2012 Filmi
Sevdiklerinin otesinde insanligin yok olmasi da bence apayri bir mesele.. Hepimiz ne kadar itiraf etmesek de bence hic tanimadigimiz insanlara karsi bile icimizde bir miktar sevgi tasiyoruz.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
aynen katılıyorum bence kendi türünden olanlara canlıların değişik bir bağı oluyor. sadece insanlar açısından bakmamak lazım, hayvanlarda da gözlenebiliyor bu...Firble wrote:Sevdiklerinin otesinde insanligin yok olmasi da bence apayri bir mesele.. Hepimiz ne kadar itiraf etmesek de bence hic tanimadigimiz insanlara karsi bile icimizde bir miktar sevgi tasiyoruz.
şu filmi izlicem ben de hayırlısıyla artık... bir geçsin de vizeler...
Kendi adıma konuşayım, ben rahatsız olmazdım. Ama bir film yapacak olsaydım ben de koymazdım 
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
-
Lord_Feanor
- Kullanıcı

- Posts: 628
- Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
- Location: Miklagaard
emmerich in korkaklığıdır derim.. spielberg falan olsa kabe mabe bırakmazdı ortada
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
Haha çok iyiLord_Feanor wrote:emerich in korkaklığıdır derim.. spielberg falan olsa kabe mabe bırakmazdı ortada
Evet bu haberi ben de duymuştum film vizyona girerken. Son anda aldıkları bir kararla Kabe'nin yıkılışını çıkarmışlar filmden. Çok saçma yani, Lord Feanor'a katılıyorum, gölgelerinden korkmuş adamlar. Yıkılmasını göstermek önemlidir yani, tüm dünya yok olacak bir Kabe uzayda tek başına dolaşacak mı
Neyse, demek istediğim her yapının yıkılışını tabii gösteremezler; ama Kabe gibi milyonlar için önemli bir yapının yıkılması oldukça etkileyici olurdu bence.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
-
Lord_Feanor
- Kullanıcı

- Posts: 628
- Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
- Location: Miklagaard
burda çekilmişi var zaten, transformersPossessed wrote:Kabe'nin indiği gezegende yaşam başlıyor falanBöyle böyle evrenin yaratılışından beri yaşam gezegenden gezegene aktarılıyor. Voa, film çekilir buna.
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
İyi de filmde zaten fazla mekan yıkılmıyor ki... ABD dışında adam akıllı nasıl yıkıldığı gösterilen şehir olarak sanırım Roma var sadece... Vallahi benim New Yorkumun bile nasıl yıkıldığını göstermiyor. Ama en azından ABD başkanı konuşma yaparken Times Meydanı sapasağlamdı.
Bu arada benim aklıma ilk gelen yer, Kabe değil İstanbuldu. Eğer kıta tabakaları dengesizleşirse sanırım Kaliforniyada olanların benzeri İstanbul'dan Van'a uzanan hattın üzerinde de gerçekleşir. Vallahi düşünmek bile tuhaf geliyor. Tabii biz ABD şehirlerinin yıkılışını hisseden Amerikalıların hissettiklerini tam hissetmiyoruz sanırım. Yani o arada senin ülkenin de yıkılıyor olduğunu bilmek ayrı, bizzat o yıkımı görmek daha ayrı gibi.
Bu arada benim aklıma ilk gelen yer, Kabe değil İstanbuldu. Eğer kıta tabakaları dengesizleşirse sanırım Kaliforniyada olanların benzeri İstanbul'dan Van'a uzanan hattın üzerinde de gerçekleşir. Vallahi düşünmek bile tuhaf geliyor. Tabii biz ABD şehirlerinin yıkılışını hisseden Amerikalıların hissettiklerini tam hissetmiyoruz sanırım. Yani o arada senin ülkenin de yıkılıyor olduğunu bilmek ayrı, bizzat o yıkımı görmek daha ayrı gibi.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
***Spoiler UyarısıFirble wrote:İyi de filmde zaten fazla mekan yıkılmıyor ki... ABD dışında adam akıllı nasıl yıkıldığı gösterilen şehir olarak sanırım Roma var sadece... Vallahi benim New Yorkumun bile nasıl yıkıldığını göstermiyor. Ama en azından ABD başkanı konuşma yaparken Times Meydanı sapasağlamdı.
Bu arada benim aklıma ilk gelen yer, Kabe değil İstanbuldu. Eğer kıta tabakaları dengesizleşirse sanırım Kaliforniyada olanların benzeri İstanbul'dan Van'a uzanan hattın üzerinde de gerçekleşir. Vallahi düşünmek bile tuhaf geliyor. Tabii biz ABD şehirlerinin yıkılışını hisseden Amerikalıların hissettiklerini tam hissetmiyoruz sanırım. Yani o arada senin ülkenin de yıkılıyor olduğunu bilmek ayrı, bizzat o yıkımı görmek daha ayrı gibi.
Filmin sonunda dikkat edersen (eğer ben yanlış dikkat etmediysem) Afrika kıtasıyla beraber Anadolu da sağlam kalıyor. Büyük ülkelerin önemli kısmının gittiğini düşününce Yeni dünyanın süper gücü olmaya aday bir ülke oluyoruz (hemen gaz da verelim)
Kabe olayına gelince Arap Yarımadasına dikkat etmemiştim. Aslında dünya'dan geriye kalanın bir haritasını bulsak daha rahat yorum yaparız.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
E iyi de Efla eğer fay hatları oynak hale gelirse.... o zaman zaten bizim İstanbul olur Los Angeles.... Yani dalgaya falan gerek kalmaz. Sadece İstanbul değil Anadolunun her bir yanından da nerdeyse fay hattı geçiyor, belki Konya civarı sağlam kalır. Oradan bile fay hattı geçiyor olabilir.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
-
WizardOfQuarks
- Kullanıcı

