Öizdiklerimiz....

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Efla wrote:Possesed beğendiğin bir galeri sistemi var mı kullandığın.
Maalesef Efla, hiç bilmiyorum öyle şeyleri. Ama hayalimdeki sistem; kendi hesabımla galeri bölümüne giriş yapıp kendi galerimi düzenleyebilmem ve yorumların forum sisteminde olması. şu anki yorumlar çok basık duruyor, bakmak zor geliyor bana. Herkesin yorumu satır satır sıralanmış; forum gibi herkesin yorumu kutucuk içinde olsa, kendi avatarı görünse falan...

Bu tarz bir şey bulduğumuzda hemen atlayalım derim. Eğer sistemi değiştirebiliyorsak bu süper bir haber, yalnız maalesef bilmiyorum bu işleri. İnternetten bakayım edeyim desem ne aratacağımı bile bilmiyorum, hatta bakalım ya lafı açılmışken. Ne yazmalıyım Google'a ki bana kullanılabilir galeri sistemi bulsun?

---

Dura, çok hoş olmuş. Daha var mı böyle çalışmaların? Eğer galeri sistemini yenileyebilirsek açalım bir galeri sana da :) Herkese bir galeri!
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Bu da benden gelsin!

Image
Image
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Possessed wrote:
Efla wrote:Possesed beğendiğin bir galeri sistemi var mı kullandığın.
Maalesef Efla, hiç bilmiyorum öyle şeyleri. Ama hayalimdeki sistem; kendi hesabımla galeri bölümüne giriş yapıp kendi galerimi düzenleyebilmem ve yorumların forum sisteminde olması. şu anki yorumlar çok basık duruyor, bakmak zor geliyor bana. Herkesin yorumu satır satır sıralanmış; forum gibi herkesin yorumu kutucuk içinde olsa, kendi avatarı görünse falan...

Bu tarz bir şey bulduğumuzda hemen atlayalım derim. Eğer sistemi değiştirebiliyorsak bu süper bir haber, yalnız maalesef bilmiyorum bu işleri. İnternetten bakayım edeyim desem ne aratacağımı bile bilmiyorum, hatta bakalım ya lafı açılmışken. Ne yazmalıyım Google'a ki bana kullanılabilir galeri sistemi bulsun?
Google'dan iyisini ben yapayım madem:
http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison ... y_software

Bu sayfada server side olanlara bakacaksınız diğerleri masaüstü uygulaması.

Kriterler:
*Teknoloji olarak php,mysqlde sorun çıkarmaz bizim sunucu diye tahmin ediyorum
*mümkünse ücretsiz olsun/ GPL olanların tamamı ücretsiz.
*Flashlı olanlardan olmasın

-----------------------
Bu arada Alenthas eline sağlık güzel olmuş.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Guzel olmus ilk basta yuzu hic fark etmedim sadece eli fark ettim, sanki el ile yuz ayni insnain parcalari degilmis gibi duruyor.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Firble wrote:Guzel olmus ilk basta yuzu hic fark etmedim sadece eli fark ettim, sanki el ile yuz ayni insnain parcalari degilmis gibi duruyor.
Evet ben de fark ettim. Neden oldu anlayamadım, oturtturamadım kafayı, yapmacık durdu.
Image
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by Lydronk »

Oh be, ne zamandır Alenthas ne zaman katılacak bu başlağa diyordum.

Possesed gibi, adı yürümüş bir çizerimiz var; evet; ama Alenthas da genç, yetenekli ve potansiyeli var fazlasıyla! Ona da destek çıkalım! Yürü be Kirasözleşmeleri!
Image
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Lydronk wrote:ne zamandır Alenthas ne zaman
Evet... :D
Lydronk wrote:Possesed gibi, adı yürümüş bir çizerimiz var; evet; ama Alenthas da genç, yetenekli ve potansiyeli var fazlasıyla! Ona da destek çıkalım! Yürü be Kirasözleşmeleri!
Eyvallah ciğerim :P Bunun yanı sıra devrimk da var, o da çok güzel çiziyor, onu unutmamak lazım.
Image
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

artık o kirasözleşmeleri değil, Lydronke Kastiole! :D

Biraz anatomik açıdan hata içerse de oldukça güzel olmuş Alenthas çizimin. :)
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by Lydronk »

Hah, devrimk, doğru. Ben de bir tane daha vardı çizer ama... diyordum :D

Diğerlerini de koy gönüllerin Kirasözleşmeleri! :P
Image
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Devrimk iler baya güzel ya en azından ilginç şeyler çiziyo :D
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Efla wrote: Google'dan iyisini ben yapayım madem:
http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison ... y_software

Bu sayfada server side olanlara bakacaksınız diğerleri masaüstü uygulaması.

