalıların hissettiklerini tam hissetmiyoruz sanırım. Yani o arada senin ülkenin de yıkılıyor olduğunu bilmek ayrı, bizzat o yıkımı görmek daha ayrı gibi.
***Spoiler Uyarısı

Filmin sonunda dikkat edersen (eğer ben yanlış dikkat etmediysem) Afrika kıtasıyla beraber Anadolu da sağlam kalıyor. Büyük ülkelerin önemli kısmının gittiğini düşününce Yeni dünyanın süper gücü olmaya aday bir ülke oluyoruz (hemen gaz da verelim)

Kabe olayına gelince Arap Yarımadasına dikkat etmemiştim. Aslında dünya'dan geriye kalanın bir haritasını bulsak daha rahat yorum yaparız.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

E iyi de Efla eğer fay hatları oynak hale gelirse.... o zaman zaten bizim İstanbul olur Los Angeles.... Yani dalgaya falan gerek kalmaz. Sadece İstanbul değil Anadolunun her bir yanından da nerdeyse fay hattı geçiyor, belki Konya civarı sağlam kalır. Oradan bile fay hattı geçiyor olabilir.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
WizardOfQuarks
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 757
Joined: Sun Nov 28, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by WizardOfQuarks »

Filmi izlemedim ama 2012'de bir şey olacaksa bunu o tarih gelmeden bilemeyiz. Aynı şeyleri 2000 yılı için de söylüyorlardı. Daha sonra da 2020 derlerse şaşırmam. Marduk, foton kuşağı, Maya takviminin sonu, gezegenlerin aynı hizaya dizilmesi,... gibi komplo teorileri bilimsel kanıtı olmayan ve bana göre saçma olan şeyler. Güneş fırtınaları da sürekli olan bir şey, 2012'de farklı olacak olsa bu konuda gerçekten uzman olan kişi ve kurumların haberi olur. Fay hatları için de aynı şey geçerli. Ayrıca yaklaşık 3000 yıl kadar güneş patlaması beklenmiyor (fırtınalar harici patlamalardan bahsediyorum.).
"Ã?n yargıları yıkmak, atomu parçalamaktan daha zordur..."  Einstein
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

Ya olursa :) Ya yanlış hesapladılarsa, ya bize söylemiyolarsa. Teknik olarak hiçbirimiz işin mutfağında değiliz. Hatta işin mutfağında olduğunu söyleyenlerin bile evin terasında oturup oranın mutfak olduğunu idda etme şansları yok mu? Evden çok uzak olan bizler için bunu anlamanın bir yolu yok.

Tamam çok temelsiz iddialar benimkiler ama olsun. Komplo teorileri iyidir :) İnsanı ömrünü iyi değerlendirmeye itiyorlar.
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
WizardOfQuarks
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 757
Joined: Sun Nov 28, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by WizardOfQuarks »

Benim demek istediğim, bir şey olmadan o şey hakkında konuşmanın kesin olmayacağı.

Maya kehanetlerini boş verelim, kuantuma güvenelim. :D
"Ã?n yargıları yıkmak, atomu parçalamaktan daha zordur..."  Einstein
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

Hehe, kuantuma güvenilir mi bee :) Bi öyle diyo bi böyle :P çok kıvırtıyo o teori, güvenme sen ona. Cık..
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
WizardOfQuarks
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 757
Joined: Sun Nov 28, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by WizardOfQuarks »

yeminer wrote:Hehe, kuantuma güvenilir mi bee :) Bi öyle diyo bi böyle :P çok kıvırtıyo o teori, güvenme sen ona. Cık..
şaka yapıyorsun galiba, değil mi?
"Ã?n yargıları yıkmak, atomu parçalamaktan daha zordur..."  Einstein
Post Reply