Avatar Movie
Avatar Movie
Daha bir kaç saat önce izlediğim için hemen yorum yapmak istedim. Son yıllarda izlediğim en iyi filmdi. James Cameron olağanüstü bir iş yapmış. Oranı imdb'de de epey yüksek. (http://www.imdb.com/title/tt0499549/). Filmin 3 saate yakın sürmeside bana göre pozitif bir yanı.
Diyebileceğim tek şey kesinlikle gitmelisiniz.
Diyebileceğim tek şey kesinlikle gitmelisiniz.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Albert Einstein
Aslında adamın 3D teknolojisinin gelişmesini beklediğini sanmıyorum. Ã?ünkü 3D olarak o kadar sarsacak efektler yapmamışlar. Yanımızdan bizi irkiltecek bişeylerin geçme durumu pek yok yani. Ama adamların parayı neye harcadığını izlediğinizde anlarsınız. Filmdeki genel grafik muazzam çünkü. Efekt istiyorsan catboy, bu filmde efektin babası varcatboy wrote:Bu yalnız havabükücü avatar değil. James Cameron Titanic filmiyle de tanınmış olan yönetmen değil mi? 3D teknolojisi gelişsin diye bu filmi bir süre bekletmiş diye okumuştum. Başka giden var mı, nasıl efekler filan?
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
Lord_Feanor
- Kullanıcı

- Posts: 628
- Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
- Location: Miklagaard
michelle rodriguez i 3D gördük daha ne olsun
. film süper olmuş, kesinlikle hayatımda izlediğim en iyi filmlerden biri. senaryo iyi işlenmiş, efektler için söylenecek birşey yok zaten, konu da ilginç daha ne olsun.
james cameron filmlerinin roland emmerich e ders olarak gösterilmesi lazım, bilim-kurgu işte böyle olur
bu arada filmi imax te izlerseniz ilk birkaç dakika gözleriniz baya bi zorlanıyor.
james cameron filmlerinin roland emmerich e ders olarak gösterilmesi lazım, bilim-kurgu işte böyle olur
bu arada filmi imax te izlerseniz ilk birkaç dakika gözleriniz baya bi zorlanıyor.
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
-
Lord_Feanor
- Kullanıcı

- Posts: 628
- Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
- Location: Miklagaard
tabi roland emmerich in asıl dersi 300 dolara kendi filmlerinden daha sürükleyici bir kısa film çeken fede alvarez denen elemandan almalı ya neyse 
edit: gerçi suç emmerich de değil pek, adam çoğu alman gibi bir "düz adam" vakası..
edit: gerçi suç emmerich de değil pek, adam çoğu alman gibi bir "düz adam" vakası..
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Ya şimdi ben gittim bu kerataya...
Çok iyiydi, cidden grafik açısından inanılmazdı, senaryo olarak çok başarılı değildi belki, ama hikayenin işlenişi, detaylar çok hoştu; Na'vi halkı güzel oluşturulmuştu ama filmin inanılmaz büyük bir eksiği var.
Müzikler. Cidden hiç etkileyici değildi müzikler. Hatta savaş sahnedelerinde -ki savaş sahneleri inanılmaz akıcı ve sürükleyiciydi- hiç müzik çalmasaydı aradaki farkı kimse anlamazdı bence. Ve demek istediğim müziklerin görselliğin gölgesinde kaldığı değil; cidden yetersizdi müzikler. Uzun olması benim için çok büyük bir problem değil gerçi, ama bu kadar uzun olmasa da olurmuş bana sorarsanız. şimdi filmi izlemek için üç saati bulamayan adamlara yazık olacak
Çok daha iyi filmler izledim, ama izledğim güzel filmler arasında yerini rahatlıkla alır bu film. Müzikleri, dediğim gibi tek eksiği.
Çok iyiydi, cidden grafik açısından inanılmazdı, senaryo olarak çok başarılı değildi belki, ama hikayenin işlenişi, detaylar çok hoştu; Na'vi halkı güzel oluşturulmuştu ama filmin inanılmaz büyük bir eksiği var.
Müzikler. Cidden hiç etkileyici değildi müzikler. Hatta savaş sahnedelerinde -ki savaş sahneleri inanılmaz akıcı ve sürükleyiciydi- hiç müzik çalmasaydı aradaki farkı kimse anlamazdı bence. Ve demek istediğim müziklerin görselliğin gölgesinde kaldığı değil; cidden yetersizdi müzikler. Uzun olması benim için çok büyük bir problem değil gerçi, ama bu kadar uzun olmasa da olurmuş bana sorarsanız. şimdi filmi izlemek için üç saati bulamayan adamlara yazık olacak
Çok daha iyi filmler izledim, ama izledğim güzel filmler arasında yerini rahatlıkla alır bu film. Müzikleri, dediğim gibi tek eksiği.
