Öizdiklerimiz....

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Hımm, anladım arkadaşlar süpermiş; daha fazla kullanmam lazım.

Yalnız "delikli demir çıktı mertlik bozuldu!" gibi bir şey oldu bu fotoşoplarda he! :-P


Bak ben de çizdim! :mrgreen:



Image

.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Ehehe :D

Dwaxer'ın resmine slogan bulmaca:
Machinarium'la bağlan hayata? :P (el kulaktan giriyor, fiş gibi hani, o hesap)
Image
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by Lydronk »

bence hani otobüs-metro gibi bilimum toplu taşıma araçlrında yanınıza oturup gazetenizden, derginizden otlanan tipler vardır ya, onlar gibi olmuş robot da :P edgar allan poe kitabına bakmak için kolunu bile atmış, "samimiyiz, o yüzden kitabına bakabilirim" ayarı bir şeyler demek istemiş robot :D
Image
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Değişik olmuş Dwaxer arka planı hani ilk bakışta ormana benzettim sonra daha dikkatli bakınca fabrikamsı bir yere de benziyor. Garip yani.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

dwaxer wrote: Image
.
Bu eserimde, günümüz insanının, soyut korkulara olan bağımlılığını sürdürmeye devam ederken, duygusal edinim açlığını, yaratıcı düşünceyi takdir etmekten yoksun bir yadırgamasızlık hâli içinde kabullendiği gelişen teknolojiden faydalanarak bastırmaya çalışmasının yarattığı çokilemleri resmetmeye çalıştım. :mrgreen:
Dikkat ederseniz soyut somutlaşırken, somut da soyutlaşıyor.

.
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Hmm yaratıcı düşünceyi taktir edemememe duygusunun resimde nerede gözlemleyebildiğimizi bulmakta biraz sıkıntı çektim.

Belki adamın etrafına bakmayıp da sadece kitabına konsantre olması olabilir ama.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Lütfen lütfen! Resmi tek boyut düşünmeyelim, 90 derece sağa doğru yan tutarsanız yaratıcı düşünceyi takdir edememe duygusu apaçık görünmekte! Robot adama tepeden bakıyor! Adamın o anda kafasında yarattığı düşünceleri tamamen yadırgıyor. Allah akıl fikir versin diyor.
Alenthas wrote: Valla alalım yav. Benim eski kız arkadaşta vardı bir tane, böyle çizebilmek için bastırıyordun falan. Onu görünce direkt soğudum tabletlerden, imkanı yok bastırarak çizemem ben. Böyle yumuşak yumuşak olacak :) Babamın iş yerinde bir karikatürist var, o adamda vardı, kalemle tablete dokunduğun anda çiziyordu. Ama adam Split-Screen Mac kullanıyordu yani (hayran kaldıydım), aldığı tablet kim bilir ne kadardır :P
Alenthas, tablette önemli olan nokta basınç hassasiyeti. Senin o "bastırma" dediğin olay bu. Tablet ne kadar hassas ise o kadar az bastırman yeterlidir ve bastırdıkça daha kalın çizersin. Özelliği odur, tabletin püf noktasıdır bu. Tablet alırken hassasiyetini kesinlikle öğren. Benimki 1024 ve gayet memnunum. Daha yükseği daha pahalı tabii ki :D
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Hmm o bakış açısı ile bakmamıştım Possesed... Yani tepeden bakan robot yaratıcılığa... Aslında belki Edgar Allan Poe nun kitabı da bir tür yaratıcı düşünce sayılabileceğinden, adam da kitaba tepeden bakıyor bu da yaratıcı düşünceyi taktir edememe sayılabilir.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Adamın tepesinde bir robot var ve adam bunu hayatın doğal bir parçası gibi kabullenmiş!..

