Tamam gnomelar öyle zaten ben de sevmem, ama o kadar küçük ve zeki olmayı(aynı zamanda sevimli de değiller, bu da bir artıdır) bir tek goblinler hakediyor benceEfla wrote:çook çirkinler. Gnomelardan hazzetmezdim goblinler daha fena olacak Sesleri de kötü zaten. Ortalığı havaya uçurup dururlar artık =)SacoKhan wrote:Lütfen goblinlere laf yok. Warcraft evrenindeki en azimli ırk...
World of Warcraft Cataclysm'de buluşalım!
-
SacoKhan
- Forum Yöneticisi
- Posts: 2585
- Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
- Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden
And i still wonder if you ever wonder the same!...
http://forums.wow-europe.com/thread.htm ... 2659&sid=1
Lord_Feanor'la da konuştum, blackout battlegroup'unu tavsiye etti. Forumlara biraz baktım gayet iyi görünüyor. BG'de horde için queue uzunmuş ama sorun olmaz diye düşünüyorum. Feanor Zenedar'da ally olarak oynuyormuş ama kimse ally olmak istemez sanırım? Bunlardan herhangi biri uygundur. Tabii ekonomisi, guildler falan çok önemli olduğu için artık hangisi bu açılardan iyiyse onu seçeceğiz. Fikri olan?
Agamaggan - PvP
Aggramar - Normal
Al'Akir - PvP
Arathor - Normal
Aszune - Normal
Azjol-Nerub - Normal
Bladefist " PvP
Bloodhoof - Normal
Bloodscalp - PvP
Burning Blade - PvP
Doomhammer - Normal
Draenor - Normal
Dragonblight - Normal
Emerald Dream - Normal
Sunstrider - PvP
Twilight's Hammer - PvP
Warsong - PvP
Zenedar - PvP
Lord_Feanor'la da konuştum, blackout battlegroup'unu tavsiye etti. Forumlara biraz baktım gayet iyi görünüyor. BG'de horde için queue uzunmuş ama sorun olmaz diye düşünüyorum. Feanor Zenedar'da ally olarak oynuyormuş ama kimse ally olmak istemez sanırım? Bunlardan herhangi biri uygundur. Tabii ekonomisi, guildler falan çok önemli olduğu için artık hangisi bu açılardan iyiyse onu seçeceğiz. Fikri olan?
Agamaggan - PvP
Aggramar - Normal
Al'Akir - PvP
Arathor - Normal
Aszune - Normal
Azjol-Nerub - Normal
Bladefist " PvP
Bloodhoof - Normal
Bloodscalp - PvP
Burning Blade - PvP
Doomhammer - Normal
Draenor - Normal
Dragonblight - Normal
Emerald Dream - Normal
Sunstrider - PvP
Twilight's Hammer - PvP
Warsong - PvP
Zenedar - PvP
wow'da pvp'nizi açmadıkça karşı tarafın oyuncuları size saldıramazlar. pvp'nizi açmanın yolları aşağıdadır.
1- Pvp'si açık birisine saldırmak.
2- Pvp'si açık bir dostunuzu iyileştirmek, bufflamak, diriltmek.
3- Contested, Combat ve ya Enemy Territory'e girmek.
* Normal Serverlarda Contested Territory yoktur. Sadece Normal, Combat, Friendly (kendi bölgeniz yani) ve Enemy Territory vardır.
* Pvp Serverlarında başlangıç (ilk 20 seviye) bölgeleri Friendlydir (yani karşı faction için enemy). Onun dışındaki yerler ise ya contesteddır ya da Combat.
Dolayısıyla pvp serverlarında 20. leveldan sonra seviye atlamak için contested bölgelere girmeniz gerekir. Bu da karşı tarafa yem olma ihtimalinizi doğurur
.
Pvp server'ının güzel yanı, istediğiniz zaman pvp yapabilmenizdir. Karşı taraf size her zaman saldırma şansına sahip olduğu için her zaman tetikte olmalısınız. Bu da adrenalin katsayınızın artmasına neden olur. Kötü yani ise istemeseniz bile pvp yapmak zorunda kalmanızdır. Ayrıca özellikle level ve sayı olarak oluşan dengesizlik sonucu karşı tarafın oyuncuları tarafından kolayca öldürülme gibi bir sıkıntıyla da karşı karşıyasınız.
