Lepfter Macerası (oyun ekranı)

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Tepeyi aştığınızda karşınızda kasaba yerine adeta devasa bir şehir vardı. Devasa gemilerden çıkan sesler ile şehirin hala canlı olduğu apaçık ortadaydı. Lepfterde böyle bir yerin olması ilginçti. Kısa bir yürüyüşten sonra şehre yaklaştınız ve haritanızda bu şehrinde açıklamalı bir planı olduğunu gördünüz. şehrin ismi haritanın üzerinde silik de olsa Varanas olduğu anlaşılıyordu.

Image

A-Merkez Binası
B- Demirciler(silah,zırh vs buradan temin edebilirsiniz)
2-Han
7 ve 8- daha ufak hanlar
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

"O diil de adamlar bizi işi halletmeye yolluyorlar, sonra "Bir daha burnunuzu sokarsanız" diyorlar, biz hiçkimsenin çarkına çomak sokmadık ki, en azından öyle sanıyorduk."

Daha sonra diğerlerine baktı.

"Ben yoruldum. Zaten şehrin kalabalığı belli ki daha çok yorucak. Direk hana gidiyorum. Kim benle geliyor?"
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
"Kavaki de hana gelsin sizinle!" dedi Kavaki ve yeni tanıştığı kurtarıcılarını takip etmeye devam etti.

.
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

"Bende hana geliyorum." dedi aramil.
"Biraz içkiye ihtiyacım var. "
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by Lydronk »

"Pekala, siz hana gidin..." dedi Argu-zyrus. "Ben etrafı dolanıp şu divan üyelerinin izlerini armaak istiyorum, siz de handa milletle konuşup bir şey biliyorlar mı sorarsanız iyi olur. Dikkat çekmemeye çalışalım. Benimle gelmek isteyen var mı?"
Image
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Grup hana doğru yavaş yavaş yol alırken karşılarına neredeyse her tür ırk çıkmıştı. Bahsedildiği gibi bir yıkım yoktu Varanasda. Etrafta neşe ile çalışan insanlar, cüceler, buçukluklar görülmekteydi. Kısa bir süre sonra hana geldiğinizde içerisinin tıka pasa dolu olduğunu farkettiniz. Bir kaç saniye içinde kendinize oturacak kuytu bir yer buldunuz. Çok gürültülü ve neşeli bir han olduğu her halinden anlaşılıyordu. Masa üzerinde dans eden buçukluklardan, bilek güreşi ile güç gösteren insan yiğitlere kadar her kesimde ırk bir arada hoş vakit geçiriyordu. şöminenin kenarında ise yaşlı bir bilge gençlere nasihatlarda bulunuyordu. Bir kaç dakika etrafı gözleyen grubun şaşkınlığını şişman bir adam bozdu. Siyah gür bıyıklarında hala birasından kalan köpükleri silmemişti. Ağzındada birşeyler olduğu kesindi. Hafif bir gülümseme ile;

"Varanas'ın en büyük en muhteşem hanına.. Alageyiğe hoşgeldiniz yabancılar. Sizi daha önce buralarda hiç görmedim. Neyse ne alırsınız bakalım? Biraz kızarmış et ile biraya hayır demezsiniz herhalde. Varanasda daha iyisini bulursanız etler benden"

Bu sözleri söylerken arkadaki içmiş grup hep bir ağızdan " Yaşasın Ferumer" dediler ve hanci onlara dönerek gülümsedi ve size bakmaya devam etti.

Sadece Lydronk;

Code: Select all

şehirde kısa bir gezintiden sonra demircilerin bulunduğu yere kadar geldiğini farkettin. Bir demirciden yaklaşık bir aydır kayıp olduklarını ve bundan hiç sıkıntı duymadıklarını öğrendin. Aksine kaybolmalarından mutluydu adam. Demirciden öğrendiğine göre divan üyeleri halka karşı insafsız şeyler yapıyormuş ve onlarda kaybolduktan sonra uzun zamandır ilk defa Varanas'a huzur gelmiş.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

"Alalım tabiî ya, açız zaten! "

(şaka maka da kızarmış et demeseydin be hacı ben essahtan açım :D )
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

"Hay hay" dedikten sonra garip ama neşeli bir hareketle döndü arkasına ve birkaç dakika içinde geri geldi.

