Facebook'daki D&D: Tiny Adventures

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Facebook'daki D&D: Tiny Adventures

Post by dwaxer »

.

Aslında Facebook oyunlarına gıcık oluyorum çünkü biraz oynadığında, "bilmem kaç arkadaş topla öyle gel!" ya da "onu yapamazsın ama kredikartınla puan ısmarlarsan olur!" diye mesaj çıkarıp duruyorlar ya önüne.

Neyse konu o değildi, bu Tiny Adv. 4Ed. karakterlerden birini seçip güya level atlatıyorsun filan, aslında çok basit, oyun bile sayılmaz ama benim nedense hoşuma gidiyor. Oyunda karakteri biz oynatmıyoruz, o kendi gidip maceralar yaşıyor ve başına gelenler özet olarak paragraf halinde çıkıyor.

Bu macera özetlerinden bazıları hoş ve komik olabiliyor. Benim ilk karakterim bir Dwarf Warlord. şimdi Charisması 20. 20 karizmalı cüce! :mrgreen:
Mesela birini kurtaramayınca, "adamı kurtaramadığına üzülmüştü ama yerdeki altınları toplamayacak kadar da üzgün değildi!" şeklinde anlatılıyor ya da örneğin iki kişi bir hırsız yakalayıp öldürmüş ve hırsızdan kalan çalıntı malları ne yapmaları gerektiğini tartışırlarken, bizimki müdahale ediyor ve malları gerçek sahiplerine vermeleri gerektiğine ikna ediyor adamları. Bu arada gözüne kestirdiği büyülü kalkanın da kendisinden çalıntı olduğunu eklemeyi unutmuyor. Merak ediyorum bu öyküler karakter dwarf olduğu için mi böyle gelişiyor yoksa her tip karakterde de aynı davranış biçimi mi geçerli?


Aegron'a not: Boşlamışsın karakteri arkadaşım, ilgilen biraz :-P

.
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Sanırım bu sitedeki herkes zaten bunu biliyordur hatta çoğu oynuyordur. Benim karakter level 7 eladrin wizard, ismi de Safiel Persoul. :D
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

catboy wrote:Sanırım bu sitedeki herkes zaten bunu biliyordur hatta çoğu oynuyordur. Benim karakter level 7 eladrin wizard, ismi de Safiel Persoul. :D
Hımm demek biç kimse bana haber vermedi, alacağınız olsun. :-P
Bir de uzun isim vermek hiç akıl kârı değilmiş onu anladım, çünkü metinlerde biçimsiz duruyor. Tek kelimelik ve (belki de büyük harflerden oluşan) bir isim kullanmak lazım.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Re: Facebook'daki D&D: Tiny Adventures

Post by Aegron Linwelin »

dwaxer wrote:.Aegron'a not: Boşlamışsın karakteri arkadaşım, ilgilen biraz :-P

.
Ben onu tamamen unuttum abi ya :)
Gireyim bakayım bi ara ilk girdiğim de görmüştüm dediğin şekilde paragraflarda çok saçma şeyler çıkabiliyo ve evet çoğu aynı doğrultuda senin dediğin tarz şeyler çıkıyo
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Yeni bir karakter yapayım diyorum ne yapsam acaba?? :roll:
Yeni ırkları sınıflar gelsin yav :-P
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron Linwelin wrote:Yeni bir karakter yapayım diyorum ne yapsam acaba?? :roll:
Yeni ırkları sınıflar gelsin yav :-P
Yeni ırk ve sınıflar 2. 3. jenerasyon herolarında geliyormuş. 11.levelde zaten macera bitiyor, başka karakter yapıyorsun ama elindeki eşyalardan birini yeni gelene devredebiliyormuşsun.

.
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Dwaxer daha bugün başlamadın değil mi ama levelini bayağı bir yüksek gördüm de :D
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

catboy wrote:Dwaxer daha bugün başlamadın değil mi ama levelini bayağı bir yüksek gördüm de :D
Yok canım birkaç gün oldu. Bu arada benim karaktere bir "heal" çekmişsin sağol, ben de sana bir "buff" yolladım. :mrgreen: gazinoda birbirine meyve tabağı yollar gibi arkadaşlar birbirine yardım gönderiyor. :-P
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

dwaxer wrote:
catboy wrote:Dwaxer daha bugün başlamadın değil mi ama levelini bayağı bir yüksek gördüm de :D
Yok canım birkaç gün oldu. Bu arada benim karaktere bir "heal" çekmişsin sağol, ben de sana bir "buff" yolladım. :mrgreen: gazinoda birbirine meyve tabağı yollar gibi arkadaşlar birbirine yardım gönderiyor. :-P
:D :D evet öyle gözüküyo ben sıfırdan bi karakter açıp başlayayım o zaman
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

An orc had Safiel Persoul pinned in a bear hug. It was not time to consider how he had gotten himself into this situation, but instead on how to get out of it.

Ha ha, işte macera diye buna derim? :D
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Tamamen Fransız kaldım olaya, Facebook'ta browser oyunu mu bu nedir? Kusura bakmayın böldüm ama ilgimi çekti :D
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Possessed wrote:Tamamen Fransız kaldım olaya, Facebook'ta browser oyunu mu bu nedir? Kusura bakmayın böldüm ama ilgimi çekti :D
D&D bilmek lazım tabii önce. :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.


Kızlar bu adama hasta! Karizmaya bakar mısınız yahu! :mrgreen:

Image
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Ben bir ara hemen seviye atlasın diye uğraşıyordum ama artık sıkıldım, hiç bir şey olduğu yok ya. 2 gündür hiç bakmıyorum bile, bıraktım gitti. :D
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

catboy wrote:Ben bir ara hemen seviye atlasın diye uğraşıyordum ama artık sıkıldım, hiç bir şey olduğu yok ya. 2 gündür hiç bakmıyorum bile, bıraktım gitti. :D
Valla aslında çok şey oluyor. Her seferinde ortalama 10 kadar minik minik maceralar yaşıyor karakter ve hepsini de okuyabilirsin, yazılı yani günlüklerde.
Post Reply