Oyy. Aslında gelmeyi çok isterim yaa.devrimk wrote:Akşam İstanbul'da olup gelebilenler için:
DIO'nun ruhuna yüksek alkollü bira!
Başlangıç: 19 Mayıs 2010 Ã?arşamba, 19:00
Bitiş: 20 Mayıs 2010 Perşembe, 06:30
Yer: dorock
Ronnie James Dio öldü!!!
Böyle bir adam yatağında kanserden ölmeyi hak etmiyor... İçip içip trafik kazası, ya da intihar... ama böyle olmamalıydı ya.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Yapmayın allah aşkına, hele hele Aegron sen hiç yapma? Bizim okulda, sınıfta 24 kişiden 10'u rahatlıkla biliyor Dio'yu. diğerleri de şarkılarını dinlemiştir ama ismini bilmiyordur.
Siz nerde yaşıyorsunuz ki kimsenin Dio'dan haberi yok?
Bizim sınıfta yas bile oldu.
Siz nerde yaşıyorsunuz ki kimsenin Dio'dan haberi yok?
Bizim sınıfta yas bile oldu.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Özellikle ben bile niye yapmıyorum ki benim etrafımda metal dinleyen insan kitlesi çok az!Edmond wrote:Yapmayın allah aşkına, hele hele Aegron sen hiç yapma? Bizim okulda, sınıfta 24 kişiden 10'u rahatlıkla biliyor Dio'yu. diğerleri de şarkılarını dinlemiştir ama ismini bilmiyordur.
Siz nerde yaşıyorsunuz ki kimsenin Dio'dan haberi yok?
Bizim sınıfta yas bile oldu.
Hatta garipsiyorlar beni
Thanks Mario but The princess is in another castle!!

Ben metal müzik dinlemeye Rainbow in the Dark ile başladım
(Aslında Scorpions zannediyordum Dinlediğim ilk yabancı şarkı No One Like You idi. Ondan sonra Scorpions'un yavaş şarkılarını dinlemeye başladım. Torrentten Scorpions Rainbow In The Dark diye indirdim.
Dio olduğunu öğrenince baya şaşırmıştım
Sonra Dio dinlemeye başladım
)
(Aslında Scorpions zannediyordum Dinlediğim ilk yabancı şarkı No One Like You idi. Ondan sonra Scorpions'un yavaş şarkılarını dinlemeye başladım. Torrentten Scorpions Rainbow In The Dark diye indirdim.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
Beni de garipsiyorlardı eskiden ama gariptir artık garipsenmiyorum. Hatta geçenlerde bir kız gelip sordu neler dinliyorsun diye. Metal değil de daha çok rock tarzını sordu, Jethro Tull falan tavsiye ettim ben de.
Kuzenim ilk defa Metallica'dan Unforgiven II şarkısını dinletmişti. O zamanlar 5-6 yaşındaydım ama 12 yaşıma gelmeme rağmen hiç unutmadım o şarkıyı. O zamanlar da diğer kuzenim Linkin Park falan dinliyordu, ordan başladım "metal" müziğine (artık LP'a ne kadar metal diyebilirsek).
Kuzenim ilk defa Metallica'dan Unforgiven II şarkısını dinletmişti. O zamanlar 5-6 yaşındaydım ama 12 yaşıma gelmeme rağmen hiç unutmadım o şarkıyı. O zamanlar da diğer kuzenim Linkin Park falan dinliyordu, ordan başladım "metal" müziğine (artık LP'a ne kadar metal diyebilirsek).
