World of Warcraft Cataclysm'de buluşalım!

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Peki karakteriniz savaşta ölürse ne oluyor?

.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

dwaxer wrote:.

Peki karakteriniz savaşta ölürse ne oluyor?

.
Mezarlığa ruh olarak gönderiliyorsun. Oradan cesedine kadar yürüyüp ölmenin eşyalarına verdiği biraz zarar dışında pek bir şey olmuyor. Eğer mezarlıkta kalkmak istersen üzerindeki bütün eşyalar %25 zarar görüyor.
Image
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Cesedine yürüdüğündeyse %10 eşyaların zarar görüyor ama yine de. Bunun haricinde mezarlıkta kalkarsan 10 dk sürecek bir hastalığa yakalanıyorsun, gücün %75 kadar düşüyor yani bir 10 dk görev yapamadan beklemen gerekiyor bu durumda da.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Hımm, mezarımı kolay bulabiliyor muyum peki; çünkü milyon tane oyuncu karakter varmış duyduğuma göre? Yoksa ölmeden önce mezarımın yerini ezberleyip, yani "beni buraya gömün!" gibisinden önce satın almak mı lazım mezar yerini?

.
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Yok mezarlıklar var her bölgede bir tane, orada "spirit healer" adında dişi bir melek oluyor sadece ölüyken görebileceğin. Öldüğün anda ruhun direk en yakın "spirit healer"ın yanına ışınlanıyor. Eğer bir görevin ortasındaysan ya da yakınsa cesedin neredeyse oraya yürürsün (zaten öldüğün yer neredeyse cesedin de orada oluyor.) Yoksa direk "spirit healer" ile konuşup dirilebiliyorsun, o zaman da işte bir süre hasta olduğundan savaşamıyorsun ve silahların %25 hasar da alıyor. (Yani gerekmedikçe cesedine yürümek en mantıklısı.)
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Peki ölen kişinin cesedi talan edilemiyor mu?

.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

edilemiyor, iyi ki de edilemiyor yani. yoksa oyun kısa ömürlü olurdu :)
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Androner wrote:edilemiyor, iyi ki de edilemiyor yani. yoksa oyun kısa ömürlü olurdu :)
Ama çok saçma yaa! :roll: Ya zaten amaç düşmanı öldürüp hazinelerini almak değil mi? Gerçi amacın ne olduğu önemli değil; öldürülen kişinin cesedini soyamamak çok mantıksız geldi bana.

.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

yani şöyle. kişi deyince benim aklım oyuncuya gitti. kusura bakma
öldürdüğün npclerin üzerindekileri alabiliyorsun.
ama öldürdüğün oyunculardan bir şey alamıyorsun.
Image
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Aslında cesedini lootlamak yerine oyunun sonunda bir sayfa açılsa, herkes oradan alacaklarını seçse çok daha kolay olurdu. Hem millet alacağını aldığında çıkmazdı, hem de zaman kaybından kurtulunurdu.
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

oyunun sonunda...... :D
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Androner wrote:...ama öldürdüğün oyunculardan bir şey alamıyorsun.
:D Evet yani çok saçma... Tabii oyuncu level bilmemkaç kasıp ele geçirdiği "Icebreaker DragonSlayer" kılıcını bir goblin rogue'a kaptırırsa sinirlenip küsebilir haliyle ve WOW'a tövbe edebilir diye böyle saçma bir sigorta koymuşlar. Çok saçma ama yapcak da bir şey yok; müşteriyi üzmemek lazım. :mrgreen:

Bizim de bir DM vardı (gerçi WOW ile ne alaka ama) oyunda gruptan biri öldüğünde, bize arkadaşı bütün eşyalarıyla beraber gömmemizi şart koşuyordu. Oyunun dengesi bozulmasın diye. Biz de rol-play yapıyorduk, "arkadaşlar, sevgili can dostumuz, savaşçımız Tordek'i layık olduğu şekilde, üzerinde Fullplate:+1, Darkwood Shield:+1, Adamantine Dwarven Axe, Endles Ale-Drinking Mug gibi çok sevdiği ve aile yadigarı eşyalarıyla birlikte gömelim, o bu saygıyı hak ediyor!" Derken gömerler ve ayrıca sahip olduğu 2000gp, 3000sp, 5000cp'yi de mezarın üzerine yığaraktan fireball ile bütün paraları eritip mozole haline getiriyoruz, 4 yanına asla sönmeyen meşalelerden koyarak mezarın olduğu mağaradan çıkıp girişi de mühürlüyoruz vs. (tabii içimizde bir rogue var ve onun birgün buraya döneceğine dair nedense hafif bir kuşku oluşuyor bütün grupta.

.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Hahah :D

Aslında WoW'da aldığın büyülü eşyayı başkasına veremiyorsun bile, kullanınca sana kilitleniyor. Alayım, sonra gideyim başkasına satayım olayı yok yani. Hatta bazılarını aldığın gibi kilitleniyor, giyip giymesen de satamıyorsun. Bence mantıklı olmuş, bir eşyayı kullanıp da sonra gidip satmak hoş olsa da çok çabuk para kazanmaya sebep olur. Düşünsene, şimdi ihtiyacım var, kullanır sonra satarım diye oynasa herkes zengin olur.

Bir şeyler daha yazacaktım ama unuttum yav?
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Alenthas wrote: Bence mantıklı olmuş...
Ya şuna "mantıklı olmuş" demeyelim de (absürt çünkü) onun yerine "iyi olmuş" "kullanışlı olmuş" vs desek daha "mantıklı" olur kanımca :-P

.
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Böyle düşününce saçma geliyor, ama oynayınca aslında görüyorsun. Zaten aynı tarafın ırkları birbiriyle anca düello yapıyor onda da öldürmüyorsun düellonun sonunda kim yenildiyse yıkılıyor, zaten yenen taraf iyileştirici güçleri olan birisiyse saygıdan yendiği kişiyi de iyileştiriyor oyunda. bir de düşman tarafın ırkıyla olan kapışmalar battlegroundlara taşınmış genelde, orada öldürdüğün zaman cesedine ilk tıklayan yağmalayabiliyor, ama öyle değil sadece biraz hem de bayağı biraz parasını alabiliyorsun.
Post Reply