11'den 3'e...

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

11'den 3'e...

Post by Alenthas »

İnsan vücudu günde 4 saat uyumaya göre ayarlanmışmış. Biz de arkadaşımla bunu denemeye kadar verdik ve en etkili uyuma saati olan 11 ile 3 arasını seçtik... Alarm çaldığı gibi yatağımdan fırladım ve şu an hayatımda hiç hissetmediğim kadar dinç hissediyorum kendimi. Yatsam yatarım aslında ama bakalım... Bugünün sonunda ve bu haftanın sonunda kendimi nasıl hissettiğimi yazacağım, belki siz de başlamak istersiniz diye :)
Image
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Bunu bende denemiştim. En fazla bir hafta sonra birşeyler ters gidiyormus gibi gelmeye başlıyor. Sonra bir bakıyorsun o güzelim gözlerinin altında keseler oluşmuş resmen

Bu arada bende 4.5, 5 saatten fazla uyumam! :D
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

bende uzun uğraşlar sonucu birşeyler düşündüm bu konuda kafa yordum. ve ortak nokta 6 saatte karar kıldım. fakar vardiyalı bir işe girince özellikle gece vardiyasından çıkınca bozuluyor. bu sefer gece 12de gittiğiniz işten sabah 8de çıkınca bozuluyor. ama onun dışında 6 saat bana yetiyor. fakat fazla içersem gecelere akarsam 24 saaat uyurum. böyle bir dezavantajı var :D
alkol almadan denenebilir :)
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

Yazık günah ya, uyku kadar güzel birşey var mı, derdiniz ne :D
Been there. Seen that. Got the scars.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Artemis Entreri wrote:Yazık günah ya, uyku kadar güzel birşey var mı, derdiniz ne :D
Bizim bi derdimiz yokta şartlar bunu gerektiriyo :D
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Artemis Entreri wrote:Yazık günah ya, uyku kadar güzel birşey var mı, derdiniz ne :D
Günün 3'te 1'i uykuya mı gitsin yav :D
Image
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Alenthas wrote:
Artemis Entreri wrote:Yazık günah ya, uyku kadar güzel birşey var mı, derdiniz ne :D
Günün 3'te 1'i uykuya mı gitsin yav :D
Hele de o saatleri daha güzel değerlendirmek varken :D
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

Alenthas wrote:
Artemis Entreri wrote:Yazık günah ya, uyku kadar güzel birşey var mı, derdiniz ne :D
Günün 3'te 1'i uykuya mı gitsin yav :D
Niye gitmesin? Ben daha çoğunu bile gönderiyorum uykuya. Sağlam bir uykunun ardından gelen verim hiçbirşeyde yok. Geceleri sağda solda internette saatler harcayıp sabahları zombi gibi gezmektense, oooh mis gibi 7-8 saat uyuyup çalışmak var.

Hatta öğlenleri de uyumayı tavsiye ederim. Yarım saat, 1 saat, sınavlarım da olsa kestiririm ben, iyi gelir.
Been there. Seen that. Got the scars.
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

1-2 saatte wowda 30k xp alınır bea nettin sen :)
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

fmc wrote:1-2 saatte wowda 30k xp alınır bea nettin sen :)
Herşeyi wow'a göre hesaplıyan genç tipi gördüm fmc sende :D

öğlen uykusu süper oluyo bu arada normalden iki buçuk kat daha fazla uyumuş gibi birşey oluyordu :roll:
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

Duymuşsunuzdur belki, asıl dinlenme hali 15 dakika filan sürüyor uyuyorken. O sırada da bırakın rahatlamayı, deli gibi çalışıyor bütün vücut, restart atıyor adeta. Gözler filan oynar kapalı halde, rüyaları da bu evrede görüyorsunuz, hepsi 15 dakika da. O yüzden böyle ermiş insanlar gün içinde 4x15 dakikadan 1 saat kadar uyuyup herkesden dinç olabiliyor ama bana göre değil arkadaş :D
Been there. Seen that. Got the scars.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Artemis Entreri wrote:Duymuşsunuzdur belki, asıl dinlenme hali 15 dakika filan sürüyor uyuyorken. O sırada da bırakın rahatlamayı, deli gibi çalışıyor bütün vücut, restart atıyor adeta. Gözler filan oynar kapalı halde, rüyaları da bu evrede görüyorsunuz, hepsi 15 dakika da. O yüzden böyle ermiş insanlar gün içinde 4x15 dakikadan 1 saat kadar uyuyup herkesden dinç olabiliyor ama bana göre değil arkadaş :D
Duydum duydum rem uykusu işte
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

bir üniversite öğrencisi olarak sınav zamanlarında s.çtın mavisini görmek gibi bir hobimiz vardır, 24 saatlik uykusuzluk sürecinin ardından o 4-5 saat sürecek olan öğlen uykusu (işte şimdi o uykudan kalktım) paha biçilemez hele sınavınız çok iyi geçtiyse... :D
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

catboy wrote:bir üniversite öğrencisi olarak sınav zamanlarında s.çtın mavisini görmek gibi bir hobimiz vardır, 24 saatlik uykusuzluk sürecinin ardından o 4-5 saat sürecek olan öğlen uykusu (işte şimdi o uykudan kalktım) paha biçilemez hele sınavınız çok iyi geçtiyse... :D
Tebrik ettim catboy hadi iyi not alırsın inşallah :)
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Ben baya deneysel çalışmalar yaptım bu konuda :D Ã?eşit çeşit zamanlarda çeşit çeşit uyku sürelerini denedim, bir ara uykuyu ikiye bölmeyi bile denedim. Hatta bugün de 4.5 saat uyudum, o uykuyla duruyorum. Ama kesintisiz 7-8 saat uyumanın ardındaki dinçliği hiçbiri veremedi. Her insanın bünyesi de farklı, bana 7-8 saat gerekiyorsa başkasına 4 saat yetebilir. Ama 4 saat uyumak bende az da olsa bir yorgunluk bırakıyor.

Bu arada bölmek de iyi olmuyor, "4'er saat uyuyarak 8 tamamlarım" fikri pratikte çalışmadı :D İki uyku arasında bir yorgunluk oluyor.

Ama şunu diyeyim; 4 saat uyuduktan sonra kalkınca dinç kalkıyorsunuz. Bugün gece 12'de yatmıştım, 4 buçukta kalktım. Bilgisayar oynadım, tv izledim, derse gittim. Hala da oturuyorum; ama 8 saat uyusam daha dinç olurdum. Yorulmaya +2 ekliyor gibi bir şey yani (FRPci dili :D )

Ben de uykuyu gereksiz buluyorum, bence tamamen zaman kaybı. Bedensel bir ihtiyaç olmasa hiç uyumam.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Post Reply