“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670 Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth
Post
by Alenthas » Wed Feb 10, 2010 10:38 pm
Androner wrote: arkadaşlar, örneğin resepsiyonist karakteri basit bir resepsiyonist olarak düşünmeyin.
Aslında hepinizi çok yetenekleri olan infinity ajanlarısınız, ordaki meslekler sadece sizin saklanmak için kullandığınız kimliklerden ibaret.
Aa, ben de sonradan olaylara şans eseri gireceğimizi sanmıştım? Olsun yav, enteresan olacak benim için.
Lysana
Kullanıcı
Posts: 716 Joined: Fri May 28, 2004 10:00 am
Location: Arborea
Post
by Lysana » Thu Feb 11, 2010 12:00 am
Androner wrote: arkadaşlar, örneğin resepsiyonist karakteri basit bir resepsiyonist olarak düşünmeyin.
Aslında hepinizi çok yetenekleri olan infinity ajanlarısınız, ordaki meslekler sadece sizin saklanmak için kullandığınız kimliklerden ibaret.
Eve bu seçimlerin kılık değiştirmek için yaptığımızın farkındaydım ben
diğer arkadaşlarında farkında olduğunu düşünüyodum ki alenthas öyle değlmiş meğersem
ozaman bu açıklamayı yapman iiyi olmuş
Bir şehir,kalesini asla kaybetmez;
eğer onu taçlandıran duvarlar tuğladan
değil de insandan ise..
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958 Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:
Post
by Possessed » Thu Feb 11, 2010 8:56 am
Androner wrote: Infinity Ekibi hazırdır.
Tesla'nın yakın zamanda asistanı olacak kişi.
New York polisinde bir memur
New York Times gazetesinde bir muhabir
Empire States Ã?niversitesinde elektrik bölümünde bir asistan
Tesla'nın kalacağı otel'in bir resepsiyonisti...
Eğer seçimlerinizde kararlıysanız polis memuru ile muhabir kaldı değil mi... Hımm muhabiri seçiyorum, polis de fena değil aslında. Neyse ben muhabirim, hadi bakalım
Yalnız Yeminer'e tek polis mi kaldı, seçemedi o. Keşke oyuncu sayısından fazla seçenek verseydin, seçilmeyenler elenirdi direkt oyundan ya da npc olarak yanımızda durabilirlerdi. Tabii bu sana zorluk olabilirdi... Neyse, ben karışmam, DM sensin
Androner
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Androner
Kullanıcı
Posts: 808 Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Androner » Thu Feb 11, 2010 9:24 pm
13 şubat c.tesi saat 12'de taksimde anıtın önünde buluşalım arkadaşlar
Lysana
Kullanıcı
Posts: 716 Joined: Fri May 28, 2004 10:00 am
Location: Arborea
Post
by Lysana » Fri Feb 12, 2010 7:39 am
Tamamdır androner
hepimize şimdiden iyi oyunlar
heheh kendimi şimdiden göreve çıkmış gibi hissediyorum
Bir şehir,kalesini asla kaybetmez;
eğer onu taçlandıran duvarlar tuğladan
değil de insandan ise..
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958 Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:
Post
by Possessed » Fri Feb 12, 2010 7:55 am
Benden de tamam, görüşmek üzere diyelim o zaman.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Fri Feb 12, 2010 4:51 pm
sabırsızlıkla bekliyorum
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958 Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:
Post
by Possessed » Mon Feb 15, 2010 10:02 pm
Gene süper bir oyundu. Tesla'nın aklını kaçırttık ve sonunda işimizden atıldık
Yeminer'in gelememesi kötü oldu
Umarım bir dahakine gelir.
Evet, gelecek cumartesiye napıyoruz?
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Lysana
Kullanıcı
Posts: 716 Joined: Fri May 28, 2004 10:00 am
Location: Arborea
Post
by Lysana » Tue Feb 16, 2010 5:42 am
Bizim kadar yeteneksiz ajanlar varmı acaba
gelecek hafta kılıç kalkan rp si olucak galiba
bakalım merakla bekleyip görücez artık
Dipnot: birde star wars partisi olayı var bakalım onda ne gibi bi karara varıcaz
Bir şehir,kalesini asla kaybetmez;
eğer onu taçlandıran duvarlar tuğladan
değil de insandan ise..
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Tue Feb 16, 2010 5:59 pm
ben de çok eğlendim ama oyunun yarısında kendim değildim
star wars force gathering party bence çok güzel olacak...
hep beraber gideriz artık
Androner
Kullanıcı
Posts: 808 Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Androner » Tue Feb 16, 2010 9:06 pm
oyunu beğendiğiniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar.
bu oyun hepimizin oyunu, siz olmasaydınız kesinlikle bu kadar güzel olmazdı, ben de size çok teşekkür ederim.
20 şubat 2010 fantastik oyunumuzla devam edelim diyorum.
Gelecek olanlar kimlerdir?
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670 Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth
Post
by Alenthas » Tue Feb 16, 2010 11:27 pm
Ben tabii ki geliyorum.
Lysana
Kullanıcı
Posts: 716 Joined: Fri May 28, 2004 10:00 am
Location: Arborea
Post
by Lysana » Wed Feb 17, 2010 3:13 am
Bu haftaki ekibin hepsi geliyor
yeminerde inşallah uyuyakalmassa o da gelir
tam ekip oynarız yine
Bir şehir,kalesini asla kaybetmez;
eğer onu taçlandıran duvarlar tuğladan
değil de insandan ise..
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958 Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:
Post
by Possessed » Wed Feb 17, 2010 8:02 am
Aynen Lysana'nın dediği gibi, hepimiz orada olacağız! Bir de kılıç kalkan kullanalım bakalım, şimdi neleri batıracağız?
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Androner
Kullanıcı
Posts: 808 Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Androner » Thu Feb 18, 2010 5:05 am
arkadaşlar, Illyra işe başladı. c.tesileri de çalıştığı için oyunumuzu 21 şubat pazar saat 13'te toplanıp yapalım diyorum.