Arena Adası YORUMLAR

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

aegron, kız şimdi büyü yaparken iyice konsantre olmuştur, bence önerini duymaz bile :)
Image
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

O kız belki ne demek istediğimi sezgileriyle anlamıştır :D
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Aegron senin mesajını silmek zorunda kaldım. Kulübenin arkasında birileri olduğunu yalnızca Edmond görebilir; o da kolay görmüyor (silik) :-P kim kimdir anlamıyor en azından.

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

dwaxer wrote:.

Aegron senin mesajını silmek zorunda kaldım. Kulübenin arkasında birileri olduğunu yalnızca Edmond görebilir; o da kolay görmüyor (silik) :-P kim kimdir anlamıyor en azından.

.
Tamamdır :)
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

fmc wrote:9 tık koşarak (5,11) karesine gitmek için
3 tık fiziksel defansa (10+x3(-1)) 18
Fmc o gittiği kare (x11, y5)

bir de koştuğunda bütün zar çarpanların -x1 ceza alıyor -1 değil (ama hiç çarpanın yoksa yani sıfır ise o zaman -1 veririz)
yani defansın 10+x3'ten 10+x2'ye düşecek; 10+3*2=15 :mrgreen: Ama sonradan aklıma geldi, barikatın hemen arkasında duran kişinin defansı +8 diyorum çünkü çok iyi siper veriyor. Yani defansın 23 olacak toplamda.

.
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

dwaxer wrote:
fmc wrote:9 tık koşarak (5,11) karesine gitmek için
3 tık fiziksel defansa (10+x3(-1)) 18
Fmc o gittiği kare (x11, y5)

bir de koştuğunda bütün zar çarpanların -x1 ceza alıyor -1 değil (ama hiç çarpanın yoksa yani sıfır ise o zaman -1 veririz)
yani defansın 10+x3'ten 10+x2'ye düşecek; 10+3*2=15 :mrgreen: Ama sonradan aklıma geldi, barikatın hemen arkasında duran kişinin defansı +8 diyorum çünkü çok iyi siper veriyor. Yani defansın 23 olacak toplamda.

.
tamam doğru. ben atmalışım onu unutmuşum. pardon :)
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Evet arkadaşlar yeni hamlelerinizi bekliyorum. :)

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron Linwelin wrote:Ellerini iki yana açarak ruhunu iyice boşalttı ve enerjinin içinde dolaştığını hissetti. Artık bir ruhtu.
Stral-12 tık
(Bu turda yürüme hakkım kalmadıgı için bir dahaki tur koşarak içinden geçeceğim şu engelin)
Aegron büyünün tanımında: "Ruh bedenden çıkarak hayalet gibi dolaşır" diyor; sonra yanlışlık olmasın bak. :mrgreen: Yani illa ki engelin içinden filan geçmene gerek yok, uçabilirsin (ama yürüme hızında uçuyorsun) fakat bu arada bedenin olduğu yere yığıldı kaldı yani, hayalete dönüşmedin, ruhun bedenini terk etti ve 12 tur sonra otomatik olarak geri dönecek (tabii istersen daha erken de dönebilirsin.)

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

"Abov ni ittim ben :mrgreen: Yanlışlık yapmışım o zaman ya değiştirebiliyok mu?"
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron Linwelin wrote:"Abov ni ittim ben :mrgreen: Yanlışlık yapmışım o zaman ya değiştirebiliyok mu?"
Değiştirebilirsin. :D Yalnız sadece 1 cümleden oluşan büyü tanımlarını okuyalım :-P

Gerçi astral da iyiydi be casusluk filan yapardın.

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

dwaxer wrote:
Aegron Linwelin wrote:"Abov ni ittim ben :mrgreen: Yanlışlık yapmışım o zaman ya değiştirebiliyok mu?"
Değiştirebilirsin. :D Yalnız sadece 1 cümleden oluşan büyü tanımlarını okuyalım :-P

Gerçi astral da iyiydi be casusluk filan yapardın.

.
Olabilir aslında ama karşıya geçip başka tür büyüler yapıp daha kısadan işi halletmek varken :D
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron Linwelin wrote:Olabilir aslında ama karşıya geçip başka tür büyüler yapıp daha kısadan işi halletmek varken :D
Aegron şimdi sen STRAL'dan vaz mı geçtin; ruh olup mu uçuyon, yoksa fiziksel olarak mı koşuyorsun? Herhalde fiziksel olarak koşuyorsun. :)

Bu arada sonunda tuzak patladı. :evil: 5.Tur ara seans hazırlamam lazım.
Size bahis yatıranlar kristal küre başında saçlarını başlarını yoluyorlar. :mrgreen:

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Arkadaşlar bu arada Canları yükseltecektik, sizlerden fikir gelmedi. şimdili eski miktarınızın 3 katı olarak devam edelim.

Yani CANlarınız;
Etbern: 66
Thanmarn: 54
Dweta: 42
Edmond: 78
Aegron :42

......

Ethbern tuzak araştırması yapsaydın, barikattaki tuzağı bulabilirdin; zorluk:18'di, hatta koşarak değil de yürüyerek gelseydin bile farkedecektin 6x3=18 ama koşunca 6x2 oldu tabii.

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

dwaxer wrote:Aegron şimdi sen STRAL'dan vaz mı geçtin; ruh olup mu uçuyon, yoksa fiziksel olarak mı koşuyorsun? Herhalde fiziksel olarak koşuyorsun. :)

Bu arada sonunda tuzak patladı. :evil: 5.Tur ara seans hazırlamam lazım.
Size bahis yatıranlar kristal küre başında saçlarını başlarını yoluyorlar. :mrgreen:

.
Evet öyle yapıyorum.
Bi an sen öyle deyince aklıma masabaşında paralarını savuran şişmam züppe takım elbiseli tipler geldi.

Hadi Aegron öldür onları :-P
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

nehirde timsahlar yaşıyormuş abov :D
Image
Post Reply