orta dünya buluşması :D

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Post Reply
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

Ölü bir ketçap herkes için makbuldür değil mi.
ketçaplar ölmez!!!
belki biterler ama asla ölmezler,eee bizler seri üretimden çıkıyoruz biri biter bir diğeri gelir :D bizden kurtulamazsınız,bunu aklınıza bile getirmeyin :D
Quel-Shin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2052
Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Quel-Shin »

O zaman biz domatesleri yok atmenin bi olunu bulalaım en iyisi :evil:
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

akıllı vampir :D
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Evrende ölümden daha beter sonlar vardır ölümlüler için uyarayım dedim...
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

ölmeden evvel ölünüz

(HZ Muhammed S.A.V)

anlayabilene ne mutlu
Oren_Dautry
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2577
Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am

Post by Oren_Dautry »

Raistlin wrote:
Oren_Dautry wrote:walla ben raistle bi güreşmek isterim :D

zevkli olur...
Oooo tabii çok eğlenirim valla...
Yalnız uyarayım hani o hikayelerde anlatılan gözü dönmüş adamlar varya... şu deli kuvvetiyle kayaları söken insanları fırlatanlar filan... Yani onlar aslında gerçekten varlar :mrgreen:
demek beni farkettin :)
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

demek beni farkettin
fasulye kendini nimetten sayarmış :D
ölmeden evvel ölünüz

(HZ Muhammed S.A.V)

anlayabilene ne mutlu
ölmeden ölümü anlayabilmek,acaba bunu yapabilecek birimiyim diye düşünüyorum ama bunu yapabileceğime inanamıyorum.belki bazen mezar kavramının ne olduğunu hissedebiliyorum,ama buda o anki yerden çıkınca anında geçip gidiyor ve ondan yeterince ders alamıyorum.ölümü anlayabilmek için ne yapmak gerekir sizce?ölmeden önce ölebilmek için ne yapmak gerekir?
Oren_Dautry
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2577
Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am

Post by Oren_Dautry »

Üstüne vazife olmayan işlere karışma 2 kisi konuşurken 3. nün meşguliyeti başka olurmuş.... ben raiste söledim sanane??
sazanmısın... ortama mı laf sölüorum töbee töbeee bulaşık herif... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

susamayana su verilmezmiş

basit bir meraktan ötesi gerekli

ve bir de

bu kadar geyik yapılan bu threadde, ölmeden evvel ölmek konusuna girmek istemiyorum
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

ben en iyi arkadaşımın yerine cevap verdim fasulye :D
bu kadar geyik yapılan bu threadde, ölmeden evvel ölmek konusuna girmek istemiyorum
pyros sende yeni bit başlık aç o zaman,bu konu çok ilgimi çekti ve bu konuda daha fazla şey öğrenmek istiyorum...
flintfireforge
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 248
Joined: Thu Oct 30, 2003 10:00 am
Contact:

Post by flintfireforge »

Ketçap bu sazanlıklarını ne zaman bırakacaksın. İstersen başlığı sen aç ve tartışalım. Bunun yanı sıra son zamanlarda ölümü merak ediyormuşsun gibi bir his var içimde. İstersen ben sana bu zevki tattırırım, seni öldürdüğüm zaman da bir başlık açarım. Arkadaşlar size mutlu ve kutlu bir haberim var, ketçabımız öldü diye. Ne dersin.
Cüceler her zaman son sözü söyler...
Oren_Dautry
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2577
Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am

Post by Oren_Dautry »

ketchup wrote:ben en iyi arkadaşımın yerine cevap verdim fasulye :D
bu kadar geyik yapılan bu threadde, ölmeden evvel ölmek konusuna girmek istemiyorum
pyros sende yeni bit başlık aç o zaman,bu konu çok ilgimi çekti ve bu konuda daha fazla şey öğrenmek istiyorum...
fasulyeymiş..

sen kendine bak sazan pancarkafa...

raistin eli ayağı yokmu da onun yerine konuşuosun boş boş...
kahve dövücünün HIH diyicisi...

adam 4000 küsur msj atmış bana cvp vermekten mi aciz....
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

Bunun yanı sıra son zamanlarda ölümü merak ediyormuşsun gibi bir his var içimde. İstersen ben sana bu zevki tattırırım, seni öldürdüğüm zaman da bir başlık açarım. Arkadaşlar size mutlu ve kutlu bir haberim var, ketçabımız öldü diye. Ne dersin.
bu sıralar sevenlerimin çok arttığını hissedebiliyorum :D herkes bana sevgilerini ve saygılarını sunuyor,biraz bu konularda bilgimizi arttıralımda yakında lazım olacakmış gibime geliyor :wink:
bu arada dün gönderdiğin mesaj beni çok duygulandırdı,beni bu kadar çok sevdiğini bilmiyordum flint :wink: buna rağmen kalkmış siteye hayırlı bir iş yapacağım diyorsun,senide anlayamadım gitti :D
sen kendine bak sazan pancarkafa...
bana bu sıfatı kullanma oren,flint alınır :D
raistin eli ayağı yokmu da onun yerine konuşuosun boş boş...
en sevdiğim arkadaşımın 10000 tane mesajı olsa bile ben yinede o değerli insanı seninle muhatao olmasını istemem :D yok bir fasulyeyle bir barbarın aynı kefeye konulmasını istememde onun için :wink:
Oren_Dautry
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2577
Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am

Post by Oren_Dautry »

seni görseler meğmelet olmadığını anlıcaklar ama..... oraya eşşek kulaklı elf koyup kurtarıosun kendini...

o eşeğe photoshop da kırmızıya boyasam sen daha kırmızı kaçarsın yanii..

PANCARKAFA.....
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
flintfireforge
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 248
Joined: Thu Oct 30, 2003 10:00 am
Contact:

Post by flintfireforge »

Oren neden bu ketçapla uğraşıyorsunki, bırak kendi kendine konuşsun. Biz ona cevap verdikçe adam iyice şımarıyor. Bence onu böyle şımartma, hem sen demedin mi "doktorlar kendi haline bırakın" diye.

Tamam kabul ediyorum, ben seni çok severim ketçap ama sazanlıklar yapmadığın zaman. Ne yaparsın dedim ya sana bir kere arkadaşım dedim ve ben arkadaşlarımı olduğu gibi kabul ederim. Yani seni sazan, eşek kulaklı, deli ve ketçap olarak seviyorum.

Bu arada bana daha fazla sataşmaya başlarsan senin okul fotonu siteye koyarım (bu şekil bir olur), şekil iki ise photoshopun ve benim nimetlerime kalan kısım olur benim canım :x arkadaşım.
Cüceler her zaman son sözü söyler...
Post Reply