Geçen yıl başlattığım bu geleneği (umarım gelenek olması dileğiyle) bu sene de sürdürüyorum. Ama bu sefer ner bir kategori için bir anket halinde yapmayacağım. Sizlerin bu yılın en iyi pc oyunu diyeceğiniz bir oyun varsa yorumlarınızla beraber bekliyorum burada.
şu kıstaslara uyulmasını istiyorum yalnız:
- Oyun Pc'ye çıkmış olacak, aynı zamanda konsollara da tabi çıkmış olabilir ama sadece konsollara çıkmış oyun kabul edilmeyecek çünkü klavyeüstü olarak geçiyor burası yani pc oyunlarına öncelik veriyoruz.
- Bu yılın favorisi olarak gördüğünüz oyunun kategorisini (strateji, aksiyon vs.) ve size göre neden en iyisi olduğunu yazmanızı istiyoruz yani sadece oyun ismi vermeniz sayılmaz. Özellikle türünü belirmeniz önemle rica olunur.
- Oyunu neden sevdiğinizin dışında eksik taraflarını belirtirseniz daha iyi bir sonuca varacağımıza inanıyorum.
2009 yılının en iyi oyunları
şüphesiz Modern Warfare 2
Gelmiş geçmiş en iyi FPS oyunu diyebilirim rahatlıkla. Müthiş sinematik görüntüler, etkileyici senaryo. Bu yılın en iyi PC oyunu, tüm yılların en iyi FPS oyunu. Harika bir oyun sonu. Kendinizi rahatlıkla kaptırabileceğiniz bir oyun. Tavsiyemdir.
Aldığı saçma sapan kötü eleştrilere rağmen mükemmel bir oyun.
Gelmiş geçmiş en iyi FPS oyunu diyebilirim rahatlıkla. Müthiş sinematik görüntüler, etkileyici senaryo. Bu yılın en iyi PC oyunu, tüm yılların en iyi FPS oyunu. Harika bir oyun sonu. Kendinizi rahatlıkla kaptırabileceğiniz bir oyun. Tavsiyemdir.
Aldığı saçma sapan kötü eleştrilere rağmen mükemmel bir oyun.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
-
Lord_Feanor
- Kullanıcı

- Posts: 628
- Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
- Location: Miklagaard
"en iyi" demek fazla iddialı olabilir ama Resident Evil 5 in bu oyunlardan biri olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.
hepinizin malumu "horror-action" türündeki sevgili oyunumuzun bu sürümünde horror öğelerine pek rastlayamıyoruz. RE5 in kendi adına açılan başlıkta da belirttiğim gibi grafikler çok iyi, senaryo sürükleyici ve cinematicler kendini izlettiriyor. oyunun en büyük eziyetiyse pala kullanımı; palayı çektiğiniz zaman karakter hareket hareket etmiyor ve bu durum resmen adamı hayattan bezdiriyor.
bu arada gelecek yıl için başlık açmaya gerek olmadığını söyleyebilirim, 2010 un en iyi oyunu belli, starcraft 2
hepinizin malumu "horror-action" türündeki sevgili oyunumuzun bu sürümünde horror öğelerine pek rastlayamıyoruz. RE5 in kendi adına açılan başlıkta da belirttiğim gibi grafikler çok iyi, senaryo sürükleyici ve cinematicler kendini izlettiriyor. oyunun en büyük eziyetiyse pala kullanımı; palayı çektiğiniz zaman karakter hareket hareket etmiyor ve bu durum resmen adamı hayattan bezdiriyor.
bu arada gelecek yıl için başlık açmaya gerek olmadığını söyleyebilirim, 2010 un en iyi oyunu belli, starcraft 2
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
-
WizardOfQuarks
- Kullanıcı

- Posts: 757
- Joined: Sun Nov 28, 2004 10:00 am
- Location: Ankara
