Facebook'daki D&D: Tiny Adventures

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Top 10


Dwarf Warlord = > İyi
Human Druid = > Çok İyi
Halfling Rogue = > şamar Oğlanı; berbat!


.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Aynı anda birkaç karakter yönetebiliyok mu?
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron Linwelin wrote:Aynı anda birkaç karakter yönetebiliyok mu?
Pardon Aegron senin mesajı kaçırmışım (bazen okunmamış mesajlarımın ışıkları siteye giriş çıkış yaparken okunmuş gibi sönüyor nedense; :roll: )

Aynı anda değil, birini level-11'e getirince yenisine başlıyorsun, tek bir eşyayı da yanında transfer edebilme hakkın oluyor.

Yalnız ben tam 4.jenerasyonu bitirmiş olmam lazım ki, oyun kayboldu; :| acaba genel bir olay mı yoksa 4.jenerasyonu bitirenler için, "bu manyak, iflah olmaz bu!" diyerek fişimizi mi çekiyorlar acaba, yoksa son zamanlarda bir yavaşlatma, takılma problemi yaratıyordu, oyun çakölmüş de olabilir??

.
Post Reply