Yav şimdi şöyle bir şey var, uyku zihni cidden dinlendiriyor, bazen kafam çok dolu olduğunda kabusların bile aklımdaki sorunlarla yüzleşmeme katkısının olduğunu hissediyorum. Bir de hani uyduktan sonra sizi huzursuz etmeyecek bir kabus kadar diğer dertleri kafadan atan az şey var...
Yani uyuyamamak cidden kötü şey... Bir de Dünyanın düzeni uyuma üzerine kurulmuşken açıkçası en az 6 saat de uyumamak, hani bedensel bir ihtiyaç olmasa bile yine de tuhaf bir durum olurdu sanırım.
Yaşlanınca mesela sık sık ama daha kısa süre boyunca uyunurmuş deniyor.