“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
Androner
Kullanıcı
Posts: 808 Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Androner » Thu May 27, 2010 12:06 am
Arkadaşlar bu iki günün birinde Taksimde Gurps 4th edition infinite worlds oynatmayı düşünüyorum. One-Shot oyun olcak. ilgilenen arkadaşlarla burdan konuşabiliriz.
kolay gelsin.
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958 Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:
Post
by Possessed » Thu May 27, 2010 1:08 am
Ben 15 Haziran'dan sonra İstanbul'dayım, yani bu zamandan sonraki bir one-shot veya birkaç haftalık bir oyuna dahil olabilirim. 5-6 Haziran'da toplanacaklara iyi oyunlar
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Androner
Kullanıcı
Posts: 808 Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Androner » Thu May 27, 2010 2:08 am
tabii ki sen burda olduğun süre içerisinde bir oyun ayarlarız
Darktimes
Kullanıcı
Posts: 809 Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Darktimes » Wed Jun 16, 2010 6:04 am
Temmuz gibi böyle yeni başlayanlar için bir seansımız yok mu ?
Ultima bırakılmaz, ara verilir
Androner
Kullanıcı
Posts: 808 Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Androner » Wed Jun 16, 2010 3:36 pm
tabii ki. temmuz ayıyla ilgili bir mesaj daha atarım buraya.
Darktimes
Kullanıcı
Posts: 809 Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Darktimes » Wed Jun 16, 2010 5:31 pm
Harika, böyle birazcık öğretme amaçlı olursa mükemmel olur
Ultima bırakılmaz, ara verilir