Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
devrimk
Kullanıcı
Posts: 2082 Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am
Post
by devrimk » Wed Feb 03, 2010 11:59 pm
şöyle boş bir t-shirtte ön çalışma yaparsanız ebatlar daha iyi ortaya çıkar.
Bu beyaz gerçi ama rengiyle oynamanın sorun olacağını zannetmiyorum.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Thu Feb 04, 2010 12:12 am
Evet devrimk haklı böyle bir t-shirt ün üstünde çalışılırsa daha net ortaya çıkar
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Bogus
Site Yazarı
Posts: 864 Joined: Wed Nov 29, 2006 10:00 am
Location: Istanbul
Contact:
Post
by Bogus » Thu Feb 04, 2010 6:54 am
Bence önümüzü görmek açısından kimler t-shirt istiyor belirleyelim.
Bogus
Darktimes
devrimk
edmond
dura
possessed
firble
bunlar kesin var mı?
<div><strong>Çığlıkta henüz umut vardır, çığlık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükenişin ifadesidir.</strong></div>
yeminer
Kullanıcı
Posts: 4316 Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:
Post
by yeminer » Thu Feb 04, 2010 9:02 am
Ben de kesinim
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
Dura
Kullanıcı
Posts: 281 Joined: Tue Jan 27, 2004 10:00 am
Location: Derfas
Post
by Dura » Thu Feb 04, 2010 4:28 pm
kesin..
Aurë entuluva...!!
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Thu Feb 04, 2010 7:44 pm
Bende istiyorum beni unutmayın..
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Darktimes
Kullanıcı
Posts: 809 Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Darktimes » Thu Feb 04, 2010 8:48 pm
Ben de kesin istiyorum.Ama birşeyler çıksın ortaya, Possessed bak buralara da
Ultima bırakılmaz, ara verilir
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Thu Feb 04, 2010 8:51 pm
Darktimes wrote: Ben de kesin istiyorum.Ama birşeyler çıksın ortaya, Possessed bak buralara da
Evet bi görelim sunları artık
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Darktimes
Kullanıcı
Posts: 809 Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Darktimes » Sun Feb 07, 2010 5:20 am
Possessed resmin merkezine ayrıntı katmadan önce buraya bir nasıl görünüyor diye resim koyabilir misin Bogus ? (Devrimk'nın ki gibi rica etsek
) O kadar yazmışsın meraklandırdın
Ultima bırakılmaz, ara verilir
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670 Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth
Post
by Alenthas » Sun Feb 07, 2010 5:31 am
FRPWorld'ün simgesi ortasından iki çizgi geçen Y değil mi? (Neden onu da bilmiyorum bak
) O olur herhalde? Yazı yerine sırf sembol olması daha manidar geliyor bana.
edit: Ben de isteerim --o kiraz dudahlaardaan
Bogus
Site Yazarı
Posts: 864 Joined: Wed Nov 29, 2006 10:00 am
Location: Istanbul
Contact:
Post
by Bogus » Sun Feb 07, 2010 7:11 am
Sitenin tasarım sayfasındaki halinin %150 büyütülmüş hali bu, burada gözüktüğünden çok daha keskin aslında.
Oran olarak t-shirt'ün üzerinde ne kadar küçük kaldığını göstermek için koyuyorum bu resmi. İsterseniz siz de possessed'den resim dosyasını isteyip www.tish-o.com'da üzerinde oynayabilirsiniz.
<div><strong>Çığlıkta henüz umut vardır, çığlık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükenişin ifadesidir.</strong></div>
Efla
Site Admin
Posts: 3913 Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:
Post
by Efla » Sun Feb 07, 2010 8:14 am
tshirt olayına beni de sayın.
Bir de frpworld yazısı resim ne olursa olsun okunur olsun bence reklam önemli =)
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670 Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth
Post
by Alenthas » Sun Feb 07, 2010 10:11 am
Efla wrote: Bir de frpworld yazısı resim ne olursa olsun okunur olsun bence reklam önemli =)
Aa, bak doğru diyorsun. Gerçi kim uğraşacak da girecek ama...bir kişi bile olsa kârdır yahu.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Sun Feb 07, 2010 4:46 pm
AlenthasLeasess wrote: Efla wrote: Bir de frpworld yazısı resim ne olursa olsun okunur olsun bence reklam önemli =)
Aa, bak doğru diyorsun. Gerçi kim uğraşacak da girecek ama...bir kişi bile olsa kârdır yahu.
Önemli olan üzerinde onu taşımak ya
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
yeminer
Kullanıcı
Posts: 4316 Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:
Post
by yeminer » Tue Feb 09, 2010 12:03 am
Katılıyorum
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k