6 kişi dedik 3 kişi oldu bugün. Zaten iki saat kadar anca durabildik.(özel nedenler ) Scur ortalarda yoktu ulaşamadık. Middle-earth ise benimle resmen dalge geçti bugün.Attığı mesajı kısaca özet geçiyorum;
Hacı ne oyunu ya ben metucondayım şu anda. Neyse hadi ben oyuna başlıyorum rahatsız etme beni ha
Mesaj tamamını yazdım sanırsam.
Kısa bir süre durmamıza rağmen kendi adıma eğlendim diyebilirim.
Büşra'nın halfling karakteri ile dev gibi bi demirciye " döverim seni ha" demesi sonra arkasına bakınca arkadaşlarının gittiğini görmesi ve kalması
Haftaya Cuma devam ediyoruz insallah !!
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Bizim zamaninda eski bir frpworld uyesi arkadasla iki kisilik dev Bursa bulusmamiz vardi... : ) ) Arkadaslar sayiyi kafaniza takmayin. Iki defa Burasada frpworld uyesi birer arkadasla bulustum. Ikisi de hayatimin en unutulmaz anilari arasinda su anda... Tabii ben bir de Bursayi cok seviyorum onun da payi var sanirim. : ) )
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Firble umarım bi gün gelebilme şansın olur ve görüşürüz. Sayının önemli olmadığını bende biliyorum değil 3 tek kişi gelse dahi oturup site hakkında frp hakkında hayat hakkında konuşmaktan zevk alıyorum
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Bu yaz karmakarışık olacak gibi görünmeye devam ediyor. : ) ) ) ) Biraz daha önümü görüyorum, ama hala belirsizliğim epey sürüyor... : ) ) ) Ankarada zamanında Karagöz ve Hacivat'ı izlemiştim birkaç defa... Bursa özlemimi biraz gideriyordu... Ama bilgisayarımın ses sistemi çökünce buradan izleyemiyorum ne yazık ki. :... (
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>