“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
Lysana
Kullanıcı
Posts: 716 Joined: Fri May 28, 2004 10:00 am
Location: Arborea
Post
by Lysana » Thu Feb 18, 2010 6:42 am
Hımm olabilir bana uygundur pazarda toplanabiliriz
peki cumartesi akşamı star wars partisine gelmeyi düşünüyormusunuz? onu napıcaksınız ?
Bir şehir,kalesini asla kaybetmez;
eğer onu taçlandıran duvarlar tuğladan
değil de insandan ise..
Breezella
Kullanıcı
Posts: 19 Joined: Sat Nov 07, 2009 10:00 am
Post
by Breezella » Thu Feb 18, 2010 5:01 pm
pazar uygun.
en sonunda yazabiliyorum. forum beni kabul etti
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670 Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth
Post
by Alenthas » Thu Feb 18, 2010 10:43 pm
Olur... Star Wars partisi paralı ama ya, ne bileyim. Hoş olur gerçi ama ben eve dönemem falan. 10'u geçince baya dolanmam gerekiyor eve gitmek için, taksimden beşiktaşa, ordan vapurla üsküdar, ordan da anca eve gidebiliyorum
Lysana
Kullanıcı
Posts: 716 Joined: Fri May 28, 2004 10:00 am
Location: Arborea
Post
by Lysana » Sat Feb 20, 2010 2:39 am
Sw partisi yattı zaten
pazar günü görüşürüz arkadaşlar
şimdide hep cumartesi günü gitmeye alıştım pazar gününü garipsicem
Bir şehir,kalesini asla kaybetmez;
eğer onu taçlandıran duvarlar tuğladan
değil de insandan ise..