Lysana wrote:Zamanın ötesinde kalma bu başlık gerçi ama yazılanları görünce üzüldüm resident evil gibi bu filmide farklı bi konu olarak yapmamalıydılar ,ya burda yazılanları görene kadar böle bişi olucağından bi haberdim hatta afişlerini görünce aaa ne güzel benzetmişler prince' e diye heyecanlanıyodum ama şimdi bütün heyecanım soldu gitti
Yav, öyle de çok saçma olmaz mı?
Niye saçma olsun ki ? tabiki oyunun tıpa tıp aynı işleyişinin yapamazlar ama prince'e isim vermek ve oyunun konusundan çok farklı alakasız bi film çekmeğe karşıyım ben Resident evil tam bir faso fisoydu o açıdan bir tek ismi resident evil'dı tamam aynı olmaz zaten uyarlamadır adı üstünde ama resident evil gibi oyunla film birbirinden alakasız olmasa çok güzel olurdu
Bir şehir,kalesini asla kaybetmez;
eğer onu taçlandıran duvarlar tuğladan
değil de insandan ise..
şimdi en absürdünü ben söyleyeceğim ama bildiğim senaryoyu izlemeye sinemaya gitmem ben Zaten oyunda ara sinematikler beni o senaryoya doyurdu.
Ayrıca şu da var ki, bir oyunun senaryosunu filme koymak aşırı zordur ve yapmayı başarsanız bile o film tutmayacaktır. Boşu boşuna mı yönetmenler böyle yapıyor sizce
Ve tabiî ki baş karaktere Prince demeleri de o kadar güzel olmazdı.
Bence film güzel olacak. Ã?mitliyim ben
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
İlla ki güzel olur zaten prince sonuçtu filmininin çıkıcağını duyduğumda bile sevinçten dört köşe olmuştum en azından oyundaki ana karakter filmde de var hadi bunu gırgırına söyledim de..ne bilim resident evil da ana karakterler bile filmde olmadığı için
Bir şehir,kalesini asla kaybetmez;
eğer onu taçlandıran duvarlar tuğladan
değil de insandan ise..
bazı filmler vardır ya fragmanından belli olur, o da bunlardan bir tanesine benziyor. Oyundaki içeriklerin çoğu oyunda var hatta Dahaka'yı falanda göreceğiz gibi geliyor daha başlangıçtan iyi yani beğendim ben mutlaka izlerim çıkarsa
Tahminimce oyundaki kadınları benzetmeleri zor olabilir (bir ara oyunun ana grafiklerini oluşturduklarını bile düşünmüştüm.) Onun dışında ilk oyunu sıkılıp yarısında kesmiştim. İyiki kesmişim. Filmini izlerken sinir bozukluğu yaşamam Ama ikinci oyunu bitirdim. Üçüncü de de %85 civarında felan kalmıştım sanırsam. Hadi bakalım bu sene epey iyi filmler geliyor bunuda merakla bekliyoruz.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein