Mesela şimdi Efla'nın açtığı hesaba paraları yatırdık o da sağolsun sipariş etti.T-shirtler geldi, nereye geldi ama, Ankara'ya geldi.Ee Ankara'da olmayanlara fazladan masraf demektir bu.Sorunlar arttıkça herkesin tişörtü kendisi yaptırması fikrine yönelmeye başlıyorum.Alternatif düşüncelere her zaman açığız tabi
T-shirt
15 kişiyi bulmak da biraz problem olucak gibi görünüyor başlığa yazı yazan kişi sayısına dayanarak.
Mesela şimdi Efla'nın açtığı hesaba paraları yatırdık o da sağolsun sipariş etti.T-shirtler geldi, nereye geldi ama, Ankara'ya geldi.Ee Ankara'da olmayanlara fazladan masraf demektir bu.Sorunlar arttıkça herkesin tişörtü kendisi yaptırması fikrine yönelmeye başlıyorum.Alternatif düşüncelere her zaman açığız tabi
Mesela şimdi Efla'nın açtığı hesaba paraları yatırdık o da sağolsun sipariş etti.T-shirtler geldi, nereye geldi ama, Ankara'ya geldi.Ee Ankara'da olmayanlara fazladan masraf demektir bu.Sorunlar arttıkça herkesin tişörtü kendisi yaptırması fikrine yönelmeye başlıyorum.Alternatif düşüncelere her zaman açığız tabi
Ultima bırakılmaz, ara verilir 
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
Yaşasın, Efla olaya tekrar dahil oldu. Sponsorumuz Efla ise sırtımız yere gelmezEfla wrote: şimdi t-shirt işiyle ne güzel ilgilenmişsiniz. Benim de sizlere güvenim tam =)
Bence bu işi Efla yapmasın da Efla'ya ne lazım siz onu söyleyin. Fiyatlar alan da alınmış burada isimler toplansın.
Ben isterseniz para bir yerde toplansın derseniz size banka hesab sağlarım.
Sonracıma tanıtalım duyuralım derseniz ona da yardım. Ne eksikse yardımcı olayım.
Ama bu işi ben ayarlayayım desem bu aralar hakkat o iş uzar gider. Bu sefer tüketici tarafında olmak istiyorum .Ben de tshirt istiyorumBeni de ekleyin listeye.
Özetlemek gerekirse. Tamam ya ben yaparım ama şunlar şunlar lazım desin. Ben elimden geleni yaparım söz
Bence 15 kişi toplanır. şimdi neler gerekir:
1. "FRPworld Tişörtü İsteyenler Buraya" adlı bir başlık açabiliriz. Ã?ünkü bu başlık tişörtün akıbetini konuşma başlığıydı, o nedenle giren çıkan çok yok artık. Yeni bir başlık işlerin ilerlediğini de göstermiş olacak, başlığı okuyan tıklayıp bir bakacak en azından. Bu başlıkta tişörtün ne olacağı, işin nasıl olacağı anlatılsın ve isteyen kişiler de "ben istiyorum" diye ileti atsın.
2. Anasayfaya bir haber yazalım, tişörtün üstündeki ejder resmini küçültüp ekleyelim oraya (dikkat çeksin yani) ve biraz olayı anlatıp 1. maddede söylediğim başlığın linkini ekleyelim. İsteyenler tıklayıp oraya ulaşsın.
3. Bu işi üstlenecek kişi belli olmak zorunda. Her işi ona yıkmayalım, Efla bize hesap sağlarsa iyi olur. Efla'nın hesap bilgilerine bu arkadaş sahip olsun. Tişörtleri sipariş edip herkese kargolayacak bu arkadaş olacak. Bu iş zor gibi görünmesin, parayla hiç işi olmayacak aslında. Siparişe yetecek kadar para birikmiş olacak ortak hesapta ve kargolarken de "alıcı öder" yapacak.
Hatta bu işi de ikiye bölebiliriz. Seçilmiş arkadaşlara A ve B dersek;
A kişisi hesap bilgilerine sahip olup siparişi verir ama adres olarak B kişisinin adresini yazar. B kişisi tişörtleri alınca bir kargo şirketine gider, tişörtleri "alıcı öder" olarak gönderir. İşi böldükçe kişi başına düşen iş düşüyor, yani kolaylaşıyor. Bence bu ikili iyi çalışır.
