World of Warcraft Cataclysm'de buluşalım!

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

yahu battlegrounddaki loot işine girmeseydin :)
kafalar iyice karışcak şimdi. ben mesela orda lootlanan paranın oyuncudan eksildiğini zannetmiyorum.
Image
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

eksilmiyor çünkü bir keresinde merak edip beni yağmaladıklarında kontrol etmiştim :wink:
Image
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Ben eksiliyor zannedip paramı bankaya koyuyordum bazen :D Bir keresinde adamdan bir altın düşmüştü çünkü (çok cimriyim :D )
Image
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

ya lvl 7 oldum 8 arifesindeyim 2 günde ama sinir oldum questlerde bi ölüyorum ordan kurtulayım diye 20 kez ölüp diriliyorum.
bu arada melek dedi ki bana "Sen büyük bir savaşçısın. Bu yüzden seni 10 lvl'a kadar cezasız dirilteceğim". eee be adam önce bi konuş melekle ne dirilip dirilip humanların arasından kaçarsın :D
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
Lord_Feanor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 628
Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
Location: Miklagaard

Post by Lord_Feanor »

Alenthas wrote:Ben eksiliyor zannedip paramı bankaya koyuyordum bazen
o nasıl oluyor lan!? :|
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Lord_Feanor wrote:
Alenthas wrote:Ben eksiliyor zannedip paramı bankaya koyuyordum bazen
o nasıl oluyor lan!? :|
Eksilmesi mi yoksa bankaya koymak mı?

şimdi, zaten öğrendiğim kadarıyla eksilmiyormuş...parayı bankaya koymak da çok basit zaten. Aaa, bilmiyor muydun? Noob :roll:
Image
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Wildhammer serverında gnome mage karakterim (ismi de Laydronk he he he) ile yeni bir maceraya başlayacaktım, Illyra'nın guild'ine de katılmıştım, bana yardımcı olacaktı onun 80 seviyelik human mage karakterinin hizmetkarı olacaktım ama olamadım, çünkü Illyra'nın yakın zamanda bilgisayarı bozulmuş, ben de tek başıma oynamak istemediğimden öylece kaldı karakterim.

Güya yazın başında Alenthas ile başlayacaktık, onun yüzünden yine para yatırmaya başlamıştım ve mayıstan beridir 4 aydır para gidiyor wowa kredi kartından ve toplamda 5 gün oynamamışımdır. Ahh Alenthas aaah.... :roll:
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

catboy wrote:Wildhammer serverında gnome mage karakterim (ismi de Laydronk he he he) ile yeni bir maceraya başlayacaktım, Illyra'nın guild'ine de katılmıştım, bana yardımcı olacaktı onun 80 seviyelik human mage karakterinin hizmetkarı olacaktım ama olamadım, çünkü Illyra'nın yakın zamanda bilgisayarı bozulmuş, ben de tek başıma oynamak istemediğimden öylece kaldı karakterim.

Güya yazın başında Alenthas ile başlayacaktık, onun yüzünden yine para yatırmaya başlamıştım ve mayıstan beridir 4 aydır para gidiyor wowa kredi kartından ve toplamda 5 gün oynamamışımdır. Ahh Alenthas aaah.... :roll:
Valla benim hatam değil! :D Ben de diyorum keşke oynayabilsem falan diye, özledim yahu! Ama neredeee...
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

gel akşamları, beraber oynarız. Illyra da o saatte giriyor zaten. o olmasa bile ben yardımcı olurum.

Mage oynamak istiyorsan oyna tabii ama gönlünde yatan başka bir aslan (sınıf) varsa ona da geçebilirsin. :)
Image
Post Reply