Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Bogus
Site Yazarı
Posts: 864 Joined: Wed Nov 29, 2006 10:00 am
Location: Istanbul
Contact:
Post
by Bogus » Fri Jan 08, 2010 7:23 am
Bu programı Fox TV'de izleyen oldu mu?
Bizim Wipe Out'un 10 misli daha zor ve nasıl şeyler var orda öyle yahu?
<div><strong>Çığlıkta henüz umut vardır, çığlık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükenişin ifadesidir.</strong></div>
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958 Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:
Post
by Possessed » Wed Apr 07, 2010 12:04 am
Erkeklisini de izledim, kızlısını da izledim. O kadar zor ki kimse bitiremiyor etabı
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
dwaxer
Kullanıcı
Posts: 6687 Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am
Post
by dwaxer » Wed Apr 07, 2010 12:32 am
Onun kızlısı da mı vardu yahu!
Bize hep erkekli denk düştü. Ama harbiden zor hareketler, hemen hepsi de Ceki Ã?en gibi. Caki kazanırdı ama bence.
Darktimes
Kullanıcı
Posts: 809 Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Darktimes » Wed Apr 07, 2010 12:37 am
Hakikatten bayanlara göre olanını ilk defa duyuyorum.Fox Tv'de yayınlan programdaki yorumcuların kafalarına göre birşeyler sıkmalarını seviyorum aslında
Oraya gidenlerde zaten oduncu, itfaiyeci gibisinden güç gerektiren mesleklerden çıkan bir yığınla oluşuyor hemen hemen.
Ultima bırakılmaz, ara verilir
dwaxer
Kullanıcı
Posts: 6687 Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am
Post
by dwaxer » Wed Apr 07, 2010 12:45 am
Darktimes wrote: Fox Tv'de yayınlan programdaki yorumcuların kafalarına göre birşeyler sıkmalarını seviyorum aslında .
Ben seyrederken o şapşalları duymamak için sesi tamamen kısıyorum (mute)
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958 Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:
Post
by Possessed » Wed Apr 07, 2010 1:24 am
Niye ya, komik saçmalıyorlar bazen gülüyorum ben de
Kızlısını izlemediyseniz izleyin, hoş hanımlar var yani
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670 Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth
Post
by Alenthas » Wed Apr 07, 2010 3:09 am
Possessed wrote: Niye ya, komik saçmalıyorlar bazen gülüyorum ben de
Kızlısını izlemediyseniz izleyin, hoş hanımlar var yani
Başta benim de hoşuma gitmişti ama sonra sıkmaya başladı.
Hımmm...aslında bi bakmak lazım
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958 Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:
Post
by Possessed » Wed Apr 07, 2010 8:46 am
Ya ben de üç-dört kere falan izledim, çok izlemedim.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Darktimes
Kullanıcı
Posts: 809 Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Darktimes » Thu Apr 08, 2010 1:01 am
Böyle kas yığını kadınlardan pek haz etmiyorum gerçi burda fantezi yapacak halimiz yok ama
Ultima bırakılmaz, ara verilir
Bogus
Site Yazarı
Posts: 864 Joined: Wed Nov 29, 2006 10:00 am
Location: Istanbul
Contact:
Post
by Bogus » Thu Apr 08, 2010 8:22 pm
Kas yığını değilller. Ã?ıtı pıtı ceylan gibiler daha çok...
<div><strong>Çığlıkta henüz umut vardır, çığlık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükenişin ifadesidir.</strong></div>
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958 Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:
Post
by Possessed » Fri Apr 09, 2010 11:09 pm
Evet yau kaslı kimse yok, Amerikan güreşi mi bu
Zaten kas şişirme olayını ben de sevmem. Bogus'un da demiş, ceylan gibi sekiyor kızlar
Bence o etapları kaslı hantal kişiler geçemez. Hatta erkeklerin yarıştığı bir parkurda düzenekli bir rampa vardı, hafif kişiler rahat geçiyordu, ağır olanlar düşüyordu.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..