Açıkçası artık bu kadar sona yaklaşmışken elimi taşın altına koyup bunu kabul etmek isterim ama hazirandan önce İstanbul'a gelemeyeceğim yani B kişisi olamam yalnız A kişisi olabilirim. İnternet bankacılığını aktif kullanıyorum, alışığım para transferlerine
Bogus sana bir sorum var, acaba tişörtün boyutu nasıl olacak? Hepsi Large mı yoksa istediğimiz boyut ayarlanabilir mi?
---
Darktimes, çizimle uğraştığım için biliyorum, freelance iş de yaptım ondan şunu belirtmem gerekiyor.
Ben her isteyene bu çizimin yüksek çözünürlüklü halini gönderemem. Bir şekilde bir başkasının eline geçip de bu çizimi istediği amaçta kullanması hoşuma gitmeyecek bir şey. Eminim sizin de hoşunuza gitmeyecektir, FRPworld tişörtü çalıntı gibi görünebilir. Ben sonuçta bu ejderhaya emek verdim ve kimseden para almıyorum, birinin bunu bir şekilde çalıp kullanmasını istemiyorum. Bu nedenle topluca yaptırabiliyorsak benim daha işime gelir.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Aslında bu aklıma gelmedi değil, sana hak veriyorum insanlar çıkarları doğrultusunda kullanabilir lakin işin bir çıkmaza yeniden girmesi beni tedirgin ettiğinden artık bir şekilde bu olayın gerçekleşmesini isteyerek senin hayallerinle oynadım, özür dilerimPossessed wrote:
Darktimes, çizimle uğraştığım için biliyorum, freelance iş de yaptım ondan şunu belirtmem gerekiyor.
Ben her isteyene bu çizimin yüksek çözünürlüklü halini gönderemem. Bir şekilde bir başkasının eline geçip de bu çizimi istediği amaçta kullanması hoşuma gitmeyecek bir şey. Eminim sizin de hoşunuza gitmeyecektir, FRPworld tişörtü çalıntı gibi görünebilir. Ben sonuçta bu ejderhaya emek verdim ve kimseden para almıyorum, birinin bunu bir şekilde çalıp kullanmasını istemiyorum. Bu nedenle topluca yaptırabiliyorsak benim daha işime gelir.
Bir diğer konu tişörtlerin boyları.Bu konuda ben de tish-o.com ile sürekli irtibatta olan Bogus'tan yardım alabilir ya da sitenin canlı desteğini çevrimiçi gördüğünüz takdirde boyunuzu ve kilonuzu söyleyerek tişörtün size göre en uygun boyunu öğrenebilirsiniz.Sanırım 2. söylediğim daha mantıklı hem Bogus'un tek tek uğraşmaması bakımından ona da yük binmez.
Bu 2 madde konusunda Possessed'e hak veriyorum.Böyle birşeyin yapılması gayet mantıklı olur zaten artık bu konu başlığına "ölmüş" diyerek bakılmıyor.1. "FRPworld Tiþörtü Ýsteyenler Buraya" adlý bir baþlýk açabiliriz. Ã?ünkü bu baþlýk tiþörtün akýbetini konuþma baþlýðýydý, o nedenle giren çýkan çok yok artýk. Yeni bir baþlýk iþlerin ilerlediðini de göstermiþ olacak, baþlýðý okuyan týklayýp bir bakacak en azýndan. Bu baþlýkta tiþörtün ne olacaðý, iþin nasýl olacaðý anlatýlsýn ve isteyen kiþiler de "ben istiyorum" diye ileti atsýn.
2. Anasayfaya bir haber yazalým, tiþörtün üstündeki ejder resmini küçültüp ekleyelim oraya (dikkat çeksin yani) ve biraz olayý anlatýp 1. maddede söylediðim baþlýðýn linkini ekleyelim. Ýsteyenler týklayýp oraya ulaþsýn.
Bir de şu aralar siteye girenler pek giremiyor sanırım.Yoksa bu başlığın sonundan itibaren tişörtü isteyenleri toplasak sanıyorum sayımız 15'e yaklaşır.
Artık t-shirtümü giymek istiyorum yahu
Boyum 1.70 kilom 70 beden medium 
Not: Arkadaşlar acele edelim, uzun süre bu formumu koruyamayabilirim :p İş hayatının stresi ve yaşlanmanın getirileri ile aşağı yukarı hareketler çok muhtemel bu zamanlarda
)
Not: Arkadaşlar acele edelim, uzun süre bu formumu koruyamayabilirim :p İş hayatının stresi ve yaşlanmanın getirileri ile aşağı yukarı hareketler çok muhtemel bu zamanlarda
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
güç amacın, k
Possessed öncelikle senin sorularına ve fikirlerine hemen cevap vereyim.
