Bu başlıkta oyunlar ile ilgili öyle şeyler paylaşalım ki, -resim, vidyo, müzik, yazı-, bizi anında geçmişe götürsün, sanki şu anda oynuyormuşuz gibi hissettirsin. Özellikle epey geçmişten kalmış olması benim tercihimdir, yani 5-6 yıl öncesi olsun en azından. İlki benden gelsin ki ne demek istediğimi anlatabileyim.
Oyunu oynamış olup da bunu dinledikten sonra hatırlamayacak, bir an olsun tristram köyünde kendini tekrar bulmayacak adam tanımıyorum ben.
http://www.youtube.com/watch?v=Q2evIg-aYw8
Geçmişin İzleri
-
Artemis Entreri
- Kullanıcı

- Posts: 1521
- Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
- Location: İstanbul
- Contact:
Geçmişin İzleri
Been there. Seen that. Got the scars.

Sanırım oyun içinden bir anı yerine böyle bir resim ve arkadaki müzik size daha hoş bir şekilde anımsatabilir oyunu
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
-
Artemis Entreri
- Kullanıcı

- Posts: 1521
- Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
- Location: İstanbul
- Contact:
Re: Geçmişin İzleri
Güzel ama (bence) sinir bozucu bir müzik.Artemis Entreri wrote:Bu başlıkta oyunlar ile ilgili öyle şeyler paylaşalım ki, -resim, vidyo, müzik, yazı-, bizi anında geçmişe götürsün, sanki şu anda oynuyormuşuz gibi hissettirsin. Özellikle epey geçmişten kalmış olması benim tercihimdir, yani 5-6 yıl öncesi olsun en azından. İlki benden gelsin ki ne demek istediğimi anlatabileyim.
Oyunu oynamış olup da bunu dinledikten sonra hatırlamayacak, bir an olsun tristram köyünde kendini tekrar bulmayacak adam tanımıyorum ben.
http://www.youtube.com/watch?v=Q2evIg-aYw8
.
.
Hayatımda dinlediğim en güzel oyun müzikleri
Hala oynuyorum bazen ve o müzikler yok mu...
her kalenin, her durumun, her iklimin kendine özgü müziği var
Ve çok iyi seçilmişler, cuk oturmuş yani
Bazen bir kaleye girdiğimde müziği dinleyip...
"ulen şöyle bir fantastik dünyada yaşamak vardı..." dediğim olmuştur
Özellikle "Tower" ırkının karlı şehrini seyrederken,
gürül gürül şömine yanan, yüksek bir kulenin penceresinden
bakıyormuş gibi hissetmiş bile olabilirim
Oyunun ismini söylemedim ama bazıları tahmin etmiştir
etmeyenler de linki tıklayınca artık...
Aradım, şu linkte bütün müzikleri, efektleri arkadaşın biri
sağolsun yüklemiş, yirmiden fazla parça var, iyi dinlemeler:
http://www.gamemusicjukebox.com/?id=90
.
Hayatımda dinlediğim en güzel oyun müzikleri
Hala oynuyorum bazen ve o müzikler yok mu...
her kalenin, her durumun, her iklimin kendine özgü müziği var
Ve çok iyi seçilmişler, cuk oturmuş yani
Bazen bir kaleye girdiğimde müziği dinleyip...
"ulen şöyle bir fantastik dünyada yaşamak vardı..." dediğim olmuştur
Özellikle "Tower" ırkının karlı şehrini seyrederken,
gürül gürül şömine yanan, yüksek bir kulenin penceresinden
bakıyormuş gibi hissetmiş bile olabilirim
Oyunun ismini söylemedim ama bazıları tahmin etmiştir
etmeyenler de linki tıklayınca artık...
Aradım, şu linkte bütün müzikleri, efektleri arkadaşın biri
sağolsun yüklemiş, yirmiden fazla parça var, iyi dinlemeler:
http://www.gamemusicjukebox.com/?id=90
.
-
Artemis Entreri
- Kullanıcı

- Posts: 1521
- Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
- Location: İstanbul
- Contact:

Buyrun efendim
Aneey, görünce ben de duygulandım ha

Buyrun, bir de Doom'u ekleyeyim
Gelince aklıma daha eklerim
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury






