WoD sisteminin Dark Ages uyarlamalarından biri, Kurtadamlarımız hakkında.
1200-1300 yılları zamanlarına denk gelen, o zaman Avrupa'sında Kurtadamların ne tür bir yeri olduğunu gösteriyor bu sistem. Oynaması ve oynatması cidden zevkli. Merak eden olursa uzun bir bilgi yazabilirim, onun dışında bir şeyler yazmak isteyen de olabilir pek tabi.
Sizinle bu sistem hakkında tartışmak isterim(Bu aralar bu sistemi oynatıyorum ben de, oynayanları izlemesi bile çok zevkli)
Dark Ages: Werewolf
-
SacoKhan
- Forum Yöneticisi
- Posts: 2585
- Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
- Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden
Dark Ages: Werewolf
And i still wonder if you ever wonder the same!...
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
SacoKhan
- Forum Yöneticisi
- Posts: 2585
- Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
- Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden
şöyle söyleyeyim öncelikle; 1200 avrupasında geçiyor. Bildiğimiz vampirler, mage'ler, kurtadamlar herkes var ortalıkta ama bayaa gizliler. Bizim kurt adamlarımız da genel olarak büyük ormanlarda ikamet ediyorlar, insan içine çıkmıyorlar. (Bu arada kurt adamların genel olaylarını merak edersen daha uzunca yazabilirim)
10 adet kabileden birinin üyesi olarak başlayabiliyorsun karakter yaratmaya:
* Black Furies: Abla werewolf oluyor bunlar. Hepsi dişi, erkekleri sadece populasyonlarını artırmak için kullanıyorlar. Yani bildiğimiz amazonlardan hiç bir farkları yok. Onurlu ve bilgeler, savaşta da bayaa yırtıcı kendileri.
* Bone Gnawers: The Apocalypse versiyonundaki hallerinden hiç bir farkları yok. İnsanların arasında ve şehirlerde yaşıyorlar. Gizlilik, hayatta kalma gibi bir çok konuda başarılılar.
* Children of Gaia: Bilge ve barışçı kurtadamlar. Tüm diğer kabilelerle araları iyi, ve onları birleştirmek gibi bir amaçları var Wyrm'e karşı.
* Fenrir: Daha çok savaşçı bir kabile. Savaşta aldıkları zaferlerden gurur duyarlar. Biraz vikingvariler. Büyük efsanevi kurt Fenris'den geldiklerine inanırlar. Wyrm'i her nerde görürlerse onu yok etmek için ellerinden geleni yaparlar. Bayaa gazlar anlayacağın.
* Fianna: Kabileler arasında en duygusalı sayılabilirler. Bir çok ozan, şair falan aralarından çıkar. Düşmanlarına sert, dostlarına aşırı sevgi dolu davranırlar. Gönül adamları yani.
* Red Talons: İnsanları sevmeyen ve doğallığa önem veren bir kabile. Benim de çok bilgim yok şu anda.
* Shadow Lords: Diplomat sayılabilirler(kurt adamların arasında en azından).Katı bir hiyerarşi ve büyük bir gizliliğe sahipler kendi aralarında.
* Silent Striders: Göçebe ve çingeneler. Kökenlerini mısırdan geldiği söylenir. Diplomatik olarak kurt adamlar arasında pek etkileri yoktur.
* Silver Fangs: Doğal liderleri. Eskiden beri çoğu lider bu kabileden çıkmıştır. Onur ve zafer öncelikli hayat amaçlarıdır.
* Warders of Men: Hatırlamıyorum.
Bunun dışında birazcık Avrupanın o zamanki hallerini incelemek gerek, Almanya ve Kuzey avrupa taraflarında bolca kurt adam bulunuyor. Breed ve Auspice dediğimiz özellikler Apocalypse settingiyle aynı.
Merak ettiğiniz bir şey olursa anlatabilirim, ama soru sorarsanız daha iyi olur çünkü çok fazla konu var.
10 adet kabileden birinin üyesi olarak başlayabiliyorsun karakter yaratmaya:
* Black Furies: Abla werewolf oluyor bunlar. Hepsi dişi, erkekleri sadece populasyonlarını artırmak için kullanıyorlar. Yani bildiğimiz amazonlardan hiç bir farkları yok. Onurlu ve bilgeler, savaşta da bayaa yırtıcı kendileri.
* Bone Gnawers: The Apocalypse versiyonundaki hallerinden hiç bir farkları yok. İnsanların arasında ve şehirlerde yaşıyorlar. Gizlilik, hayatta kalma gibi bir çok konuda başarılılar.
* Children of Gaia: Bilge ve barışçı kurtadamlar. Tüm diğer kabilelerle araları iyi, ve onları birleştirmek gibi bir amaçları var Wyrm'e karşı.
* Fenrir: Daha çok savaşçı bir kabile. Savaşta aldıkları zaferlerden gurur duyarlar. Biraz vikingvariler. Büyük efsanevi kurt Fenris'den geldiklerine inanırlar. Wyrm'i her nerde görürlerse onu yok etmek için ellerinden geleni yaparlar. Bayaa gazlar anlayacağın.
* Fianna: Kabileler arasında en duygusalı sayılabilirler. Bir çok ozan, şair falan aralarından çıkar. Düşmanlarına sert, dostlarına aşırı sevgi dolu davranırlar. Gönül adamları yani.
* Red Talons: İnsanları sevmeyen ve doğallığa önem veren bir kabile. Benim de çok bilgim yok şu anda.
* Shadow Lords: Diplomat sayılabilirler(kurt adamların arasında en azından).Katı bir hiyerarşi ve büyük bir gizliliğe sahipler kendi aralarında.
* Silent Striders: Göçebe ve çingeneler. Kökenlerini mısırdan geldiği söylenir. Diplomatik olarak kurt adamlar arasında pek etkileri yoktur.
* Silver Fangs: Doğal liderleri. Eskiden beri çoğu lider bu kabileden çıkmıştır. Onur ve zafer öncelikli hayat amaçlarıdır.
* Warders of Men: Hatırlamıyorum.
Bunun dışında birazcık Avrupanın o zamanki hallerini incelemek gerek, Almanya ve Kuzey avrupa taraflarında bolca kurt adam bulunuyor. Breed ve Auspice dediğimiz özellikler Apocalypse settingiyle aynı.
Merak ettiğiniz bir şey olursa anlatabilirim, ama soru sorarsanız daha iyi olur çünkü çok fazla konu var.
And i still wonder if you ever wonder the same!...