Normal server'ının güzel yanı istemedikçe karşı taraf size saldıramaz, rahat rahat oynarsınız. Kötü yanı ise bu sefer siz birilerine sataşmak isterseniz bunu yapamazsınız. Ayrıca maden vs ararken karşı tarafı öldürüp madeni alma keyfini tadamazsınız
Ben Normal tercih ederim açıkçası. Ã?ünkü battleground, arena gibi seçeneklerle pvp yapılabiliyor her tür serverda.
1- Pvp'si açık birisine saldırmak.
2- Pvp'si açık bir dostunuzu iyileştirmek, bufflamak, diriltmek.
3- Contested, Combat ve ya Enemy Territory'e girmek.
* Normal Serverlarda Contested Territory yoktur. Sadece Normal, Combat, Friendly (kendi bölgeniz yani) ve Enemy Territory vardır.
* Pvp Serverlarında başlangıç (ilk 20 seviye) bölgeleri Friendlydir (yani karşı faction için enemy). Onun dışındaki yerler ise ya contesteddır ya da Combat.
Dolayısıyla pvp serverlarında 20. leveldan sonra seviye atlamak için contested bölgelere girmeniz gerekir. Bu da karşı tarafa yem olma ihtimalinizi doğurur
Pvp server'ının güzel yanı, istediğiniz zaman pvp yapabilmenizdir. Karşı taraf size her zaman saldırma şansına sahip olduğu için her zaman tetikte olmalısınız. Bu da adrenalin katsayınızın artmasına neden olur. Kötü yani ise istemeseniz bile pvp yapmak zorunda kalmanızdır. Ayrıca özellikle level ve sayı olarak oluşan dengesizlik sonucu karşı tarafın oyuncuları tarafından kolayca öldürülme gibi bir sıkıntıyla da karşı karşıyasınız.
Normal server'ının güzel yanı istemedikçe karşı taraf size saldıramaz, rahat rahat oynarsınız. Kötü yanı ise bu sefer siz birilerine sataşmak isterseniz bunu yapamazsınız. Ayrıca maden vs ararken karşı tarafı öldürüp madeni alma keyfini tadamazsınız
Ben Normal tercih ederim açıkçası. Ã?ünkü battleground, arena gibi seçeneklerle pvp yapılabiliyor her tür serverda.

Sadece o değil aynı zamanda Role play yapman gerekiyor.catboy wrote:PvP neyse de ben Normal ile Rp serverı arasındaki farkı anlayamadım. Ne farkı var?
Ekleme: Araştırdım tek farkı Rp serverlarında kaakterine isim verirken daha dikkatli olmalıymışsın, yani Catboy7402 diye bir isim takmana izin verilmiyormuş. Böyle fantastik diyarlara uygun bir adın olacakmış.
-
SacoKhan
- Forum Yöneticisi
- Posts: 2585
- Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
- Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden
4-5 sene önce öyle değildi, çok güzel rp serverları vardı. Anılarımdan aklımda kalan bir şey; mesela arada bir savaşlara çıkardık guild olarak, başka bir guildla belirli yerlerde karşılaşıp savaşırdık ama öyle hurraaa diye yani. Taktik falan uygulamak değildi amaç, herkes birbirine taunt falan atar, hareket çekerdi sonra herkes şarja kalkardı. Oturup ateşin başında muhabbet ederdik, dungeonun ortasında da yapardık bunu şunu nasıl zor kestik, bu herif ne kadar kalleşmiş gidip öldürelim (boss hakkında) falan derdik. Zevkliydi kısacası ama o hava kısa sürede yok oldu.
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Rapor edilme konusu bir efsaneymiş sadece sanırımAlenthas wrote:Düşük levellarda roleplay yapılmayabilir, doğrudur. Ama yüksek levellarda roleplay yapmak zorunda herkes. Yoksa rapor ediliyorlar. RP yapmayacaksan niye RP serverına girersin o da ayrı bi konu tabii.