Off sanatım burda bile anlaşılmıyor... :???:

.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

http://img534.imageshack.us/img534/6493/resim057.jpg

Bu da çizmeyi planladığım çizgi romanımdaki bir villain. Sağdakini herkes daha çok beğendi (ben de) o yüzden muhtemelen öyle olur. Gerçi soldakinin üzerinde bayağı oynadım, kalem izleri var hala. Tam beyaz değil, o yüzden beğenilmemiş de olabilir. Sağdakine bakınca daha düzgün görünüyor. Ağız da eklemek istiyordum ama uygun bir şeyler bulamadım. Biraz geniş olduğu için sadece link veriyorum.
Image
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

dwaxer wrote:Adamın tepesinde bir robot var ve adam bunu hayatın doğal bir parçası gibi kabullenmiş!..

Off sanatım burda bile anlaşılmıyor... :???:

.
Bence sanatçı bile anlamıyor yarattığı eseri, artık nasıl bir eserse bu! Önemli olan nokta; sanatçı mı sanat eserini yaratır yoksa sanat eseri mi sanatçıyı yaratır?

---

Alenthas, iki çizimini anatomik olarak incelersek sağdaki daha düzgün duruyor. İnsanların beğenisi ondan olabilir. Niye? Açıklayalım.

1.Soldaki çizimin tam simetrik değil dikkat edersen, elmacık kemiklerinden çenesine inen yanak kısmına bak. Sağ yanağı (adama göre) daha dik iken sol yanağı daha yuvarlak.

2.Soldaki çiziminde, saçları yüzünden kafasının üzeri düzmüş gibi algılanıyor. Ã?nce kafa yuvarlağını çizip saçları ona göre çizersen daha düzgün olacaktır. Sağdaki çiziminde saçlar uçuştuğu için kafası normal algılanıyor.

Bu adama hafif pis pis bir sırıtış hoş durabilir. Tabii kişiliğine bağlı, hafif psikopatlık varsa sağdaki daha iyi. Saçları da daha çılgın, uçuşuyor böyle. Çizgi roman dedin ilgimi çektin, konusu nedir, ne zaman anlatırsın bize :)
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Zaten kafasında maske var, o etkiyi veremedim sanırım. Gözlerinin etrafının bu kadar karanlık olmasının sebebi o. Sırıtan bir yüz düşündüm ağız olarak ama pek güzel durmadı, onun yerine belki kurukafadaki dişler olabilir diye düşünüyorum. şunun gibi:

http://www.videogamesblogger.com/wp-con ... enshot.jpg

(bkz: Ghost)(bkz: Call of Duty: Modern Warfare)

Vallahi çizgi romanın konusu yok şimdilik. Karakterleri yaratıyorum kafama estikçe. Karanlık olmasını planlıyorum çoğunlukla, akıllı ama deli kişiler bunlar hep. İyi mi kötü mü oldukları belli olmayan manyaklar. Sonuncusu catboy'un ortak hikayesindeki karakterimdi, onu da kullanacağım çizgi romanımda :)

(İlkini aceleyle yarım yamalak yaptım, affola)

Image
Image
Image
Image
Image
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Peki öykündeki Slicer ile ortak öyküdeki Slicer arasında ne gibi farklar var? Mesela ortak öyküdeki gibi özel güçleri olan biri mi olacak yoksa tamamen farklı biri olarak mı karşımıza çıkıyor? Biliyorum çizimle alakalı bir soru olmadı pek fazla ama Slicer'ı ortak öyküden hatırlıyorum onun için en çok o son çizime takıldım doğal olarak. :)
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

catboy wrote:Peki öykündeki Slicer ile ortak öyküdeki Slicer arasında ne gibi farklar var? Mesela ortak öyküdeki gibi özel güçleri olan biri mi olacak yoksa tamamen farklı biri olarak mı karşımıza çıkıyor? Biliyorum çizimle alakalı bir soru olmadı pek fazla ama Slicer'ı ortak öyküden hatırlıyorum onun için en çok o son çizime takıldım doğal olarak. :)
Hikayeyle tek alakası geçmişi ve karakterik özellikleri. Onun dışında özel güçleri falan yok. Tabii özel güçleri olan karakterler de var ama Slicer'ın yok. İsmini de değiştireceğim bu arada.
Image
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Yav İkinci resimdeki adamın göğsündeki kalp şeklindeki aksesuar değişik olmuş. Bu arada o aksesuar mı? Yoksa daha değişik bir şey mi? Açıkçası benim epey ilgimi çekti.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Post Reply