Arena Adası YORUMLAR

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

dwaxer wrote:
Illyra wrote:aşk iksiri kesin olsun çünkü büyüsü yok, gerekirse npc ler gerekirse oyuncular üzerinde kullanırım değil mi :evil:
Biliyordum işte sonunda böyle olacağını. :-P Etrafında sana aşık bir sürü goblinle ortalıklarda dolaşmak istiyorsun değil mi?

.
yok ben tek bir kişinin başına bela olmak için istiyordum aslında :evil:
Image
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Illyra wrote:
dwaxer wrote:
Illyra wrote:aşk iksiri kesin olsun çünkü büyüsü yok, gerekirse npc ler gerekirse oyuncular üzerinde kullanırım değil mi :evil:
Biliyordum işte sonunda böyle olacağını. :-P Etrafında sana aşık bir sürü goblinle ortalıklarda dolaşmak istiyorsun değil mi?

.
yok ben tek bir kişinin başına bela olmak için istiyordum aslında :evil:
Ilyra psikopota bağladı dağılın kaçın!! :D
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

aşk iksirine gerek yok, Bir tane Orc var ki Illyra'ya her zaman aşık zaten :wink:
Image
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

Androner wrote:aşk iksirine gerek yok, Bir tane Orc var ki Illyra'ya her zaman aşık zaten :wink:
o zaman aşk iksiri istemem o bana yeter :roll:
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Evet RPleri burda harcamayalım, buyrun oyuna. :-P

Evet yavaş yavaş başlayalım, gelen arkadaşlar burdan isim ve tip tariflerini yapıp oyuna girsinler. Anlamadığınız bir şeyler olursa soralım arkadaşlar.

.
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

kuleye gelen ilk benmişim gibi davrandım umarım sorun olmaz :)
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Illyra wrote:kuleye gelen ilk benmişim gibi davrandım umarım sorun olmaz :)
Yok zaten öyle olmuş, ilk sen gelmişsin görünüşe göre. :D

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Büyücü karakterler dikkat!

Bunu kütüphaneyi araştırırken bulacaksınız. Giriş mesajlarından sonra atıcam oraya ama sizi önden bilgilendireyim Illyra ve belki eğer fikir değiştirmezse Aegron sizleri ilgilendiriyor sadece


Kütüphaneyi araştırırken büyücü karakterlerin gözüne bir parşömen çarpar. Büyü bilen karakterler bunun büyülü semboller içeren bir parşomen olduğunu ve bundaki semboller okunarak büyü yapılabileceğini anladılar. Ancak bunu sadece "Büyücü" tipte karakterler yapabilir (Cadı Dweta gibi)

Image

İpucu: Cadı Dweta ve daha sonra gelecek büyücü tipler bu parşömenden sembolleri okuyarak "bilmedikleri büyüleri bile" (bakınız tablodan) yapabilirler. Ancak sadece kendi büyü seviyelerindkileri! şöyle kullanacaksınız: Parşömendeki harfleri doğru birleştirip, "parşömenden yapıyorum: ABRAKADABRA!" gibisinden söylediğinizde, eğer doğru söyledinizse o büyü gerçekleşir ve aynı anda parşömendeki o harfler gözden kaybolur. Okunmamış harfler hâlâ parşömende durmaktadır ve onlar da benzer şekilde daha sonra kullanılabilir. Her büyü yapışta, o büyüyü oluşturan harfler kaybolacak, diğerleri duracaktır.

Ayrıca (not ediniz simyacılar) Simya laboratuvarında yüzlerce boş iksir şişesi ile şu komponentleri buldunuz:
Sülfür(4)
Fosfor(3)
Mavi Mantar(2)
Tesla Ã?içeği(7)

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Kıvırcık, kahverengi saçları olan; keskin bakışlı fakat bu bakışlarının altında zekadan çok cesaret yatan birisiydi Edmond. Uzun boyu, biraz da kaslı yapısı sayesinde teke tek dövüşe girmek istemezdiniz.

Bir denizci olarak büyümüş olarak Edmond, hayatını bu sayede kazanmıştı. Ama hiçbir zaman bir muhafızdan öteye gidememişti. Ã?ünkü kaba kuvveti ve karizmatik görüntüsüne rağmen, içindeki ruh o kadar da zeki değildi.

Fakat o gün, zeka hiçbir işe yaramıyordu. Ã?ıkan fırtına da yalnızca en güçlü hayatta kalabilmişti. O en güçlü de bir adaya sığındı. Fakat sığındığı ada hakkında bilmediği bir şeyler vardı...
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Edmond teşekkür ederim ama bu adaya denizden gelmiş olamazsın, bir boyut kapısı tuzağıyla geldin. Sebebini eğer deniz kıyısına kadar gidebilirsen anlarsın. :evil: Hepiniz kuleden başlamanız lazım; arenanın kuralı böyle maalesef.

Neyse sen yine de teleportla gelmiş gibi gir oyuna, kendine zırh, silah fişlan seç depodan.

