Star Wars Clone wars[dizi]

Buyrun huzurumuza ey güzide müdavimler. Eşsiz ve sonsuz dehlizlerinde savrulurken, bırakalım ruhumuzu dinginliğinin tadını çıkarsın...
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

2. sezon bölümleri de başladı, Cad Bane isminde bu animasyon dizisinde ilk kez ortaya çıkan bir kelle avcısı önplanda bu sezonda. Bir de artık yavaşça filmlere göndermeler de başladı. Anakin'in şanşölye'ye yakınlığı filan olsun, padavanı Ahsoka'ya şanşölye biraz soğuk davranıyor ve hatta Anakin'i ondan uzaklaştırmaya da çalışıyor gibime geldi. Bakalım Ahsoka'ya ne olacak en çok onu merak ediyorum. 3. filmin geçtiği zamanda bahsinin bile geçmediği (ama Anakin'in padavanı yani mühim bir karakter) göz önüne alınırsa ya trajik bir şekilde aramızdan ayrılacak ya da başka bir şey gelmiyor aklıma...
Lysana
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 716
Joined: Fri May 28, 2004 10:00 am
Location: Arborea

Post by Lysana »

Ahsoka gayet sevdiğim bir karakter umarım kendisine uygun bir gelecek verirle boşu boşuna ölüp gitmesini istemem..

Bu arada her star wars yapımları gibi bu yapımda gayet başarılı ve doyurucu bir çok görmek istediğim karakterleri burda bol bol görüyorum Aayla sacura gibi o da merak ettiğim bir karakterdi 3. filmde çok az bir bölümünde görüyorduk ve zaten ölüp gidiyordu.
Bir şehir,kalesini asla kaybetmez;
eğer onu taçlandıran duvarlar tuğladan
değil de insandan ise..
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

CNBCE'de gösteriyorlar, izliyorum ben de.
Droidlerin esprileri çok komik; mesela droid jedi General Grievous, Obi-Wan'ı kovalarken uçurumlardan filan zıplıyorlar, peşlerinden gelen droidler de zıplıyor tabii pat diye aşağı düşüyorlar.
Bir de 3 droid jediları görünce iki tanesi "Jedilar geliyor ateeş!" diye bağırırken aralarından biri ise "durun ateş etmeyin!" diyor. Bu ikisi lazerlerle ateş edince tabii ışın kılıçlarından geri gelip kendileri vuruluyorlar. Durun diyen ise yere yıkılan arkadaşlarına bakıp, "kötü fikir olduğunu biliyordum!" diyor. :mrgreen:
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

CNBC-E çok geride, 2. sezon bitmek üzere, gerç, ben 2. sezonun yarısından sonra izlemeyi bıraktım çünkü sıktı. Senaryo namına bir şey yok, Ahsoka'yı nereye bağlıyacaklar belli değil ve bence kendileri de bilmiyorlar bu yüzden ben bu çizgi diziyi Star Wars evreninin bir parçası olarak kafamda düşünmüyorum arıtk. Benim için 6 Star Wars filmi ile 2 anime filmi vardır sadece.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

catboy wrote:CNBC-E çok geride, 2. sezon bitmek üzere, gerç, ben 2. sezonun yarısından sonra izlemeyi bıraktım çünkü sıktı. Senaryo namına bir şey yok, Ahsoka'yı nereye bağlıyacaklar belli değil ve bence kendileri de bilmiyorlar bu yüzden ben bu çizgi diziyi Star Wars evreninin bir parçası olarak kafamda düşünmüyorum arıtk. Benim için 6 Star Wars filmi ile 2 anime filmi vardır sadece.
Catboy tabii ki bir mevzunun suyunun suyu orjinali kadar lezzetli olmadığı gibi, değişik bir şey haline de gelebilir. Bakınız Smallville dizisinde Clark Kent ve diğer karakterler, orijinal hikayeden amma saptılar. Meteor freaks filan :-P Bir de Merlin var, ben uzmanı sayılmam ama o hikaye de sapmış aslından diyorlar.

Bence bu Starwars animesini yaparken o genç kız Asoka jedi'ın başından geçen maceralar şeklinde yapsalar, ünlü karakterleri hiç koymasa ya da arada bir çok seyrek olarak gösterseler, konu da büyük hikayenin bire bir içinde değil de başka platformlarda ilerleseydi daha mantıklı olurdu. (böyle bilgisayar oyunları var starwarsın)

.
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

En başından Anakin'in çırağı olarak çıkması saçmaydı zaten, Aksoka karakterine gıcık değilim tam tersi ergen bir jedi fikri bana gayet eğlenceli geldi ve izlenesi aynı zamanda. Ama star wars tarihçesinde hiç bahsi bile geçmiyor, 3. filmde bu çırak neredeydi o zaman. çıraklık mertebesinden ustalığa yükselmiş olsa bile Anakin, hiç mi bu kadar çok bağlandığı çırağı Ahsoka'ya ne oldu hiç merak etmedi.
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Ahsoka'yı seslendiren Ashley Eckstein şeker mi şeker tatlı mı tatlı bir kız, bakınız resmi:

Image


düzeltme: ilk resim çok büyüktü de... :D
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Me likes.
Image
Post Reply