LOST

Buyrun huzurumuza ey güzide müdavimler. Eşsiz ve sonsuz dehlizlerinde savrulurken, bırakalım ruhumuzu dinginliğinin tadını çıkarsın...
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

LOST

Post by catboy »

Burada favori dizim olan Lost'tan bahsedeceğim 5. sezonun bittiği şu günlerde... Bakalım siteden kimler Lost izliyor? :D
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

Ben izliyorum. Zevkle yazını okurum, kardeşim :)
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Starfell
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 693
Joined: Thu Apr 17, 2008 10:00 am
Location: Istanbul

Post by Starfell »

Spoiler vermeyin 5. Sezonla ilgili çıngar çıkarırım ! :schemes:
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Valla ben burada ilk 5 sezonu izlemiş arkadaşlarla son sezonu tartışmak ve teoriler üretmeyi amaçlıyordum zaten... Bu yüzden son bölümleri izlemeyenler için bu alan spoiler tarlasıdır. Benim amacım burada izleyip de unutanlar için önemli ayrıntıları kendi yorumlarımı katarak yazmayı planlamak. Mesela ilk sırada "Canavar" var aklımda...
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Geçen gün kitaıpçıda Lost Başucu kitabını gördüm ve Lost ile ilgili her şeyi toplayan ben onu da aldım, aman yazar lostpedia isimli siteden temin ettiği bilgileri Türkçe'ye çevirmiş al sana kitap. Tam bir ticari dehanın ürünü, çok satan bir kitap olacağı da belliydi zaten. Popüler bir dizinin kaymağını yiyenler de daha çok olacaktır elbette...
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Vay be finale 2 bölüm kaldı, 2 buçuk saat film tadında olacak Lost finalini merakla bekliyorum. Finally all mysteries will be revealed! :)
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

az kaldı gerçekten. son sezon, çok da güzel bir sezon değildi.
Fringe'i daha çok merak ediyorum mesela :)
Image
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

artık sona çok yakınız dedi ya bittim ben o sahnede :D geliyor geliyor final final geliyor :D
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
Walter
Yönetici
Posts: 528
Joined: Sat Oct 22, 2005 10:00 am
Location: Gilead

Post by Walter »

Bitti....

Geçmişte kalan herşey gibi bu da bitti.

Lise çağımdan kalan son şeyde dün gece bitti işte. Bu dizi de tarihe karıştı. Sawyer'ı, Jack'i, Hurley'i, Juliet'i, Sayid'i onca karakteriyle, Lost artık sadece arşivlerde olacak, aynı Micheal Scotfield ile Noah Bennet'in artık olduğu gibi. Lise çağında internet kafede izlemeye başladığım bu yabancı dizilerin hiçbiri olmayacak artık. Bu o çağın artık iyice kapandığını beynimde tozlanmaya başlayacağını vurguluyor gibi, yaşlanıyoruz.

O karakterlerin birbirine sarılması, sanki bir mezuniyet balosunda arkadaşların vedalaşması gibiydi, duygulandım, beş yıldır izlediğim arkadaşlarım veda ediyor gibiydiler, lise arkadaşlarımın çoğunu artık görememem gibi onları hiç göremeyeceğiz. Dediğim gibi bir dönem kapandı, geçmişten kalan, okuldan kaçıp her yeni bölümünü izlemeye çalıştığım diziler birbir gittiler geriye kimse kalmadı.

Ha tek bir şey var o da Bleach, ama o da artık sona yakın gibi... Etraftaki her şey değişiyor insan bunları özlüyor ister istemez, elimizde bir şey kalmıyor işte. En sonunda Lost'ta bitti işte bir dönem kapanmıştır artık çoğumuz için....
Beş dakika süren savaşlar binlerce yıl süren efsaneler yaratır. O yüzden savaşta korkuyla değil tatmin hissi duyarak ölmelisin. O zaman arkandan ağlayacak insan kalmış olur.
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Walter nasıl yazdın ya, valla duygulandırdın. Lost'u izlemiyordum ama lisede yaptıklarım geçti gözümün önünden, etkilemeyi başardın, helal :D

Yalnız çok tepkiliymiş sanırım izleyiciler, açıklamamışlar mı nolmuş nasıl bitmiş anlamadım. Biri spoiler ile anlatsa sonunu :D Ã?ünkü diziyi izlemek istemiyorum, ilgimi de çekmiyor. Ama acaba kurgusu neydi merak ediyorum, neyin üstüne 6 sezon izlettiler insanlara.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Ben isterseniz bilen bilir beni uzun uzun anlatırım, cevapları da seyircilere bıraktılar ama isteyen herkes yanıtları bulabilir çünkü sadece ipucularını verdiler, direk budur demediler, tam Lost'a yakışan bir final oldu. Ama tabi insan yine de (Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalt! ehem) görmek istiyordu :D
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Bir Lost incelemesi ve özeti bekleriz senden :D İyi yazıyorsun incelemeleri. Ben de öğrenmiş olurum bu fenomeni :)
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Yazmaya başladım zaten ama haberiniz olsun bayağı uzun olacak ve spoiler barı altına yazacağım yani 6 sezon izlemeyi isteyen okumasın, ben kurgusunu anlatacağım da :D
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Ayrı başlıkjta yazıyorum, yalnızca izlememeye kararlı ya da izleyip de bazı gizmeleri anlayamamış olanlar okursa iyi olur. Eh koskoca LOST, bilin de girin artık :D
Walter
Yönetici
Posts: 528
Joined: Sat Oct 22, 2005 10:00 am
Location: Gilead

Post by Walter »

Cat güzel yazmışsında benim söyleyeceklerim var. Aklıma geldikçe eleştirdiğim noktaları yazarım. :)

Code: Select all

Ã?ncelikle Black Smoke  bizim isimsiz adam değil,  Jacob  kardeşini oraya attıktan sonra ışığın içine hapsolan o yaratık Kardeşinin bedeniniyle serbest kalabiliyor yaşaması için o ışık kaynağına gelecek olan bir bedene ihtiyaç duyuyormuş demek ki.

O yüzden cesedini mağaraya koyuyor Jacob, aynı locke'ın bedenini o siyahlı varlık kullandığı gibi kullanıyor isimsiz adamın yani gerçekte kara duman sadece kara duman....
Beş dakika süren savaşlar binlerce yıl süren efsaneler yaratır. O yüzden savaşta korkuyla değil tatmin hissi duyarak ölmelisin. O zaman arkandan ağlayacak insan kalmış olur.
Post Reply