Suudi Arabistan'dayım ve buraya Avatar diye bir filmin geleceğini pek sanmıyorum. Altı ay daha buralarda kalacağıma göre bu filme yetişebileceğimi de sanmıyorum. Filimi indirsem de görselliğinden oldukça yitireceğini düşünüyorum. Peki şimdi siz bana bir akıl fikir ihsan edin. Ben bu filmi ne yapıpta sonuna kadar zevk alarak izleyebilirim? Yani 6 ay sonra Türkiye'ye döndüğümde demek istiyorum.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
mesela geçen yıl sevgililer günü katliamı 3d diye bir film gelmişti, ben gidememiştim. sonra aylar sonra onun dvdsini gördüm, içinden de 3d için gözlükler de çıkmıştı. öyle 3d keyfi yapabilmiştim evde. avatar için de dvdsi çıktığında 3d seçeneği olacaktır, dvdnin içinde de gözlükler de bedava verilecektir. evde büyük ekran tv varsa avatar fimini gözlüklerle 3d keyfi yaşayarakj seyredebilirsin...
Kesinlikle ve kesinlikle herkesin gitmesi gerekn bir film ben hala etkisindeyim uzun süredir beni bu kadar heyecanlandıran bir filme gitmemiştim
benim için üst sıralarda yerini almış bir film oldu kendisi..
Yalnnız benim izlediğim sinema salonunda ses sistemi arızalandı filmin yarısını kısık sesle izledik hiç bi görevlinin uyarılara kulak asmamasıda enteresan dı olayın yarım saat sonra farkına varıp ara vermek zorunda kaldılar :roll hangi sinema olduğunu söylemiyim baride itibarı sarsılmasın
Yalnnız benim izlediğim sinema salonunda ses sistemi arızalandı filmin yarısını kısık sesle izledik hiç bi görevlinin uyarılara kulak asmamasıda enteresan dı olayın yarım saat sonra farkına varıp ara vermek zorunda kaldılar :roll hangi sinema olduğunu söylemiyim baride itibarı sarsılmasın
Bir şehir,kalesini asla kaybetmez;
eğer onu taçlandıran duvarlar tuğladan
değil de insandan ise..
eğer onu taçlandıran duvarlar tuğladan
değil de insandan ise..
İmkanınız varsa muhakak 3 boyutlu gözlüklerle izleyin. Konuyu sevseniz de sevmeseniz de çok güzel bir deneyim yaşarsınız.
Filmin konusu aslında oldukça ilginçti. İnsana kendini sorgulatacak türden Dünyadan da oldukça etkilendim. Film hakkında konuşmadan yorum pek yapamıyorum.
Filmin konusu aslında oldukça ilginçti. İnsana kendini sorgulatacak türden Dünyadan da oldukça etkilendim. Film hakkında konuşmadan yorum pek yapamıyorum.
Code: Select all
Filmi izlerken aklıma birkaç noktada wow geldi. o mavi yaratıklar trollere pandora outlandse benziyordu. Hatta adam o büyük kırmızı kuşa binince aha yeni mount almış geyiği bile yaptık.
Sahneler oldukça etkileyici ama o yerlilerin insanları yenmesini hiç gerçekçi bulmadım. Eğer elimde o kuvvet olsaydı ve vijdansız olsaydım hepsinin canını okurdum :D
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
3 boyutlu gözlüklerle izleyince karanlık oluyor, ışıklı olmuyor. Sanırım büyük ekran da 3d izlenmeli. Sinema da, gözlükle izlerim artık.
Filmin yazarı, Terminatörü yaratan kişi. Ve yönetmen, Titanic'i çeken adam.
Filmin yazarı, Terminatörü yaratan kişi. Ve yönetmen, Titanic'i çeken adam.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Filmi izlerken de şu...
Code: Select all
geyiği yaptık. Outland, troll, mount benzetmelerinden sonra wow'u hırsızlıkla suçlayıp kınadık(m) :-P Ne de olsa filmin senaryosu 94 yılında bitmiş. :D
Ben bu filmi azıcık matrix'e de benzettim. Zionluların makinelere karşı savaşırken kullandığı zımbırtıların benzeri vardı :D Bu durumda matrixide hırsızlıkla suçlayabilirim. Ama o yılda adamın aklından böyle bir mekaniğin geçtiğinide sanmıyorum. :)
Ayrıca filmin oyunuda hız kesmeden çıkmış. Oyunda Nav'i ler de, insanlar da olunabiliniyormuş.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Albert Einstein
Film güzeldi tabii ama 3d hava bükücü Avatar olsaydı bence daha iyi olurdu.Kendimi Avatar'ı duyunca ona hazırlamıştım.Bir de trailerını falan izleyince havabükücün Aeng'in maceralarını iyice "hadi abi gidiyoruz" moduna girmiştim lakin çakma Avatarmış
Gerçi dediğiniz gibi 94 te bittiyse senaryo bizim hava bükücüsünün ismi çakmaymış.Davalık bir durum olmasa bari.
Geçen de televizyonda "Pandora kurgusunu biz Avatar'dan önce bulmuştuk" diye birşeye kulak verdim.Baktım ki Levent Kırca'yı maviye boyamışlar sene bilmem kaç ama, Frankeinstan gibi kalkıyor yattığı yerden biraz yürüyor
Dedim tamam Avatar'ı bizden çalmışlar 
Geçen de televizyonda "Pandora kurgusunu biz Avatar'dan önce bulmuştuk" diye birşeye kulak verdim.Baktım ki Levent Kırca'yı maviye boyamışlar sene bilmem kaç ama, Frankeinstan gibi kalkıyor yattığı yerden biraz yürüyor
Ultima bırakılmaz, ara verilir 