Kriterler:
*Teknoloji olarak php,mysqlde sorun çıkarmaz bizim sunucu diye tahmin ediyorum
*mümkünse ücretsiz olsun/ GPL olanların tamamı ücretsiz.
*Flashlı olanlardan olmasın
Aha sağ ol Elfa. Bunları inceleyelim, umarım güzel bir şey buluruz.

Bu arada beğenileriniz için teşekkür ederim arkadaşlar; kendi çapımda uğraşıyorum, hoşunuza gidiyorsa ne mutlu bana! Ki aslında uzun zamandır bitmiş fantastik bir şey çizmediğim için güncelleme yapmıyorum. Benim isteğim, herkesin galeriye rahatça ulaşıp kendi resimlerini yükleyerek büyütmesi.

Alenthas, bence çok iyi olmuş. Eli iyi yapmışsın, zor bir pozisyon çünkü.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Hani bazen olur ya ressamın ya da heykeltraşın yaptığı hata aslında özellikle yapılmış gibi görünür. Eğer kafayı bilerek küçük çizmediysen bile bence kafanın küçük olması resme ayrı bir ilginçlik katmış...

Yani el ile kafa sanki olmaları gerekenden farklı boyutlarda gibi ve bu dikkat çekiyor.

Aslında Ankaraya uğrayanların bu tarzda ilginç bir sanat eseri görmek isterlerse Feza Gürsey Bilim Merkezinin önündeki heykeli görmesini tavsiye ederim. Burada insan vucudunun heykelini yapmışlar, ama hangi bölümü kontrol etmek için beynin ne kadarı kullanılıyorsa o bölümü o kadar büyük yapmışlar, sonuçta vucudunun her bölümü bilinenden daha farklı oranlarda garip ve ilginç bir heykel çıkmış ortaya...
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Firble wrote:Hani bazen olur ya ressamın ya da heykeltraşın yaptığı hata aslında özellikle yapılmış gibi görünür. Eğer kafayı bilerek küçük çizmediysen bile bence kafanın küçük olması resme ayrı bir ilginçlik katmış...

Yani el ile kafa sanki olmaları gerekenden farklı boyutlarda gibi ve bu dikkat çekiyor.

Aslında Ankaraya uğrayanların bu tarzda ilginç bir sanat eseri görmek isterlerse Feza Gürsey Bilim Merkezinin önündeki heykeli görmesini tavsiye ederim. Burada insan vucudunun heykelini yapmışlar, ama hangi bölümü kontrol etmek için beynin ne kadarı kullanılıyorsa o bölümü o kadar büyük yapmışlar, sonuçta vucudunun her bölümü bilinenden daha farklı oranlarda garip ve ilginç bir heykel çıkmış ortaya...
Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.
Yaratıcılık kendinize hata yapmak için izin vermektir, sanatsa hangilerini muhafaza etmek gerektiğini bilmektir
Scott Adams
O bakımdan firble'a katılıyorum. Sanatçının hatası bizim anladığımız anlamda hata sayılmaz =) Yeni ufuklara yeni tarzlara fırsat veriyor o yüzden.

şahsen her şeyi fotoğraf makinası gibi çizebilen birine çok yetenekli derim ama çok iyi sanatçı diyemem. Ã?ünkü istediğim bu olsaydı fotoğraf makinası kullanırdım =) Sanatta bir şekilde insnaın izi olmalı
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Lydronk wrote:Diğerlerini de koy gönüllerin Kirasözleşmeleri! :P
Hıı, bak bunu yeni fark ettim. Sırf Kirasözleşmeleri dediğin için inadına koymazdım ama, hadi madem :P

Image

Bu üzerinde çalıştığım bir romandaki karakterler. Küçük bir çocuğun bir roket aracılığıyla kendisini başka bir gezegende bulur. Burada insanlar mutludur, günde 4 saat çalışırlar ve günlerinin geri kalanını sanatsal faaliyetlerle geçirirler. Bütün iş de robotlara kalır.
Image
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

Güzel fikir & çalışma Alenthas, ben de Machinarium'dan esinlenip bi robot çizmeye
yeltenmiştim ama tamamlamadım çünkü çok kötü olmuştu. Belki paylaşırım burada :D

Hadi bir tane de ben ekleyeyim.

Bodrum'da ailemin işlettiği pansiyon&restoran'ın terasına oturup fotoşort'ta yapmıştım
bu resmi, 2 sene önce yaz zamanlarıydı. Ã?nümdeki manzaraya bakarak çizdim denebilir.
Çizmekten çok fotoşort'un marifetleri de diyebiliriz tabi.

Çalışmamın ismi, kbıh yani, "Küçük Bir Işığın Hikayesi."

Image
Been there. Seen that. Got the scars.
Post Reply