"Bayılacaksınızzzz"
(bunu da inadına yaptım :D )
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

"Biraz et, ve kırmızı şarap. Ferumer çok sevilen biri olmalı." dedi.
"İçki en kötü durumları bile kutlamaya çevirebilir. "
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by Lydronk »

Code: Select all

"Demek öyle, bu divan üyelerinden kurtulduğunuza sevindiniz yani..." dedi Argu-Zyrus, iligisiz görünmeyi deneyerek. "Olabilir tabii. Bu durumda bu işin arkasında kim olduğunu bilsen de söylemezsin sanırım, ha?" diye devam etti, üç tane bıçağa uzanıp, olnarı eline alırken. "Bunlar ne kadar?" Bıçaklara bir süre baktı. "İyi kesiyorlar mı?" sırıttı: "Ã?ğrenemenin en iyi yolu denemek olur sanırım. Sözgelimi, bu divan üyeleri hakkında bildiği her şeyi anlatmayan herhangi biri üzerinde deneyebilirim. Tabii, görünüşte masum bir demirciyi -herhangi biri olabili gerçi- bıçaklamak yasal olmayabilir; ama öte yandan Divan üyelerinin arkasından çevrilen işlerin farkında olup bu bilgiyi saklamanın da ne derece yasal olduğu tartışılır." Sesini kısarak devam etti: "Anlatabiliyor muyum?" (intimidate)
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

"Kavaki de çok acıktı!" diyen goliath diğerlerine çaktırmamaya çalışarak yemek parası olup olmadığını kontrol eder.

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Lydronk;

Code: Select all

İntimidate Check:1d20+10=25 Success!

Demirci'nin iri yapısına rağmen korktuğunu ve az da olsa geriye çekildiğini farkettin. Masum bir tavırla;
"Neyi? Ortadan kaybolmaları mı? Hiçbir fikrim yok yabancı hiç bir fikrim. Ama onlar için hüzünlü değilim, hadi bıçaklarını al ve git"
Kavaki elini cebine attığında parası olmadığını farketse de bunu farkeden hancı... Bugünlük yemeğin benden olsun dev kardeşim deyip Kavakinin omzuna vurdu. Artık herkesin dağılmaya başlaması ile sesler giderek azaldı. Ancak o zaman kenarda oturmuş fısır fırıs konusan insanları farkedebildiniz. Fısırdaşmalardan bir kaç kelimeyi anladığınıza göre Divan üyeleriyle ilgili birşeyler konuşmaktalar..
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Elemdil arkadaşlarıyla yemeğini yedikten sonra fısırdaşan grubun yanına gitti.
"Rahatsız etmezsem oturabilir miyim? Biz buranın yabancısıyız, Divan üyelerinden bahsettiğinizi duydum. Kimdir onlar? Buranın yöneticileri mi?"

Diplomacy +9
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Diplomacy Check: 12
"Otur tabi.." dedi adamlardan biri. " Evet öylelerdi" (di yi vurguladı) Diğer adamlardan biri
"Eskiden.." dedikten sonra ilk konuşan adam:

"Uzun zamandır kayıplar bazı söylentiler var ama doğru olup olmadığı belli değil sadece kuru söylentiler"
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

"Ne gibi söylentiler? Anlatmaya tenezzül ederseniz ilgiyle dinlemeye hazırım. Tabii boğazımız kurumasın bu arada. Müsaadenizle ilk içkiler benden."

Barmene eliyle içki istediğine dair bir işaret yaptı.
Post Reply