ketçaplar ölmez!!!Ölü bir ketçap herkes için makbuldür değil mi.
belki biterler ama asla ölmezler,eee bizler seri üretimden çıkıyoruz biri biter bir diğeri gelir

demek beni farkettinRaistlin wrote:Oooo tabii çok eğlenirim valla...Oren_Dautry wrote:walla ben raistle bi güreşmek isterim
zevkli olur...
Yalnız uyarayım hani o hikayelerde anlatılan gözü dönmüş adamlar varya... şu deli kuvvetiyle kayaları söken insanları fırlatanlar filan... Yani onlar aslında gerçekten varlar
fasulye kendini nimetten sayarmışdemek beni farkettin
ölmeden ölümü anlayabilmek,acaba bunu yapabilecek birimiyim diye düşünüyorum ama bunu yapabileceğime inanamıyorum.belki bazen mezar kavramının ne olduğunu hissedebiliyorum,ama buda o anki yerden çıkınca anında geçip gidiyor ve ondan yeterince ders alamıyorum.ölümü anlayabilmek için ne yapmak gerekir sizce?ölmeden önce ölebilmek için ne yapmak gerekir?ölmeden evvel ölünüz
(HZ Muhammed S.A.V)
anlayabilene ne mutlu



fasulyeymiş..ketchup wrote:ben en iyi arkadaşımın yerine cevap verdim fasulye
pyros sende yeni bit başlık aç o zaman,bu konu çok ilgimi çekti ve bu konuda daha fazla şey öğrenmek istiyorum...bu kadar geyik yapılan bu threadde, ölmeden evvel ölmek konusuna girmek istemiyorum
bu sıralar sevenlerimin çok arttığını hissedebiliyorumBunun yanı sıra son zamanlarda ölümü merak ediyormuşsun gibi bir his var içimde. İstersen ben sana bu zevki tattırırım, seni öldürdüğüm zaman da bir başlık açarım. Arkadaşlar size mutlu ve kutlu bir haberim var, ketçabımız öldü diye. Ne dersin.
bana bu sıfatı kullanma oren,flint alınırsen kendine bak sazan pancarkafa...
en sevdiğim arkadaşımın 10000 tane mesajı olsa bile ben yinede o değerli insanı seninle muhatao olmasını istememraistin eli ayağı yokmu da onun yerine konuşuosun boş boş...

