Iron Man 2 (2010)
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Iron Man 2 (2010)
Bir marvel bombası daha bizler için beyaz perde de... Iron Man 2 geliyor.. 2010 da 
Sanırım bu filme bursada ilk gidenlerdenim. AFM açılır açılmaz 11 seansına direk girdik. Bence epey güzel olmuş. İyi aksiyon vardı gitmenizi tavsiye ederim.
Code: Select all
Bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama neredeyse eminim. Bu zenci albay arkadaşımız vardı ilk filmde Tony Stark'ın arkadaşı. O değişmiş yahu. Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Albert Einstein
İzledim beğendim de... Güzel bir film... Yani ilk filmdeki süper kahramanı süper antipatik bulmuştum.
İkinci filmdeki kahramanı da süper antipatik bulmakla birlikte konunun işlenişi daha çok hoşuma gitti.
Bu arada Batman Ã?rümcek Adam gibi diğer kahramanlar sanırım şehir içi güvenlikle uğraşıyorlardı öncelikle.. Demir Adam daha çok genel sorunlarla ilgileniyor gibi...
Eh bu açıdan, özellikle kimliğini de açıkladıktan sonra ne kadar düşünsem ne kadar kafa yorsam bütün sorunları birden halledemez diye düşünmeden edemiyorum. Sonuçta tek bir adam bu değil mi ama? Eh durmadan zırhla da dolaşmıyor.
Neyse sonuçta film epey düşündürdü beni.... Etkileyici bir film olmuş kısacası....
İkinci filmdeki kahramanı da süper antipatik bulmakla birlikte konunun işlenişi daha çok hoşuma gitti.
Bu arada Batman Ã?rümcek Adam gibi diğer kahramanlar sanırım şehir içi güvenlikle uğraşıyorlardı öncelikle.. Demir Adam daha çok genel sorunlarla ilgileniyor gibi...
Eh bu açıdan, özellikle kimliğini de açıkladıktan sonra ne kadar düşünsem ne kadar kafa yorsam bütün sorunları birden halledemez diye düşünmeden edemiyorum. Sonuçta tek bir adam bu değil mi ama? Eh durmadan zırhla da dolaşmıyor.
Neyse sonuçta film epey düşündürdü beni.... Etkileyici bir film olmuş kısacası....
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
.
Hımm, o zaman demek ki orijinal hikayesiyle pek çelişmiyor; özür dilemem lazım filmi yapanlardan. 
Geçen biraderle sohbet ederken, "Ironman gibi bizim de zırhımız olsa neler yapabiliriz?" diye konu açtım; ben trfik cezası kesmek filan gibi tekdüze fikirlerimi geliştirme çabasındayken, sonra birden ikimizin de göbekten dolayı zırha sığamayacağımızı idrak ederek büyük hayal kırıklığı yaşadım.
Diyete başladım, en kısa sürede vereceğim kiloları.
.
Geçen biraderle sohbet ederken, "Ironman gibi bizim de zırhımız olsa neler yapabiliriz?" diye konu açtım; ben trfik cezası kesmek filan gibi tekdüze fikirlerimi geliştirme çabasındayken, sonra birden ikimizin de göbekten dolayı zırha sığamayacağımızı idrak ederek büyük hayal kırıklığı yaşadım.
.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
ben bu marvel karakterlerini, çizgi romanlarını ve filmlerini hiç sevmem ama ironman için çok iyi diyolar alacağım ikisinide dvd olarak hatta ironman2'ye sinemada giderim belki ama hiçbir marvel filmi, v for vendetta, sin city yada batman gibi şaheser olabilecek derecede olmadı hiç oda ayrı bir konu.
İlk Iron-Man çıktığında "Nihayet Marvel sinemaları çocuklara çalışmayı bıraktı." diye düşünmüştüm. İkinciyi hâlâ izlemedim. Ama arada Sherlock Holmes'u izleyince adama hayranlığım arttı. Sırf başrol amcamı görmeye gitcem filme 
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
İkinci ilkinden daha güzel bence bana ilkinde biraz Demir Adam böyle güçlüdür Demir Adam şöyle karizmatiktir havası baskın çıkmış gibi geldi.
İkinci de ciddi bir hikaye var.... Bence en az Demir Adam kadar karizmatik de bir karakter var ayrıca filmde... Yani aslında birden fazla karizmatik karakter var Demir Adamı saymasak bile...
Kısaca daha izlenesi bir film olmuş bence... İlk filme biraz üniversitedeki son bir haftamı yaşarken arkadaşlarım hadi son bir defa sinemaya gidelim dediği için gitmiştim. Bu defa biraz frpworldden tavsiye edilince gittim ama daha bir değdi... Gerçi gecenin üçündeki seansa gitmek de ilginç olurdu.. : ) ) )
Ama o tarz maceraları yaza bırakalım. : ) )
İkinci de ciddi bir hikaye var.... Bence en az Demir Adam kadar karizmatik de bir karakter var ayrıca filmde... Yani aslında birden fazla karizmatik karakter var Demir Adamı saymasak bile...
Kısaca daha izlenesi bir film olmuş bence... İlk filme biraz üniversitedeki son bir haftamı yaşarken arkadaşlarım hadi son bir defa sinemaya gidelim dediği için gitmiştim. Bu defa biraz frpworldden tavsiye edilince gittim ama daha bir değdi... Gerçi gecenin üçündeki seansa gitmek de ilginç olurdu.. : ) ) )
Ama o tarz maceraları yaza bırakalım. : ) )
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
