T-shirt

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Post Reply
Dura
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 281
Joined: Tue Jan 27, 2004 10:00 am
Location: Derfas

Post by Dura »

ha unutmadan..!

baskı alırken bi özellik var tish-o da.. "arka planı yazdırma" gibi bişeydi yalan olmasın.. bu özellik sayesinde fon rengini bastırmayıp sadece resmin kapladığı alanı basabiliyorlar..

eğer vektörel çalışıldıysa sonuçlar mükemmel oluyor.. bitmap türevi kareceikler modundaysa da çözünürlüğün yüksekliğine göre sonuç, arka planı basmaktan daha iyi çıkıyor..

possessed in bunu düşünerek yüksek çözünürlüklü veya vektörel çalıştığını düşünüyorum.. bunu atlamayalım sipariş verirken..

fon basılıdığında hoş olmuyor görüntü çünkü..

sadece resmi basması daha iyi..
Aurë entuluva...!!
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

Vektörel çalıştığını zannetmiyorum photoshopda çizdiyse.

Ama yüksek çözünürlüklü olması gerekiyor.
Been there. Seen that. Got the scars.
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Flash'ta vektörel çizdim sonra yüksek çözünürlükte kaydedip photoshopta düzelttim. şu anki boyutu 2302x2965 piksel yani 70x100cmlik postere basabiliriz. Tişörte rahat rahat olur :)

Arka plan olayını da düşündüm; sadece beyaz çizgileri (yani ejderi) bastıracağız, siyah arka plan tişörtün orijinal rengi olacak.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Dura
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 281
Joined: Tue Jan 27, 2004 10:00 am
Location: Derfas

Post by Dura »

harikasın.. eyvallah..

Possessed.. bir şeyi de eksik yap be kardeşim =)
Aurë entuluva...!!
Bogus
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 864
Joined: Wed Nov 29, 2006 10:00 am
Location: Istanbul
Contact:

Post by Bogus »

Toplu alımlarda farklı tip, farklı renk, çok büyük beden gibi şeyler fiyatı yukarıya çekebiliyor. Mesela adam diyor ki, eğer XXL da olacaksa beden aralığında tanesi 25, olmazsa tanesi 23 diyor. Yani bir tane bile olsa XXL'ın fiyatını sanki hepsi öyleymiş gibi yediriyorlar.

Tekrar yazışmaya başladığımda bunu da sorarım. Bu tür farklı siparişleri toplu alım adedinden düşüp ayrı bir siparişmiş gibi ele alabiliyorlar.

Bir de şöyle bir durum var. Klasik tip siyah t-shirt diye yola çıktık. Herkesin farklı farklı siparişi, değişiklik talebi olursa bu ne kadar toplu sipariş olur?

Bilemedim, haksız mıyım Dura?

Belki herkesin tam içine sinmeyen bir şeyler vardır diye "Baskı bu olacak ama biz çeşit çeşit hepsinden farklı adetlerde alabiliriz, o zaman da bir indirim yapıyormusunuz?" diye soracağım. Mesela kızlar için de biraz daha dar bluz gibi modeller var. Kapişonlu modeller var ki onlar da benim hoşuma gittiler mesela...
<div><strong>Çığlıkta henüz umut vardır, çığlık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükenişin ifadesidir.</strong></div>
Dura
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 281
Joined: Tue Jan 27, 2004 10:00 am
Location: Derfas

Post by Dura »

tişört ile tişört kumaşından kollusu arasında fiyat farkı yoktu diye hatırlıyorum..

ayrıca baskı renginin farklı olması da fiyatı etkileyen bir unsur değil..

ancak yine de, herşeye rağmen problem olacaksa benden daha uyumlu insan bulamazsınız.. toplu karar neyse ben de ondan alırım..

nema problema..
Aurë entuluva...!!
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Aslında herkesin aynı olması daha bir hoş olur gibime geliyor.Rengin değişmemesini ben de istiyorum ama arkla plan siyah ejderha gri olsun diyorsa herkes yine o da olabilir.Ama farklı farklı olmasın bence.
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

Bogus wrote:Toplu alımlarda farklı tip, farklı renk, çok büyük beden gibi şeyler fiyatı yukarıya çekebiliyor. Mesela adam diyor ki, eğer XXL da olacaksa beden aralığında tanesi 25, olmazsa tanesi 23 diyor. Yani bir tane bile olsa XXL'ın fiyatını sanki hepsi öyleymiş gibi yediriyorlar.

Tekrar yazışmaya başladığımda bunu da sorarım. Bu tür farklı siparişleri toplu alım adedinden düşüp ayrı bir siparişmiş gibi ele alabiliyorlar.

Bir de şöyle bir durum var. Klasik tip siyah t-shirt diye yola çıktık. Herkesin farklı farklı siparişi, değişiklik talebi olursa bu ne kadar toplu sipariş olur?

Bilemedim, haksız mıyım Dura?

Belki herkesin tam içine sinmeyen bir şeyler vardır diye "Baskı bu olacak ama biz çeşit çeşit hepsinden farklı adetlerde alabiliriz, o zaman da bir indirim yapıyormusunuz?" diye soracağım. Mesela kızlar için de biraz daha dar bluz gibi modeller var. Kapişonlu modeller var ki onlar da benim hoşuma gittiler mesela...
bence 23ü veren 25ide verir. hatta 30uda verir. farklı desenler ve bedenler konusunda geniş yelpaze olması bence daha iyi.
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
Bogus
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 864
Joined: Wed Nov 29, 2006 10:00 am
Location: Istanbul
Contact:

Post by Bogus »

Senin beden kaç fmc?

30'u veren 50'yi de verir bence. Hatta 50'yi veren 100 de verir. ;)

Bir de 20'yi veremeyen 30'u hiç veremez versiyonu var bunun.

Fiyatı mümkün olduğu kadar düşük tutmak en iyisi bence. Farklı beden ve tekstil talepleri olabilir elbette ancak bu taleplerin ortak paydada buluşmuş insanlara bir dezavantaj getirmemesi gerekir.

Bu yüzden eğer fiyata negatif bir etkisi olacaksa farklı siparişleri toplu siparişten ayırıp ikinci ve ayrı bir sipariş olarak verip aynı kargo ile getirtmeyi deneyeceğim.

Ancak tekrar etmekte fayda var, FRPWORLD T-Shirt'ü yapıyoruz. Herkes kendi kafasına göre farklı bir şey yaptırmak istiyorsa benim uğraşmama hiç gerek yok, siteden 2 dakikada tekil siparişinizi verebiliyorsunuz. Ama Possessed resmini böylesi geniş banttan bir paylaşıma açmak istemeyecektir.

Not: Renk konusunda herhalde fiyatla ilgili mızmız yapmazlar, ama dediğim gibi sorcam bunların hepsini. Beden konusunda mızmız ettiklerini daha önceki konuşmamdan biliyorum. Hele bir siparişler netleşsin, oturup adamla hepsini konuşcam. Benim derdim normal t-shirt sayısı 10'un altına düşüp toplu sipariş indiriminden çıkmasın.
<div><strong>Çığlıkta henüz umut vardır, çığlık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükenişin ifadesidir.</strong></div>
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

iyi o zaman xl gerçek xl olmayacaksa beni listeden silersiniz. 25i veremeyen 23ü verip alsın ben almasamda olur.
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
Post Reply