T-shirtlerin hepsi aynı adrese yollanmak zorunda. Firma 15 tane farklı adrese göndermeyi kabul etmeyecektir.
İkincisi, hesap sahibinin ve işi halledenin aynı olması gerektiği düşüncesindeyim.
Farklı farklı bedenlerde sipariş verirsek fiyatta olumsuz yönde bir artış olur mu diye siteye sordum. Ayrıca havale ve kredi kartı gibi ödeme seçeneklerinden herhangi birini seçtiğmiz taktirde ne gibi fiyat farklılıkları olacağını da. Hatta 15 t-shirt için aşağı yukarı bir kargo fiyatı verip veremeyeceklerini de sordum. Cevap bekliyorum.
T-shirtin alınması işini ben organize ederim. O hiç sorun değil, ancak hesabımda 14 farklı kişinin paralarını biriktirme sorumluluğunu üstlenmek istemiyorum.
Ben kredi kartımla siparişi veririm. Sonra da Efla bana miktarı toplu olarak havale edebilir. Aldığım fiş, fatura veya siteden toplu siparişi vermek mümkünse siparişin tutarı ile birlikte print screen görüntüsünü alıp paylaşırım. Sonuna kadar şeffaf bir şekilde hallederiz.
Geriye kalan sorun t-shirtlerin nasıl ulaştırılacağı. İşte bu konunun enine boyuna düşünülmesi gerekiyor.
İşyerimden kargo göndermek benim için çok kolay. Her gün gelip ofisimden kargo alan kargocu var. Hiç zahmet çekmem, ancak fiyat pazarlığı da yapamam. Piyasadaki en pahalı kargocu da olabilir, en ucuzu da. Alıcı öder şeklinde gönderebilirim. Mercedes firmasının anlaşmalı kargocusu. Ama ne kadar ücret alıyor bilmiyorum.
İstanbul'da ortak bir gün belirlenirse oraya t-shirtleri de getiririm tabiki. Ancak herkes istanbullu değil.
Son olarak, en kötü ihtimal Haziranda sonisphere var. Oraya da getirebilirim t-shirtlerinizi. Oraya gelmeyen varsa t-shirtü de almasın zaten. Bizden değil demektir.
T-shirtlerin hepsi aynı adrese yollanmak zorunda. Firma 15 tane farklı adrese göndermeyi kabul etmeyecektir.
İkincisi, hesap sahibinin ve işi halledenin aynı olması gerektiği düşüncesindeyim.
Farklı farklı bedenlerde sipariş verirsek fiyatta olumsuz yönde bir artış olur mu diye siteye sordum. Ayrıca havale ve kredi kartı gibi ödeme seçeneklerinden herhangi birini seçtiğmiz taktirde ne gibi fiyat farklılıkları olacağını da. Hatta 15 t-shirt için aşağı yukarı bir kargo fiyatı verip veremeyeceklerini de sordum. Cevap bekliyorum.
T-shirtin alınması işini ben organize ederim. O hiç sorun değil, ancak hesabımda 14 farklı kişinin paralarını biriktirme sorumluluğunu üstlenmek istemiyorum.
Ben kredi kartımla siparişi veririm. Sonra da Efla bana miktarı toplu olarak havale edebilir. Aldığım fiş, fatura veya siteden toplu siparişi vermek mümkünse siparişin tutarı ile birlikte print screen görüntüsünü alıp paylaşırım. Sonuna kadar şeffaf bir şekilde hallederiz.
Geriye kalan sorun t-shirtlerin nasıl ulaştırılacağı. İşte bu konunun enine boyuna düşünülmesi gerekiyor.
İşyerimden kargo göndermek benim için çok kolay. Her gün gelip ofisimden kargo alan kargocu var. Hiç zahmet çekmem, ancak fiyat pazarlığı da yapamam. Piyasadaki en pahalı kargocu da olabilir, en ucuzu da. Alıcı öder şeklinde gönderebilirim. Mercedes firmasının anlaşmalı kargocusu. Ama ne kadar ücret alıyor bilmiyorum.
İstanbul'da ortak bir gün belirlenirse oraya t-shirtleri de getiririm tabiki. Ancak herkes istanbullu değil.
Son olarak, en kötü ihtimal Haziranda sonisphere var. Oraya da getirebilirim t-shirtlerinizi. Oraya gelmeyen varsa t-shirtü de almasın zaten. Bizden değil demektir.