- Posts: 757
- Joined: Sun Nov 28, 2004 10:00 am
- Location: Ankara
Filmi izlemedim ama 2012'de bir şey olacaksa bunu o tarih gelmeden bilemeyiz. Aynı şeyleri 2000 yılı için de söylüyorlardı. Daha sonra da 2020 derlerse şaşırmam. Marduk, foton kuşağı, Maya takviminin sonu, gezegenlerin aynı hizaya dizilmesi,... gibi komplo teorileri bilimsel kanıtı olmayan ve bana göre saçma olan şeyler. Güneş fırtınaları da sürekli olan bir şey, 2012'de farklı olacak olsa bu konuda gerçekten uzman olan kişi ve kurumların haberi olur. Fay hatları için de aynı şey geçerli. Ayrıca yaklaşık 3000 yıl kadar güneş patlaması beklenmiyor (fırtınalar harici patlamalardan bahsediyorum.).
"Ã?n yargıları yıkmak, atomu parçalamaktan daha zordur..." Einstein
Ya olursa
Ya yanlış hesapladılarsa, ya bize söylemiyolarsa. Teknik olarak hiçbirimiz işin mutfağında değiliz. Hatta işin mutfağında olduğunu söyleyenlerin bile evin terasında oturup oranın mutfak olduğunu idda etme şansları yok mu? Evden çok uzak olan bizler için bunu anlamanın bir yolu yok.
Tamam çok temelsiz iddialar benimkiler ama olsun. Komplo teorileri iyidir
İnsanı ömrünü iyi değerlendirmeye itiyorlar.
Tamam çok temelsiz iddialar benimkiler ama olsun. Komplo teorileri iyidir
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
güç amacın, k
-
WizardOfQuarks
- Kullanıcı

- Posts: 757
- Joined: Sun Nov 28, 2004 10:00 am
- Location: Ankara
-
WizardOfQuarks
- Kullanıcı

- Posts: 757
- Joined: Sun Nov 28, 2004 10:00 am
- Location: Ankara