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Aegron Linwelin
Eladrin, Büyücü
Hikayesi;Ailesi kendi halkı arasında en iyi büyücülerden birine sahipti. Babasına! Bu da onun kendini bir şekilde kanıtlamasını gerektiriyordu. Sonuçta babası en iyi bütücülerden biriydi ve Aegron onun büyücü tek evladıydı. Güç meraklısı olan Aegron verilecek her türlü görevde kendini kanıtlayacağına ant içti. Kendisinden bilinmeyen ormanlardaki bir manastırdan bir taşı alma görevi verildi. Heyecanla görevi atılan Aegron için herşey fazla basitti. Manastıra girdi ve taşı bulması uzun sürmedi. TAşı eline gururla aldı ve sıktı. İşte o zaman birşeylerin ters gittiğini farketti. Birden heryeri bir kapladı ve kendini bir kulenin içinde buldu. (Bunun babasının bir oyunu olduğunu düşünüyor)

Asa: -1 atak x2-1 hasar

Düşük Seviye Büyüler;
1)Sogıl=>düşmanı şaşırtarak defansı -x1-4 Süre(tık+büyü)boyunca HT:6-12
2)Mırım=>Görüş alanındaki 1 dostuyla anında boyut sıçrayışı yer değiştirir.HT:9
3)Palık=> Düşmana komut verip istediğini yaptırır.(1tur) HT:6-12
4)Horıl=> Düşmana korku salarak kaçırtır. Süre(tık+büyü) HT:6-12
5)Enkat=> KAfa karıştırır saldırmadıkça bekler. Süre:(tık+büyü) HT:6-12
6)Sorch:Elinden ışın atma(ateş) Hasar:(Büyü-Defans) HT:6-12
7)Flıfı=> Hızlı koşu; 1tık ile 5 birim koşar(cezasız) Süre: Büyü*2dk HT:12
8)Krark=> Konuşabilen zeki bir kunduz yardımcı çağırır. süre:büyü*5dk HT:12
9)Stral=> Ruh bedenden çıkarak hayalet gibi dolaşır. Süre:büyü*3tur HT:12
10)Tızam=> Yanına kendi illüzyon kopyalarını yapar "Büyü" adet sahte klon. HT:12
11)Vorık=> ateş ve asitten etkilenmez. Süre:büyü*1dk HT:12
12)Rotte=>Düşmanı kör eder süre:(Büyü atağı-irade)tur boyunca HT:6-12
13)Alınk=> Elinden şimşek atma Hasar(Büyü-Defans)HT:6-12
14)Borat:Can+10 Atletik+x2 süre(tık+büyü)tur boyunca HT:6-12

Orta Seviye Büyüler;
1)Sorchor: Ateş topu(alan etkili,herkese) Hasar:(BüyüAtağı- Defans) HT:8-12
2)Bılsama:Görünmezlik! Süre:(tık+büyü) tur boyunca HT:8-12
3)Osogılt:Düşmanları(hepsini) şaşırtarak defansları:-x1-4 süre:(tık)tur HT:8-12
4)Uzgazol: Düşmanı atonlarına ayırarak toza dönüştürür. HT:12
5)Agorrat: Derisi taş gibi olur aldığı hasarlar:-15 süre:(tık)boyunca
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Evet Aegron sen de hoşgeldin, demek 2 büyücü, bir şaman, bir korucu ve bir de savaşçımız var hayırlı uğrulu olsun.

Bu başlığın ilk mesajını düzelttim, eklemeler yaptım. Tablolar inceltildi, uygun formata getirildi. Bu arada ImageShak uploader diye bir programı daha yeni keşfettim çok güzelmiş resim yüklemek için, ben de o siteye ne oldu diyordum, vs.

Neyse konumuza dönelim; ilk mesajda görebileceğiniz gibi Simya tablosu verdim ve komponentleri izah ettim. Kulede laboratuvar var, dışarda bulduğunuz komponentleri toplamayı akıl etmek ve bu malzemeleri unutmamak için not almayı sizin sorumluluğunuza bırakıyorum. Bütün simyacıların dışarı çıkarken çantasına bir sürü boş şişe, komponent kesesi filan koyacaklarını farzediyorum. :mrgreen:

Bu arada kulede silah, zırh ve çeşitli malzemeler var demiştim. Herkes rolünü yapıp da dışarı gitmeye karar verdiğinizde (öyle umuyorum) yanınıza aldığınız eşyaları belirtirseniz memnun olurum. Gerçi çok da önemli değil ama en azından zırh ve silah tercihlerinizi yazın, çünkü tablolara bakarsanız atak ve hasar değerlerinin değiştiğini göreceksiniz.

Unutmayalım atağın yanısıra silahların tabloda yazan hasar çarpanına da tık yatırmanız gerekir savaş esnasında.

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Dwaxer eklentiler çok hoş olmuş özellikle iksir olayına kafam çok yattı bakalım neler çıkacak? :D

Ilyra fosbomb için bir yerlerden cemcevhir yemişi(1) bulmamız lazım kör edici etkisi var işimize yarar ;) Peri kanadı tozu(1) bularakta sisbomb yapabiliriz. Eğer çok cemcevhir yemişi bulursak(2tane) Ateş bomb yapıp patlama yapmak hoş olur ;)
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

büyülerimi yazayım hemen

SILEM
AVADE
HIMPF
KRARK
VORIK
DEFAT
LOKIJ
VEKTI
JITAL
ALINK
BORAT
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Arkadaşlar size bir kural atlatması anlatayım:
Hani herkesi normalde 1 turda 12 tık varya, bazen bunu bir sonraki turunuzla birleştirebilirsiniz. (çünkü sırayla yapılıyormuş gibi görünen eylemler aslında aynı anda yapılmaktadır) Ã?rneğin 12 tık'lık bir büyü yapacaksınız ama sadece 7 tık hakkınız kalmış; bu turda büyüye başlayıp, bir sonraki turda bitirebilirsiniz, böylece 7 tık bu turda, 5 tık da diğer turun başında harcamış olursunuz. (ancak tam büyüyü yaparken biri sizi yaralamak vs gibi bir şey yaparsa eyleminiz bozulabilir.



Image


.
Post Reply