<div><strong>Çığlıkta henüz umut vardır, çığlık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükenişin ifadesidir.</strong></div>
İyi de Bogus, ben tişörtün parasını nasıl toplayacağımın derdine düştüm, İstanbul'a git gel parası, konser parası, kalma parası????
FRPWORLD divanından sandın herkesi, biz avam tabakasıyız bu diyarda
FRPWORLD divanından sandın herkesi, biz avam tabakasıyız bu diyarda
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
Beden XL'ı geçmediği takdirde fiyatlar değişmiyormuş. Kargo parasının ne kadar tutacağı ise meçhul.
10 TL'yi geçmez heralde diye umuyorum.
Evet, artık para toplamak için başlık açma işine başlayabiliriz.
Haydi pamuk eller cebe
10 TL'yi geçmez heralde diye umuyorum.
Evet, artık para toplamak için başlık açma işine başlayabiliriz.
Haydi pamuk eller cebe
<div><strong>Çığlıkta henüz umut vardır, çığlık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükenişin ifadesidir.</strong></div>
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
Yahu İstanbul'dan İstanbul'a kargo gönderme 4-5TL bir şey, sen Bogus'a giderken yolda daha çok para harcayacaksın.Darktimes wrote:İstanbuldakilerin kargo parası ödemesi mantıksız bence.Ya ortak bir buluşma yapılır, ya da doğrudan iş yerinden gelinir ve alınır, tabii Bogus sipariş edecek ise.(Bir İstanbullu olarak aradan çıkartayım dedim
)
Durun para toplamadan önce şu tişörtün reklamını doğru düzgün yapsaydık. Daha hala sadece bu başlığa girip çıkanlar biliyor. Bence önce benim bahsettiğim ilk iki maddeyi hayata sokalım.
Ben "FRPworld Tişörtü İsteyenler Buraya" başlığını açayım isterseniz, ama anasayfaya haber yazamıyorum, onu Efla'dan ya da yapabilecek birinden rica ediyorum. Benim isteğim, haberin yanına benim çizdiğim ejderin resmini ufaltıp iliştirirse daha dikkat çekici bir şey olur.
Bir de Aegron iyi reklam yapıyor, bakıyor mu o bu başlığa? Facebook'a felan yazalım çizelim, herkes duysun. Başka sitelerde bağınız varsa oralarda da duyurmak lazım. 15 kişi toplama hedefimiz de var.
Bir de Efla'nın söylediği hesaba yatıracağız sanırım. Bunda hemfikir miyiz?
Edit:
Tamam başlığı açtım. Burada tartışıp kararlarımızı oraya aktaralım.
http://www.frpworld.com/modules.php?nam ... 371#197371
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
possesed ana sayfada haber olarak görünmesini istediğin şeyi yazarsen ben de onaylarım hemen
http://www.frpworld.com/modules.php?name=Submit_News
şurayı kullanabilirsin. Yazınca beni de bir dürtersen bekletmemiş olurum hem. Haberi o şekilde koyalım.
http://www.frpworld.com/modules.php?name=Submit_News
şurayı kullanabilirsin. Yazınca beni de bir dürtersen bekletmemiş olurum hem. Haberi o şekilde koyalım.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
Tamam haberi oluşturdum Efla, bir ara kabul edersin. Yalnız dışarıdan resim koyma işi yapılmıyormuş. Konu seçerek hazır resim koyma var, ben de FRPworld amblemini koydum.Efla wrote:possesed ana sayfada haber olarak görünmesini istediğin şeyi yazarsen ben de onaylarım hemen
http://www.frpworld.com/modules.php?name=Submit_News
şurayı kullanabilirsin. Yazınca beni de bir dürtersen bekletmemiş olurum hem. Haberi o şekilde koyalım.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
T-shirtümüzü Haziran ayı içersinde alıyoruz. Kuruşu kuruşuna kesin bir fiyat söylemem imkansız, çünkü nihai olarak kaç kişiyi toplayacağımızı şu aşamada kestiremiyorum. (Vaz geçen, parası çıkışmayan, başka şehirde olacak olan vs vs...)
Ancak 20 ile 30 lTL arasında olacağı kesin.
Lütfen www.tish-o.com sayfasına gidip bedenleri inceleyin.
Siyah renk, klasik tip tshirt olacak.
Ancak 20 ile 30 lTL arasında olacağı kesin.
Lütfen www.tish-o.com sayfasına gidip bedenleri inceleyin.
Siyah renk, klasik tip tshirt olacak.
<div><strong>Çığlıkta henüz umut vardır, çığlık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükenişin ifadesidir.</strong></div>


